Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- ...
- 187
- Seuraava »
JES!! Paino noussu.. 4kg kuukaudessa :) viel pitäis saada kyl reilusti lisää kiloja!
tulipahan sanottua
Kun oikein katsoo keskustelijansa silmiin, niin saa kuulla totuuden.
Miun elämä on kyl välillä ku jotain surkeeta komediaa *nauru*. En tiiä pitäiskö itkee vai nauraa!
[q]noena, 9.12.2009 09:26:
---
Jostain syystä tuo värssy pyörii päässä
[/q]
Värssystä tuli mieleen yks toinen värssy, joka joskus pyöri mun päässä monta päivää.. ja nyt se sit tuli taas takas, kun muistin sen olemassaolon
Remember, remember
The fifth of November,
Gunpowder, treason and plot.
I know of no reason
Why Gunpowder-treason
Should ever be forgot!
Ääärgh!
Sitruunamelissa ja ripaus vaniljasokeria sopisi hyvin sekaan.
sama sälli, tunnistin hajusta...
Miun elämä on kyl välillä ku jotain surkeeta komediaa *nauru*. En tiiä pitäiskö itkee vai nauraa!
Nauraa. Mulla välillä vähän sama olo(tai aika useinkin). Ei tässä voi kun vaan nauraa kokoajan, kun toinen vaihtoehto ois että itkisin kokoajan.. and that's no fun*nauru*
Kun oikein katsoo keskustelijansa silmiin, niin saa kuulla totuuden.
Paitsi jos toisella on vaikeuksia katsoo silmiin takasin. Silloin lukee helposti kaiken välttelynä tai kiinnostuksen puutteena, vaikka toinen ei vaan pysty kattoo silmiin.
Midlife crisis = denial of inevitable aging ?
[q]Chatte, 13.3.2010 10:44:
---
Snow, 12.3.2010 14:30:
Jumalauta teinit on ärsyttäviä bussissa! "Mari sano, että se yks tykkää siitä yhdestä ja huomenna on äikän kokeen, mut en meinaa lukee ja oot mulle 4 röökii velkaa ja..." O_o
---
Itsekin oltiin teinejä joskus. En polttanut, mutta olin muuten vaan ärsyttävä.
[/q]
Kuten myös tietty, mutta ei se estä mitenkään päin mua ärsyyntymästä. :)
[q]mariq, 9.12.2009 13:10:
Värssystä tuli mieleen yks toinen värssy, joka joskus pyöri mun päässä monta päivää.. ja nyt se sit tuli taas takas, kun muistin sen olemassaolon
Remember, remember
The fifth of November,
Gunpowder, treason and plot.
I know of no reason
Why Gunpowder-treason
Should ever be forgot!
Ääärgh!
[/q]
Kiitti, toi tarttu aika hyvin !
Kaipaisin niin selkähierontaa.
Note to self: älä yritä ahtaa samalle päivälle salireissua ja siivoilua.
Samanlainen ilme. Samanlainen menetys menneisyydessä. Ainoa halu tyydyttää seksuaalisuuttaan.Molemmilla. Kumpikaan niistä ei päässyt siitä irti. Eivät halunneet päästää sitä tunnetta menemään, ja jatkamaan elämäänsä.
Toisella sisällään kuitenkin enemmän pahuutta. Ympärillään värinä musta.
En halua enää ikinä nähdä sellaista lähelläni.
10km säännöllinen lenkki (kävelyä) alkaa tuntumaan liian kevyeltä.. btw kävellessä tulee mukava flow tila jossa ei kulje ajatuksen ajatusta stressipollassa*yingyang*
Hei, mihin se penni ilmestyy jos tänne postaa ajatuksia, tyynyn alle, lompakkoon vai pankki tilille?
Hei, mihin se penni ilmestyy jos tänne postaa ajatuksia, tyynyn alle, lompakkoon vai pankki tilille?
Anqalle.
Huopa huopui taas piiitkästä aikaa, kuin tanssitellen..*tanssittel*
Vitunmoinen ikävä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- ...