Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 62
- Seuraava »
Aamul toimi, nyt ei. Onko http://www.hs.fi alhaalla?
Meinasin sattuneesta syystä kysyä miksi miehiä väsyttää seksin jälkeen, mutta löysin itse vastauksen. Verrattain kiinnostavaa ymmärtää itseään enemmän:
...there is the biochemistry of the orgasm itself. Research shows that during ejaculation, men release a cocktail of brain chemicals, including norepinephrine, serotonin, oxytocin, vasopressin, nitric oxide (NO), and the hormone prolactin. The release of prolactin is linked to the feeling of sexual satisfaction, and it also mediates the "recovery time" that men are well aware of-the time a guy must wait before "giving it another go." Studies have also shown that men deficient in prolactin have faster recovery times.
Prolactin levels are naturally higher during sleep, and animals injected with the chemical become tired immediately. This suggests a strong link between prolactin and sleep, so it's likely that the hormone's release during orgasm causes men to feel sleepy.
(Side note: prolactin also explains why men are sleepier after intercourse than after masturbation. For unknown reasons, intercourse orgasms release four times more prolactin than masturbatory orgasms, according to a recent study.)
Oxytocin and vasopressin, two other chemicals released during orgasm, are also associated with sleep. Their release frequently accompanies that of melatonin, the primary hormone that regulates our body clocks. Oxytocin is also thought to reduce stress levels, which again could lead to relaxation and sleepiness.
http://scienceline.org/2006/09/25/ask-wenner-sex/
If tis is joor ounli stedi ting in joor laif, ai mast äsk: vot laif? ;)jyy jast dount nou mai laif :( this is te ounly stedi ting in mai laif. samthing tu getalong vit. ai tink ai vud coläps if this kategori vud bii sat daun.
It's getting quite ricockilous. I think I'll just het gome, touch my welly, shake my tower and slow to geep.änd lets houp tous iivil trols vount ruin aur greit änd intresting konvirseissön
Toi kädessä pyörittely on ihan ok kikka. Jos ulkona hölkätessä loppuu Walkmanista patskut, ni niitä ku pitää handussa vähän aikaa et ne lämpiää, ni toimii taas vähän aikaa.Rullaa pattereita kämmentäsi vasten patterikotelossa.
Mut sit kysymyksiin: Miksi Freestyle kategoria on perustettu?
Ah, kiitos.
Vaan eipä ollut tuokaan softa, joka tukee "sitä yhtä"...
Etsintä jatkuu...
Okei, emmä sit ymmärtäny tätä tekniikka vs naisen logiikka juttuu.Noin lonkalta:
- Albert Fish
- Charles Manson
Vähän liian kovia jäbiä ignoroitavaksi. Annetaanhan joka jampalle kolmaskin nimi, mutta nyt kai puhutaan yleisesti tunnetusta nimen versiosta.
sauce: :p
No tosa lisää: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Serial_Killers#USA
Niin, no Ted Bundy, Jeffrey Dahmer...
Miksi naisten suhde tekniikkaan on lähtökohdiltaan kielteinen?
Tekniikka toimii loogisesti, eli täysin päinvastoin kuin naiset?
Jäävätkö rikosrekisterimerkinnät sinne loppuiäksi, ts. "siivotaanko" rekisteriä koskaan ja tietyn ajan kuluttua (esim. 20 vuotta) poistetaan lievemmät merkinnät kuten ehdonalaiset?
Ei, en ole tehnyt mitään, ihan mielenkinnosta vaan.
Viranomaiset näkevät kaiken ikuisesti, ylinopeussakoista lähtien näkyy heidän tietokannoissaan. Jos esim. työnantaja vaatii rikosrekisterin, niissä näkyvät käsittääkseni vain tuomiot, ei ylinopeussakkoja, ja esim. vanhentuvat rikokset yms. häviävät tietyn ajan kuluessa.
Mutta viranomaisten rekistereissä tosiaankin näkyvät kaikki, siellä ei ole "vanhentuvia" rikoksia.
Miks on olemassa progetrancea mut ei tranceprogea?
Miksi Preview -namiska on vasemmalla puolella ja Submit oikealla?
No jos et tiedä miksi olet siellä, niin tule pois sieltä. Ja jos ihmettelet mitä virkaa sulla on, niin koita vaikka täältä. On siellä yks Kotkaankin.Miksi minä olen täällä?
Mitä virkaa ihmisellä nimeltä Daniel Braun on?
*repee, putoo tuolilta ja KOPS*
Hei, nyt mä oon täällä alla.
Mitä mä täällä teen?
Mikä toi valkonen tossa pään yläpuolella on?
Missä mä oon?
Minkä alla mä oon?
Hei.
Kuuleeko kukaan?
Minne mä jouduin?
Kuka mä oon?
*KOPS*
Ai saatana.
Sehän olikin vain pöytä.
No.
Miksi mä oon täällä?
Mikä on sanan "muikea" tarkka määre?
Timo Jutila oranssissa pikkutakissa.
No ei. Oikeasti se on mukavan ja soikean ristisiitos.
^sama kyssäri :confused:
Karhupumpuksi sitä sanotaan ainakin Aku Ankassa, joten näinhän sen täytyy olla.
Ja näin asia virallistettiin! Kiitos Aku! :excellent:
BTW: Aku Ankka on ainakin minulle tuonut paljon iloa ja opettanut maailmasta paljon.
MR Ankkaa on syytä kiittää siitä että historian ja luonnontieteen jutut ovat edes hiukan jääneet mieleeni.
Ei sinänsä, olen minä aina lukenut tietokirjoja.
Mutta, Aku vie voiton!
Pitäisköhän taas tilata Ankka kotiin? :confused:
Vaimokkeelle tulee Cosmo, Me Naiset ja Trendi.
Minulle ei lehden lehteä... :(
Miksi lahjahevosen suuhun ei saa tulla?
Haluisitko todella? :scared:
Tyhmä kysymys numero n
Englanniksi naistenmies on womanizer.
Onko miestennielijä sitten manizer?
Missä valvotaan liikennevaloja?
Kirjain Z lisää katu uskottavuutta sanoissa.
Niin, kys.... Älkää vastatko et on mahdotonta....
Jos mä lähen tästä kaivaan maailman läpi, nin tulenko sieltä jalat vai pää edellä? :confused:
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?
Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 62
- Seuraava »