Paljastuksia

Back to yleinen keskustelu O

kuuntelin tuossa juuri nightwishin wersion walking in the air:istä.. kyllä te tiedätte se lumikko animaation laulu .. no mutta asiaan.....

SE OLI IHAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN HYVÄ......
Muutenkin oon salaa digannut nightwishistä......
te olette nyt toiset, jotka kuulette tämän....
tunnustin juuri hetkeä aikaisemmin kihlatulle että kyllä nightwish kolahtaaa....
ei tää nyt mitään isoa ollut mut oli kumminkin


ai niin ja tulen koteihinne joka yö kun nukutte ja syön salaa murusia lattialta. mutta se on normaalia

[ 01 February 2002: Message edited by: Dr.Phibes ]

Mulla ei ole kyllä oikein mitään salaisuuksia. On tietysti asioita, jotka vois saada muut punastelemaan jne, mutta ei ne mulle ole salaisuuksia whatsoever. Seuraavat on kuitenkin suht lähellä salaisuuksia;

- Olin aiemmin TV-friikki. Nauhotin ties kuinka monta tuntia Blossomia. Joissain bileissä tuli hassu fiilis kun Mr. DJ (en muista kuka) oli samplannut Blossomista lauseen; "This is my house..."

- En nykyisin omista televisiota, koska sieltä ei tule mitään muuta ku vanhoja Simpsoneita ja vanhentunut Sarah Jessica Parker.

- Olen altruisti tyttöjä kohtaan.

- En ajattele seksiä kauheasti. Joskus tunnen oloni aseksuaaliksi, mutta sitten joku pikkutuhmaan PVC-asuun pukeutunut ns. seisottaja muistuttaa taas asian todellisen laidan (=että olen hetero).

- Rakastan ihmisiä, jotka eivät rakasta minua.

- Pelkään kauniita tyttöjä. Ne järkyttää mun ateistista maailmankuvaa. Ehkä se on vaan jumalattaren pelkoa tai jotain.

- Vihaan sosiaalista minääni. Haluaisin olla enemmän spontaani. Ajautua tilanteisiin & seikkailuihin. Ehkä olen vaan liian nuori ja selvä (ei EtOH/päihdyttäviä aineita) tekemään mitään spontaania. Voi tietysti olla, että vika ei ole minussa.

- Vihaan nurkkapatrioottisuutta. "Inside" -läpät ja asioiden sisäsiittoisuus saa mut voimaan pahoin.

- Arvostan suurinta osaa ihmisistä enemmän kuin sukuani. Vihaan äitiäni ja olen olen harmissani siitä, että en pysty opettamaan pikkusiskolleni matematiikkaa ja opettaa häntä lukemaan (tai edes tukemaan häntä aktiivisesti em. asioissa).

- Haluaisin olla juuri nyt _Turussa_ Helenan luona.

That's that.

-- Mikko

P.S. Mulla on muuten ihan hyvä sunnuntai tänään

Olen kieliopillisesti täysin luolamiehen asteella. (Vaikka eipä sekään taida mikään salaisuus olla )

p.s. Mikä muuten on altruisti??

Kun olin hiekkasen (lue: 15 vuotta) nuorempi, olin aivan vakuuttunut siitä, että menen jonakin päivänä Star Warsin Luke Skywalkerin kanssa naimisiin...kovana kakkosena oli Ihmemies, mutta Kössi Kengurukin kiehtoi..

No, jos multa kysyi hivenen pienempänä (lue: n. 4-vuotiaana) että mikä musta tulee isona, vastasin muitta mutkitta että prinsessa. Keijukainenkin oli aika korkealla haaveammateissa...

/me tykkää Titanic -leffasta.....
ja ööh... ei kyllä pysty enempää paljastamaan...

Originally posted by milo:
Itse tajusin vasta viime yönä kello 0100, että olen koukussa mtv3:n chattiin. Koskaan en viestejä lähetä mutta sitä on vain pakko katsoa.


