Paljastuksia

Back to yleinen keskustelu O

Originally posted by Tica:
Joo, tuli tosta hissistä mieleeni. Aina kun olen hississä yksin, niin juuri kun hissi on nytkähtämässä ylöspäin menen itse kyykkyyn. Se ottaa mahan pohjasta jos hissi on tarpeeksi nopea ja tuntuu muutenkin jännältä. Sama juttu jos hissi lähtee alaspäin, niin olen valmiiksi kyykyssä ja nousen vauhdilla seisomaan hissin lähtiessä liikkeellä. Sama jännä tuntu, mutta vaan päinvastoin. ON jäänyt tämä tapa pienestä asti. Häpeällisen näköistä, jos joku sattuu huomaamaan.

Olen opettanut tämän myös muutamille kavereilleni, ja on varmasti aika hupaisan näköistä kun 4-5 parikymppistä kyykistele hississä ja hihkuu kuin lapset vuoristoradassa.

Toivottavasti käsititte. Onko kohtalotovereita?
Niin, ja kannattaa kokeilla, sikälimikäli hissi on tarpeeksi tehokas.


Toimii muuten Empire State Buildingin hisseissä aika hyvin ..."leijjuuhymiö"

Revealing is good...


The Most pahin pahe on ehdottomasti kaikki Real-Tv Shit..tiedätte varmaan.Selviytyjät,sinnkushowt...mitä kaikki haukkuu, mutta katsoo (toivottavasti).Ugh miten koukuttavia.Mikä se juttu oli kun ne neljä paria laitettiin sille saarelle ja sit ne sinkut yritti pokata niitä..anyway ..joka keskiviikko 22.30 täräkkänä ruudun edessä.
Punkkari&Aktivisti menneisyys hävettää aina tasaisin väliajoin, mutta ylivalveutunut 15v lepakon nurkissa luuskaava hippityttö puskee päätään vieläkin silloin tällöin vanhan musiikin pariin..Clash,Ramones,Iggy Pop,Doors,Pink Floyd..hmmm niitä aikoja.
Olen saanut tästä noottia monesti...wonder why...olisin voinut olla paljon muutakin 15 vuotiaana .
Ylehnsyöntiä ei varmaankaan lasketa, kun se on niin yleistä *wirn*

-Pelkään vanhenemista ja vanhuutta
-Söin elämäni ensimmäisen kebabin kuukaus sitten
-Mulla on KAIKKI Ultra Bran levyt
-Commodore 64 peli Mikey on oikeesti tosi hyvä....
-Mä oon "järjestely friikki".Siis saan tyydytystä siitä kun esim. kaupassa on shampoo pullot epäjärjestyksessä ja kun mä saan taas järjestää ne siisteihin kauniisiin riveihin...

Originally posted by Pocahontas:
..Pelkään vanhenemista ja vanhuutta..


Sulle on tapahtumassa Juksut..
Aijuuvai??



Sit yks tällainen suuri intohimo
on mun oma pikkuinen Gibbonini
kuorrutettuna Sweet season jädellä..

Nyt nukkuun..

edit:tarina tarha-apinasta..

[ 22 December 2001: Message edited by: Juksu ]

Mä tykkään aivan sairaasti ***** ******

Originally posted by Chris Wicked:
ewwwwwwwwwwwwwwww!!! KARUA!


Kyl Gileten mach 3:sella ja vaahdolla saa siistiä jälkeä aikaan. Pitää olla kyl varovainen et ei lipsahda

ei tätä..

[ 19 May 2002: Message edited by: Kosmonaut ]

Tää on sulle saimaan sälli!

Back in the airfare, tultiin bileisiin alkuvaiheissa kaverien kaa ja siellä lattialla tanssahteli vasta yks keski-ikäisen näköinen pukuihminen. Siinä sitten porukalla tippa linssissä ihasteltiin että "Voiih, joku vanha oldskoolravepappa on tullut muistelemaan vanhoja hyviä aikoja! Liikuttavaa..." Suu venähti hieman, kun miekkonen kohta oli lavalla kuulokkeet päässä ja...

Läppähän on siinä, että ainakin irc-galleryn mukaan SS täytti äskettäin vasta 18v...

Originally posted by djmiksu:
Tää on sulle saimaan sälli!

Back in the airfare, tultiin bileisiin alkuvaiheissa kaverien kaa ja siellä lattialla tanssahteli vasta yks keski-ikäisen näköinen pukuihminen. Siinä sitten porukalla tippa linssissä ihasteltiin että "Voiih, joku vanha oldskoolravepappa on tullut muistelemaan vanhoja hyviä aikoja! Liikuttavaa..." Suu venähti hieman, kun miekkonen kohta oli lavalla kuulokkeet päässä ja...

Läppähän on siinä, että ainakin irc-galleryn mukaan SS täytti äskettäin vasta 18v...



