Paljastuksia

Back to yleinen keskustelu O

Originally posted by HiHiii:
mä sain viime kesänä tietää mitä nuudelit on


Samoin..
Muita omituisuuksia:
Krapulapäivänä syön innoissani Juustosnackseja ja jauhelihaa.
Olen meinannut vahingossa hukuttaa paappani siskon, olin 4-vuotias
Olen ajellut munankarvani
Tein juuri äsken uuden ennätyksen, pieraisuni kesti 13 sekuntia..

Originally posted by Tica:
Mä oon vasta viime aikoina snaijannut miten miinaharavaa pelataan, joten nyt olen koukussa siihen.

En voi olla päivääkään pelaamatta muutamaa erää miinaharavaa...


no nyt kun tuli puheeksi.... en kyllä vieläkään osaa pelata sitä miinaharavaa.... näyttääpi niin monimutkaselta ja kaikkee....

en oo kanssa ikinä miinaharavaa tajunnu.

jotenkin semmonen peli, missä aina vaan huvikseni vähän aikaa klikkailen niitä ruutuja ja siten alkaa kyllästyttää kun ei siitä tuu mitään. ihan kiva peli varmaan kuitenkin.

Originally posted by Laalaa:
no nyt kun tuli puheeksi.... en kyllä vieläkään osaa pelata sitä miinaharavaa.... näyttääpi niin monimutkaselta ja kaikkee....


Ei se oo vaikea! Siit ku läpipääsy % on yli 25% [expert taso], sit se on hienoo. Ennätykseni on 138sec. ilman koodeja.

Originally posted by CosmicMan:
* Olen sammunut ties minne. Pahimpia ovat 1. baarissa
nukuin seisoalteen tuoppi kädessä, ennenku joku herätti,
2.oon sammunu kesken puhelujen.. tyyliin "mitäs
kuuluu..zzzzzz", 3. oon sammunu meidän pihalle halkopinon päälle,
4.oon sammunu nettii.. jos joku joskus on ihmetelly miks tuli hiljasta ircissä, syy lienee selvä
5. oon sammunu SAUNAAN, jossa oli 70 lämmintä.. kaikeks onnex ovi oli jääny auki

* Oon ajanu kännissä autolla (sitäkään en enää tee ikinä)


Hmm. Hienoa että meillä on samoja 'harrastuksia';

Olen sammunut mm:
1. lukuisia kertoja baarissa. (myös ruottinlaivalla)
2. tyttöystäväni kotona varaston kylmälle betonilattialle pelkät alushousut jalassa.
3. nurmikolle kotimatkalla baarista.
4. lähes jokakerta keittiööni kesken syömisen baari-illan jälkeen.
5. nettiä surffaillessa.
6. WC-pöntölle (onneksi kotona!)
7. WC:n lattialle alasti.
8. lukuisissa koti- ja mökkibileissä kesken parhaimman meiningin mm. lattialle, sohvalle, puiselle penkille, tuoleille, jne jne...

Niin ja kerran kännissä ajettiin kaverin mökillä 'mökkitie-erikoiskoe' (valvotuissa olosuhteissa yksityistiellä) MUTTA tietysti puskaan yhessä kurvissa, etupyörän tukivarret paskaks + peltivaurioita + pakoputki poikki. Arvatkaa ketä V***TTI hieman seuraavana aamuna!?

[ 22 January 2002: Message edited by: ipeipe ]

Originally posted by Zardo:

Tein juuri äsken uuden ennätyksen, pieraisuni kesti 13 sekuntia..


Zardo, sä oot mun sankari!

Originally posted by ipeipe:
4. lähes jokakerta keittiööni kesken syömisen baari-illan jälkeen.


baari-illat on aika huvittavii. itekki kerran
sammuin lihapiirakka suussa omaan sänkyyni

no niin härskisti en ole kuitenkaan sammunut ku eräs tuttu,
joka sammu molo kädessä vessaan

Originally posted by CosmicMan:
no niin härskisti en ole kuitenkaan sammunut ku eräs tuttu,joka sammu molo kädessä vessaan


munkin tutulle on käyny noin..paitsi et sil oli viel sellanen iiiiso maclighti jostain kumman syystä mukana menossa..



Ja mitä omiin paljastuksiin tulee..

*pelkään ihmissuhteita,vakavia sellaisia..siksi kai ikisinkku olenkin..ja tyytyväinen sellainen
*Rakastan nauraa itselleni,nolo käytös on nopea tie siihen..
*Kuuntelen iltaisin Kiss fmää ja osaan melkein kaikkien poplaulujen sanat ulkoa..öööh..
*Harrastan peilin edessä tanssimista ja nykyisin myös puolalasti hengailua kotona..kivaa...
*Olen uusavuton..en osaa laittaa ruokaa enkä käyttää edes pesukonetta
*Suurimmat paljastukset jätän kuitenkin vain omaan tietooni,sillä eräs viisas mies on joskus sanonut,että vain heikko paljastaa itsestään kaiken..

