Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

Back to yleinen keskustelu O

Quote by samppa
Quote by Hexe
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?

Tässä vaiheessa nipottaisin tietenkin tuosta ympyrän muotoisen tilan mahdottomuudesta noin matemaattisesti ajatellen. Sikäli on varmaan ihan oikein, että moiselle ei löydy kunnon termiä :P

Joo, en mä nyt matemaattisesti tarkkaa ympyrää ajatellutkaan, mut sellasta pyöreetä kummiskin... tai noh... miksei se nyt joku ei-ympyrän muotoinenkin vois olla...

Miks Amsterdamissa asuvilla on niin pirusti kysyttävää?

eiku ei mitään

Quote by Tapi T

Mulla on: http://www.snyggast.se (-> Tjejer Top 20) :D

:hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

Quote by timppa^
Miksi polkkajätkät on niin saatanan rumia?

Samaa vois ihmetellä polkkatypsyistä...
Miks hitossa polkkatsubut on niin jotenkin epämiellyttäviä silmille?

Ja miks kiksutypsyt on niin riukuja että valotikutkin näyttävät ylipainoisilta heidän vieressään?

Miks R'n'B typsyt ovat naisellisen pyöreitä ja sheikkaavat äässiään niin kivasti? :hearts:

Miks me yleistetään?
Miksi?

Quote by Aulis_G
Quote by Tapsa

Niinisalon Tykistöprikaatin rivi-vitosilla

Been there, done that :happyroll:

Eikös rivifemmat ollu jo sun aikana rempassa? :excellent:

eiq joo, eipäs ollukkaa, vaan teistä seuraavilla :)

edit: mut tosiaan, been there, done that :(

Quote by Tumpsi
Quote by Aulis_G
Quote by Tapsa

Niinisalon Tykistöprikaatin rivi-vitosilla

Been there, done that :happyroll:

Eikös rivifemmat ollu jo sun aikana rempassa? :excellent:

eiq joo, eipäs ollukkaa, vaan teistä seuraavilla :)

edit: mut tosiaan, been there, done that :(

Joo noi uudet suklaamosat pääsi UUSIIN tiloihin, me jouduttiin kärvistelemään niissä vanhoissa ;) On toi nykyajan armeija menny jo niin helpoksi...

Quote by Jukka I
Quote by pie
ja laitetaanpa vielä :happyroll: ettei kukaan hermostu.

Ja tuonko pitäis antaa postaukselle jonkunlainen immuniteetti? Minä ainakin vedän herneen aivoon jos siltä tuntuu, vaikka olis sata hymiötä perässä.
Tämä postaus ei kyllä ollut imho millään tavalla tulenarka, joten miksi moinen turha varotoimenpide?
Ihan perseestä tommonen. :heart:

On noissa hymiöissä periaatteessa jotain pointtiakin, esim:

Haista vittu!! :angry: tai:

Haista vittu :D :hah:

Edit: muokkasin tekstiä ;)

Miksi jotkut kirjoittavat replyihinsä tekstin edit:, kun replyn alalaidastakin huomaa jos on kirjoitustaan editoinut jälkeenpäin.

Last edited by username on DD-MM-YY HH:MM; edited 1 time in total

ja varsinkin jos ei ole edes editoinut vaan previewillä katsonut ja sitten muuttanut tekstiä.

Eli mikä niiden "edit: äh, ei sittenkään mitään" viestien tarkoitus on, postausmäärän kasvatus? ja laitetaanpa vielä :happyroll: ettei kukaan hermostu.

Quote by pie
Miksi jotkut kirjoittavat replyihinsä tekstin edit:, kun replyn alalaidastakin huomaa jos on kirjoitustaan editoinut jälkeenpäin.

Editointi-ilmoitusta ei tule jos editoi riittävän nopeasti postaamisen jälkeen.

Quote by pie
Eli mikä niiden "edit: äh, ei sittenkään mitään" viestien tarkoitus on, postausmäärän kasvatus?

On tultu katumapäälle ja poistettu hetken mielijohteesta kirjoitettu tulikivenkatkuinen teksti.

Quote by pie
ja laitetaanpa vielä :happyroll: ettei kukaan hermostu.

Ja tuonko pitäis antaa postaukselle jonkunlainen immuniteetti? Minä ainakin vedän herneen aivoon jos siltä tuntuu, vaikka olis sata hymiötä perässä.

Tämä postaus ei kyllä ollut imho millään tavalla tulenarka, joten miksi moinen turha varotoimenpide?

Ihan perseestä tommonen. :heart:

Toi kärpäsjuttu on muuten aika kinkkinen.

Normaalistihan ihminenkin painautuu selkänojaa vasten (vain yli 1.8 litraisilla koneilla!), mutta koska auton sisällä on oma "ilmasto", joka tuskin hirveästi tiivistyy takalasia kohden, uskoisin ettei kärpänen litistyisi takalasiin.

Vastaus on varmaan noiden kahden ääripään välissä.

