Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- ...
- 187
- Seuraava »
Hmmm, yläselkään sattuu kävellessä ja selälleen nukkuessa, mutta ei tanssiessa.
Mun pitäis käydä täällä useemmin.
Ajatuksia. Liikaa. :D
Haha, välähdyksittäin tulee muistikuvia jutuista, mitä tein Monday Bar Spring Break risteilyn aikana...
Tervaa ja höyheniä.
Nyt tiedän mitä käy kun pitää pitsataikinaa nousemassa liian lämpimässä (liedellä)
Mistähän löytyis hyvä nokkospaikka?
Kesällä pitää ehdottomasti olla aikaa ihmettelyyn, vaikkapa korkeassa heinikossa istuskellen ja katsellen poutapilviä.
viimeset 5 päivää oli kyl elämäni parasta.
[q]Vampyrella, 1.12.2009 22:31:
Tiettyyn pisteeseen asti sitä jaksaa yrittää. Sitten, kun on tehnyt parhaansa, voi yrittää rauhoittaa mielensä: Mä ainakin yritin ja tein kaikkeni. Enempää ei tarvitse. Kukaan ei pysty ihmeisiin yksin.
Bailey's hörpsy naamaan ja unille.
[/q]
Kylläpäs näyttää ihan siltä mitä olin itse kirjoittamassa (paitsi toi baileys )
taidanpa lähteä luistelee eiku eka aamupalaa ni si jaksaa.*slurps*
Tuossa naapurustossa puukkoyrittäjän pihamaalla on poro kiinnosidottuna tolppaan. Eläin pääsee liikkumaan vähän. Miksi? Eikö poro ole laumaeläin ja luotu kuljeskelemaan... Onneksi en ole impuksiivinen, nimittäin on teheny mieli lähteä kävelyttämään raukkaa.
Tuossa naapurustossa puukkoyrittäjän pihamaalla on poro kiinnosidottuna tolppaan. Eläin pääsee liikkumaan vähän. Miksi? Eikö poro ole laumaeläin ja luotu kuljeskelemaan... Onneksi en ole impuksiivinen, nimittäin on teheny mieli lähteä kävelyttämään raukkaa.
Tiedä sitten mitä "säädökset" sanoo jos/kun poroparka pälkähästä pääsis, ja sorkkalaukkaa siinä suorittaisi, mutta yleisestiottaen olen vakaasti sitä mieltä - etenkin noin suurehkon eläimen ollessa kyseessä - että päivittäisen liikkuma-alan(alueen) tulisi täyttää tuolta osin hieman laajemman metrimitat kuin mitä esimerkki antaa ymmärtää?
Luulisi omistajankin sen ymmärtävän? Kauanko tämä porolainen siinä aina per päivä seisoo, mitään tietoa?
---
---
---
Tiedä sitten mitä "säädökset" sanoo jos/kun poroparka pälkähästä pääsis, ja sorkkalaukkaa siinä suorittaisi, mutta yleisestiottaen olen vakaasti sitä mieltä - etenkin noin suurehkon eläimen ollessa kyseessä - että päivittäisen liikkuma-alan(alueen) tulisi täyttää tuolta osin hieman laajemman metrimitat kuin mitä esimerkki antaa ymmärtää?
Luulisi omistajankin sen ymmärtävän? Kauanko tämä porolainen siinä aina per päivä seisoo, mitään tietoa?
---
Koko ajanhan se siinä makkoilee tai seisoo...voisi käydä niin, että poro ulkoiluttaisi minia :))
Minä painelisin pakeille pokkana, ja kysyisin tyhjentävästi eläimen oloista, ilman epäröinnin häivääkään.
Leskenlehdet ja leppäkerttu bongattu :)
Oi, täällä näyttää maaliskuiselta Etelä-Suomelta. Olen nähnyt vain joutsenia :)
tyhmyydestä sakotetaan...
[q]mikke, 13.6.2010 12:26:
Älä ikinä luota kehenkään, edes omiin perheenjäseniin. Samanlaisia paskanpuhujia ne on ku kaikki muutkin. Ittees voit korkeintaan luottaa, jos aina siihenkään.
[/q]
ai.
vihaan näitä aamuvuoroja... vihaan vihaan vihaan vihaan
Patti Smith on mahtava nainen.
Ja sitten. Tuli tuossa eilen jännä elämys. Kävin tililläni toteamassa että mulla on todella surkea rahatilanne. Tuli sellainen niheä fiilis kun tiedossa ei ole paljon mitään tuloja, mutta maksamattomia menoja (laskuja, keikkalippuja) kylläkin. Mietin, että mistä sitä keksisi rahaa ja tajusin etten ole ikinä lainannut ystäviltäni. Ei siinä muuten olisi mitään ihmeellistä, mutta mä olen ystäväpiirissäni aina ollut se, jolla on rahaa ja joka myös lainaa sitä muille tai tarjoaa.
Olen hyvästä perheestä, jossa meille lapsille annettiin rahaa suht avokätisesti minkä lisäksi menin kesätöihin 15-vuotiaana ja vakituisiin töihin 17-vuotiaana. Siitä lähtien olen ollut enemmän tai vähemmän jatkuvasti duunissa, myös nyt kun opiskelen. Ja nyt kun itsellä on tosi paska taloudellinen tilanne, tuntuu niin nöyryyttävältä pyytää muilta ihmisiltä rahaa.
Mitä mä teen?!?
edit: hitto jos veli ei lähe laserpointii mun kaa... :/
- « Edellinen
- 1
- ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- ...
- 187