Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- ...
- 187
- Seuraava »
[q]Vampyrella, 9.4.2008 23:21:
---
Zeratul, 9.4.2008 23:17:
Onpas! Kylmään kuoppaan päädytään koko sakki!
---
Niinno, mehän ollaanki vaan vankeina kropissamme1. :P Meiksistä tulee ainaski seuraavaks holy cow!
[/q]
1. mahoissamme (toim. huom.)
Ihanaa päästä HIM:n keikalle, en oo nähny sitä moneen vuoteen*iloinen*
D kay & Epsilon - Quiet Earth
koko päivän, ei poistu ajatuksista (alkoi jo eilen)
Mul o haavoja, mut mul on myös ässä hihassa - desinfiointiainetta ja laastaria.
Ähäkutti! :)
Olo on hirveä. Mulla on kerran aikasemmin ollu samanlainen olo, ja mä muistan vieläkin elävästi milloin se oli ja mitä sillon oli tapahtunu.
Oksettaa. En pysty syömään. Äitille ja iskälle pitää hymyillä. Ihanaa.
Vähän hankala kun oon periaatteessa koittanu pitää tääl klubbarissa mun pääkalenteria (tätä kun pääsee päivittämään mistä tahansa),
Androidin luurien kanssa voi käyttää google calendaria jota voi myöskin päivittää mistä vaan ja ne päivittyy sit automaagisesti myös sinne luuriin. Tosin jollakin vois olla jotain sanottavaa siitä että antaa tietojansa googlelle mut.. nii.. :D
Montakohan snapsilasia morfiinipohjaista yskänlääkettä voi juoda?
Montakos joit? :DD
Mä en osaa lopettajaisbileitä.
Noloksi tämä menee kuitenkin.*känni*
---
sapsu:
Vähän hankala kun oon periaatteessa koittanu pitää tääl klubbarissa mun pääkalenteria (tätä kun pääsee päivittämään mistä tahansa),
---
Androidin luurien kanssa voi käyttää google calendaria jota voi myöskin päivittää mistä vaan ja ne päivittyy sit automaagisesti myös sinne luuriin. Tosin jollakin vois olla jotain sanottavaa siitä että antaa tietojansa googlelle mut.. nii.. :D
Google-kalenteri on ollu mulla käytössä pari kuukautta ja oon ollu tyytyväinen ^__^Erityisesti visuaalisen ajattelijan silmiä lämmittää palkit, jotka osoittaa mikä osa päivästä on jo varattu, ja eri menoille voi valita eri värejä. Toimii siis kivasti projektinhallinnassa.
Mutta parasta on se, että kalenterin voi jakaa muillekin, eli jos vaikka kavereilla on kalenterit googlessa niin vois vaan jakaa sen ja kattoa sopivat päivämäärät happeningeille =)
Kaipaan tuulta. Liian pitkään ollut tyyntä, eikä ilma ole liikkunut tai vaihtunut ollenkaan.
=)
---
---
sapsu:
---
---
Google-kalenteri on ollu mulla käytössä pari kuukautta ja oon ollu tyytyväinen ^__^Erityisesti visuaalisen ajattelijan silmiä lämmittää palkit, jotka osoittaa mikä osa päivästä on jo varattu, ja eri menoille voi valita eri värejä. Toimii siis kivasti projektinhallinnassa.
Mutta parasta on se, että kalenterin voi jakaa muillekin, eli jos vaikka kavereilla on kalenterit googlessa niin vois vaan jakaa sen ja kattoa sopivat päivämäärät happeningeille =)
Täytyy kokeilla! Mulla on joka tapauksessa osa sovituista menoista Facebookissa ja osa klubbarissa, ja kuitenkin tarvin jonkin kolmannen mihin teen "yhteenvedon".
Toisaalta tietokoneella on ihan tarpeeksi sovelluksia ja ikkunoita auki muutenkin, on välillä ihan kiva että on tuollainen konkreettinen, hands-on-kalenteri tuossa ilmoitustaululla aina "auki".
Kaipaan tuulta. Liian pitkään ollut tyyntä, eikä ilma ole liikkunut tai vaihtunut ollenkaan.
--clip--
Täytyy kokeilla! Mulla on joka tapauksessa osa sovituista menoista Facebookissa ja osa klubbarissa, ja kuitenkin tarvin jonkin kolmannen mihin teen "yhteenvedon".
Toisaalta tietokoneella on ihan tarpeeksi sovelluksia ja ikkunoita auki muutenkin, on välillä ihan kiva että on tuollainen konkreettinen, hands-on-kalenteri tuossa ilmoitustaululla aina "auki".
Musta kätsy ominaisuus on myös se että Google-kalenterin voi tulostaa, jos haluaa vaikka laittaa jonkun osan seinälle paperiversiona. Joskus vaan pitää nähdä konkreettinen aikajana, mihin nettikalenterit ei oikeen taivu viikkotasolla.
---
---
=)
Haha, tuo biisi soi päässäni tuolloin :)))
Musta kätsy ominaisuus on myös se että Google-kalenterin voi tulostaa, jos haluaa vaikka laittaa jonkun osan seinälle paperiversiona. Joskus vaan pitää nähdä konkreettinen aikajana, mihin nettikalenterit ei oikeen taivu viikkotasolla.
Joo siis mulla on nyt tossa ilmoitustaululla kolmen kuukauden kalenterit kaikki näkyvillä. Alkoi käymään vaan niin hankalaksi hahmottaa että milloin mulla on melkein viikon risteily, milloin on lomaa, milloin oon menossa isoihin bileisiin, ja milloin on muita sitoumuksia.
Mulla kävi nimittäin ekaa kertaa pitkästä aikaa niin että tuli paha tuplabookkaus... Nyt on jutut paremmin järjestyksessä.
---
---
Montakos joit? :DD
kyseisen lamppuöljyn aspartaami- ja sorbitoolilukemat huomion ottaen taidan ottaa vaan silleen kevyen keskieurooppalaiseen tyylin. Hiukan voi muuten olla jonkusverran pitkä ja perusteellinen huonevaraus tuonne Hotelli Helpotuskseen.
^
Etkös sie ollut helsinkiin matkstamassa lähiaikona? Siellähän tuulee miltein aina :)
En kestä! Hermostuttaa! Ei tuule ollenkaan. Ei edes pientä tuulenvirettä. Ilma ei liiku, se ei puhdistu. Energiat eivät liiku, muutu. En sovi tällaiseen tilaan ollenkaan. Kaksi asiaakaan ei mene eteenpäin. Niihin ei ole ratkaisua. Haluaisin sellaisen. Haluaisin räjäyttää llman ympäriltäni. Kun tuulisi olisi elämää. Olisin elossa. Tulisi muutos........ Tukehdun.
^
Etkös sie ollut helsinkiin matkstamassa lähiaikona? Siellähän tuulee miltein aina :)
Juu, parin viikon päästä. Pittää varmaan mennä Suomenlinnaan, jos siellä tuulis kunnolla :D
Tai jos sitä ennen ehtisin jonkin tunturin laelle...
Jos löytyisi keinu, niin sekin voisi auttaa. Myös tanssiminen
- « Edellinen
- 1
- ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- ...
- 187
- Seuraava »