Quote by axiom
Muistaakseni murkut hengittää ihollaan, vaikka sitä nyt ei kysyttykään. Pieni mahdollisuus on kuitenkin olemassa, että olen väärässäkin. Ainakaan niitä ei saa hukutettua oikein millään, jos yrittää... Mä olin vissiin vähän sadistinen lapsi :happyroll: (tai sitten vaan utelias).

Shamppoo/saippua/paksumpi neste kuin vesi kyllä listii noi muurahaiset suht nopeesti.
Onko sit kyse niistä ainesosista mitä siinä shamppoossa on, mut järkeiltynä tossa paksummassa nesteessä on se ettei sen muurahaisen ympärille muodosto ilmakuplaa/ilmakerrosta...
Siksi se ei huku niin nopeasti veteen kun sillä on siinä kehonsa ympärillä pieni "happipullo" :)

Tai ne on jotain meitä fiksumpia ja kehittyneenpiä olentoja.
Niinkuin hiiret ja delfiinitkin on...

Quote by milo
Miksi kaikki partavaahdot, ainakin kaikki käyttämäni, tuoksuvat samalle? Siis sille tietylle 'äijä'-tuoksulle. Naisille on sitten tarjolla mitä hassumman tuoksuisia vaahtoja säärien ja muitten paikkojen sheivaukseen. Jopa tuossa lähimmässä lähikaupassa.
:confused: :confused: :confused:

Ni.
Miks me ei saada ruusuntuoksuista partavaahtoa? :mad:
Ehdottomasti joku liljan & vanilian tuoksuinen partavaahto olis aika påp, tai sit semmonen kiva kookos & mango olis kans ältsyn fantsu :hearts:

Mut miks qwerty näppiksen kirjainten järjestys on se mitä se on?

Quote by Daniel Braun

Ni.
Miks me ei saada ruusuntuoksuista partavaahtoa? :mad:
Ehdottomasti joku liljan & vanilian tuoksuinen partavaahto olis aika påp, tai sit semmonen kiva kookos & mango olis kans ältsyn fantsu :hearts:

Mut miks qwerty näppiksen kirjainten järjestys on se mitä se on?

Tossa lähikaupassa oli villimarjojen tuoksuista vaahtoa. Voisi sitä ostaa sitten ensi kerralla ja kokeilla miltä sitten tuntuisi.

Ja näppäimistö...

+edit: olinpas hidas.

Quote by vaavu
Niih, täähän on sinänsä ihan mielenkiintoinen ajatusleikki. Jos on täsmälleen maapallon keskipisteessä, tarkoittaa se että joka puolella on yhtä paljon massaa, joka taas tarkoittaa sitä että tuon massan aiheuttama vetovoima on joka puolelta yhtä suuri, jolloin vetovoimat kumoavat toisensa ja periaatteessa ei tipu mihinkään suuntaan.

Mutta jos oot maapallon keskipisteessä niin sillä massalla ei ole väliä, koska matkalla sinne on välissä niin paljon laavaa, ettei sitä mikään asbestipuku kestä ja saadaan grillibileet. Muista ottaa maggaratikku mukaan (nou wihannes). :happyroll:

.pi.

:hearts:
Tosta puuttu enää tutti/tikkari...

Energiajuomatölkkiä myöten kaikki oli niin ihqnaminamiPLUR ku olla ja voi.
Eli typsy suorastaa huokuu PLURia.
Jos ei tolta typsyltä kuule PLURahtelua, ei sitten keltään.

Kieli oli niinq ihana :)

Pakolliset polkkahymiöt :mad: :mad:
:mad:

Nyt tunnen itseni tosi tyhmäksi, mutta on pakko kysyä: Kuka tämä Norikoa esittävä nainen Noriko show:ssa on? Mulla meni hauskuus ihan sivu suun kun en tiennyt.

Quote by Tapsa
Miksi olen tulossa kipeäksi juuri kun pitäisi lähteä laivalle ?
:sad: :( :sad:
Ei muuta ku saikkua ja troppia kehiin, perjantaihin on vielä monta, monta tuntia aikaa. :)

Quote by Tapi T
Quote by Daniel Braun
Miksi yleisessä vessassa tulee ns "ujo kakka" ongelma?

Ehkä sulla ei ole tarpeeksi kova hätä?

Ei vissiinkään.
Tai sit se vaan päätti leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa... :sad:

Quote by Daniel Braun
Tai miks joku sammuttaa yleisen vessan valon vaikka hyvin näkee että joku istuu paskalla...?

Ei ole tullut mieleen, että joku pilailisi sun kustannuksella? :D

Ei o mahollista.
Sivareilla ei ole huumorintajua. ;)
(vertaa vaikka muhun)

Eiku oikeesti, kyllä se enemmänkin oli vahinko.
Kait.
Tai mä ainakin luulen niin.

Onneksi löyty koko laitoksesta rauhallinen, yhden hengen vessa.
Sai päästellä ihan rauhassa...

Quote by Hexe
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?

Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...

O