Päätit sit mennä kertoon tonkin... No, ei kai siinä mitään, wähän waan viäkin hävettää...

Mun intohimona oli jossain vaiheessa (ei enää) liiankin aktiivinen qwtf:n pelaaminen. Pelin parissa koulu ja kaverisuhteet kärsi

Et sellasia...Onko toi nyt sit paljastus, mutta saatoin pelata 4-6 tuntia putkeen ja joka päivä sama juttu

Silti musta ei huomaa, että olisin tietokonetta ikinä nähnytkään...

[ 28 December 2001: Message edited by: Zwek ]

Originally posted by Zwek:
Mun intohimona oli jossain vaiheessa (ei enää) liiankin aktiivinen qwtf:n pelaaminen. Pelin parissa koulu ja kaverisuhteet kärsi

Et sellasia...Onko toi nyt sit paljastus, mutta saatoin pelata 4-6 tuntia putkeen ja joka päivä sama juttu

Silti musta ei huomaa, että olisin tietokonetta ikinä nähnytkään...

[ 28 December 2001: Message edited by: Zwek ]


Siis tää on todellinen ongelma myös mulle. Aina kun on tilaisuus pitää päästä jauhaan tfää. Ja tietty ykköstä.

Originally posted by Zwek:
Mun intohimona oli jossain vaiheessa (ei enää) liiankin aktiivinen qwtf:n pelaaminen. Pelin parissa koulu ja kaverisuhteet kärsi

Et sellasia...Onko toi nyt sit paljastus, mutta saatoin pelata 4-6 tuntia putkeen ja joka päivä sama juttu

Silti musta ei huomaa, että olisin tietokonetta ikinä nähnytkään...

[ 28 December 2001: Message edited by: Zwek ]


Heheh, sama juttu täällä. Voi niitä aikoja! Toi on ihan legenda modi! Ja laneilla tota hakattiin yön läpi monta päivää putkeen.

mmmmmm.... Mitäköhän minä "paljastaisin"?

ainakin, että;

*Pelkään ihmisiä... Aina jos joku tuntematon tulee selittää jotain oon ihan paniikissa ja mietin heti että mitäköhän toikin haluaa ja että miten pääsen tästä tilanteesta pois. Erityisesti pelkään kaikkia erinäisten päihteiden vaikutuksen alaisina olevia ihmisiä, ja varmastikin tästä johtuen olen todella vahvasti alkoholia ja huumeita vastaan...

*Pelkään miltei kaikkea muutakin...

*Masennun todella helposti ja olen harkinnut itsemurhaa

*Häpeän itseäni ja vartaloani (eli minulla on h**vetin huono itsetunto)

*Olen todella herkkä ja itken mitä kummallisimmista syistä...

*Minulla on todella huono muisti...

*Teen ihmisestä (luonteesta) johtopäätöksen heti ensinäkemältä eli jos ensimmäisenä viitenä sekunttina ei ole mukava ei koskaan ole mukava...

*Olen varastanut vanteita ja autostereoita sekä auttanut vakuutuspetoksessa...

*Katson telkkaria ainakin 4h/vrk ja varsinkin piirrettyjä...

No joo... ehkä nää riittää teille, jotta voitte tehdä musta mitä kummallisimpia päätelmiä...

Originally posted by Pocahontas:
-Söin elämäni ensimmäisen kebabin kuukaus sitten


mä kans njam!

Originally posted by djmiksu:
Tää on sulle saimaan sälli!

Back in the airfare, tultiin bileisiin alkuvaiheissa kaverien kaa ja siellä lattialla tanssahteli vasta yks keski-ikäisen näköinen pukuihminen. Siinä sitten porukalla tippa linssissä ihasteltiin että "Voiih, joku vanha oldskoolravepappa on tullut muistelemaan vanhoja hyviä aikoja! Liikuttavaa..." Suu venähti hieman, kun miekkonen kohta oli lavalla kuulokkeet päässä ja...

Läppähän on siinä, että ainakin irc-galleryn mukaan SS täytti äskettäin vasta 18v...



enkä varmaan revenny *reps*

mä luulin sitä kans airfare-videon perusteella vanhemmaks :O

"can't judge a book by its cover"

Mä olin pienenä New Kids On The Block fani

Originally posted by funkyboy:
Mä olin pienenä New Kids On The Block fani


Mä olin pienenä (okei, teininä) täysin lääpälläni Take Thatin Mark Oweniin.

jahas...bändiavautumiset:

vanilla ice (go ninja go!)
mc hammer
color me badd
twisted sister
wasp
kiss

ja pahin:

david hasselhoff diggasin ritari ässää ihan kybällä.


*Häpeän itseäni ja vartaloani (eli minulla on h**vetin huono itsetunto)


sama vika mulla.

Originally posted by funkyboy:
Mä olin pienenä New Kids On The Block fani


Et ole yksin

O