[ 22 January 2002: Message edited by: -Lootus- ]

* Diggasin pienenä Michael Jacksonista niin paljo, että leikkelin
paperista itelleni kiharoita päähän


Mä sain kolmetoistavuotiaana parhaalta kaveriltani selville että kyseinen tyyppi on MIES, ja asia täyty vielä käydä varmistamassa porukoilta...
En kyl digannu tyypin musiikista sillon, enkä vieläkään.

Originally posted by ricebowl:
Onko teitä enemmänkin?! Ja olette täällä valloittaaksenne maailman..?


Hmm..onhan meitä muutamia
Muailma on jo meidän

Originally posted by minihyppy:
Hmm..onhan meitä muutamia
Muailma on jo meidän



_Kaikki_ mualimat on jo meidän ;D

Originally posted by CosmicMan:
baari-illat on aika huvittavii. itekki kerran
sammuin lihapiirakka suussa omaan sänkyyni

no niin härskisti en ole kuitenkaan sammunut ku eräs tuttu,
joka sammu molo kädessä vessaan



No... Joskus teininä sammuin lehtiroskikseen.


Sitä vois sanoa jo nöyräksi toiminnaksi.

Löysin itsestäni sisäisen laulaja-sankarin (?!) =
Su-aamuna vetäistiin aamujatkojen jälkeen ainakin kymmenen biisin (ja yhtä monen ciiderin??) karaoke-sessiot Pataässässä...ja saatujen kommenttien perusteella meitsil voisi olla jopa tulevaisuutta alalla ...

Mä kuulun Saunaisännät-nimiseen porukkaan. Aina, kun ollaan porukalla dokaamassa ja saunomassa, niin lauletaan vähintään Maamme-laulu ja Murheellisten laulujen maa. Useimmiten monta muutakin perussuomipop-biisiä..

Tuli yksi paljastus mitä en niin hirveästi häpeä ja yksi jota häpeän hirveästi vielä mieleen. Arvatkaa kumpi on kumpi

*ujopissa (pakko mennä julkisissa AINA koppiin)
*olen nukahtanut/ sammunut kesken seksin

Originally posted by homegrove:


*ujopissa (pakko mennä julkisissa AINA koppiin)


Itselläni on myös ujopissa (ei aivan noin paha)
Juuri hetki sitten mietin mistäköhän UP johtuu. Olen aika vapaa ihminen, eikä ole edes mitään hävettävää siellä päässä. Mutta silti.....


Originally posted by homegrove:

*olen nukahtanut/ sammunut kesken seksin


GO! my son GO!

Originally posted by homegrove:
*ujopissa (pakko mennä julkisissa AINA koppiin)


Extended ujopissa. Pitää mennä aina koppiin, eikä siltikään
välttämättä onnistu vaikka ois ihan jumalaton hätä, mikäli
kopin läheisyydessä on muita. Arvatkaa vain, kuinka paljon
syö miestä kun jonottaa 20 minuuttia vessaan, eikä sitten
olekaan tullakseen.

Originally posted by homegrove:
olen nukahtanut/ sammunut kesken seksin


Kaverille kävi myös vastaava: hemmo oli ravintolaillan jälkeen antamassa oraalista nautintoa tytölleen, kun nukkumatti yllätti. Siinä kaveri kerkes aavistuksen nojailla päätä mättääseen, kun muija kysy, että mitä se oikeen tekee??

Originally posted by ioni:
Mä kuulun Saunaisännät-nimiseen porukkaan. Aina, kun ollaan porukalla dokaamassa ja saunomassa, niin lauletaan vähintään Maamme-laulu ja Murheellisten laulujen maa. Useimmiten monta muutakin perussuomipop-biisiä..


urgh.. ei olis uskonu susta.

mitähän itsestään kertois... olen sammunut hotellin kellariin käytävälle. kaverien kanssa mentiin erään tutun sviittiin ja minä käännyin jostain syystä väärään suuntaan ja menin portaat alas. kellarilla on muistikuva että yritin avata random ovea ja kovasti ihmettelin miksei se aukea. aamulla kun heräsin seitsemän maissa, piti poistua vähin äänin... sain vasta jälkeenpäin tietää että se oli hotelli.

Itse tajusin vasta viime yönä kello 0100, että olen koukussa mtv3:n chattiin. Koskaan en viestejä lähetä mutta sitä on vain pakko katsoa. Vuorokausirytmi menee sekaisin ja koulunkäynti kärsii mutta ei voi mitään. Välillä tuntuu että olisi vieroitusoireitakin kun ei näe sitä.

Ja toinen vähemmän säälittävä: joka vuosi on pakko hamstrata jostain lelukaupasta kyseisen vuoden lego-kuvasto matkaan ja sitten lukea sitä kotona yöllä kun katsoo chattia.

O