On muuten ainuita "ohjelmia" joita katson telkusta
Suomeksi: en katsele juuri ollenkaan telkkaria (muutaku
säätiedot joskus jos en itse pystynyt silloin ennustamaan )
ja nukkumaan käydessä tulee paremmin uni kun telkkari on
päällä ja sieltä kuuluu rauhallinen puhe tai leppoisa
musiikki

Aloitetaan aika iisisti:

* minä myös itken Samu Sirkassa kun se pikku poika joutuu jättämään aasin! NYYYH! (viime jouluna muuten ekaa kertaa olin happy kun samua ei tullutkaan, olin nimittäin mutsilla ja sillä ei oo enää telkkaria, kun se on mulla)
* noin 15 v sitten annoin kahden vuoden ajan iltapusun NKOTB-Jonathanin isolle julisteelle
* vihaan hajuja (kenties johtuu siitä,että pienenä minua käytettiin tarkan nenäni takia törkeästi hyväksi: pääsin papan mukaan verkkoja nostamaan vain, koska haistoin raa'an kalan jo rantaan asti = tuliko kalaa vai ei)
* pureskelen joskus varpaankynsiäni...
* olen yrittänyt kalastaa sammakoita metsässä olevasta "kaivosta" (sellanen betonirengas u know) kepillä, jonka päässä on lanka siimana ja syöttinä mutterin sisällä oleva ruisleivän pala
.......ei tullu sammakoita ei...kumma juttu

Näitä ois paljo lisääkin, mutta nyt väsymys antaa myöten.
Mut yhden voin laittaa, koska sitä on eräs henkilö jo muutenkin alkanut mainostaa
tässä teille:

* LEIKKASIN SAKSILLA toiseksi uusimmasta citylehdestä siltä palstalta, missä julkimot kertoo mihin tapahtumiin ne aikoo mennä, orkidean 2x2cm kokosen kuvan ..... ...ja mä säilytän sitä sellasen ruusukuvioisen hattulaatikon päällä, viininpunasen satiinirusetin vieressä *huokaus* tapsa :rolleys:

Lisätään sitten hieman omiakin paljastuksia:

Eka pervot:

* olen jokunen vuosi sitten masturboinut madridin lentokentän vessassa, ja mies rynkytti ovea johon vastasin 'TAKEN!' ja supisin 'v*ttu etkö tajuu että oon runkulla' johon mies vastasi 'älä pidä kiirettä'.
* olen esiintynyt täysin munasillani tv-ohjelmassa.

sitten ei-niin-pervot:

* Olen sosiaalisesti supervammainen
* Poden _pahoja_ paniikkihäiriöitä, joista kukaan ei tiedä.
* En halua seurustella, enkä halua kumppania (kaverit eri asia).
.. ja muita en viiti ees paljastaa

Originally posted by olivia:
* LEIKKASIN SAKSILLA toiseksi uusimmasta citylehdestä siltä palstalta, missä julkimot kertoo mihin tapahtumiin ne aikoo mennä, orkidean 2x2cm kokosen kuvan ..... ...ja mä säilytän sitä sellasen ruusukuvioisen hattulaatikon päällä, viininpunasen satiinirusetin vieressä *huokaus* tapsa :rolleys:


Mulla oli ennen DJ Rap:n kuva monitorissa kiinni. jostakin muzikista tjsp. revitty jossa se istuu tuolilla ja sil on luurit päässä

*huokaus*

Meni jo.

Originally posted by georke:
* olen jokunen vuosi sitten masturboinut madridin lentokentän vessassa, ja mies rynkytti ovea johon vastasin 'TAKEN!' ja supisin 'v*ttu etkö tajuu että oon runkulla' johon mies vastasi 'älä pidä kiirettä'.


Täähän on ihan hitti! Ois kelvannu myös Viikon Vitsi ja Noloja tilanteita -osastolle

edit: pitkään siinä menikin, että tuli eka tupla

[ 14 February 2002: Message edited by: ioni ]

Tapahtui eräänä keväisenä yönä:

Hirveässä teinikännissä lähdin kaveri luota "kotibileistä" toisiin sellaisiin. Päätin matkani lyhentämiseksi oikaista pienen metsän poikki läheiselle hiekkatielle, lähdin juoksemaan metsän poikki,kun yht'äkkiä huomasin kahlaavani polvia myöten mutaisessa suossa! Päästyäni kävelytielle huomasin toisen kenkäni jääneen mutaan ja kahlasin takaisin etsimään sitä sukkasillan (vesi oli kylmää ), mutta en onnistunut löytämään sitä. Viisaana poikana heitin sitten toisenkin kengän suohon (mitäs sitä yhdellä kengällä tekee) ja lähdin kävelemään sukkasillani läheiselle ostoskeskukselle jolla sattumoiosin tapasin muutaman ystäväni (ilo oli sanoinkuvaamaton). Ja tietenkin soitin äitini hakemaan minut kotiin

ja lisää kyllä löytyy....

Olin koukussa Mtv3:n chattiin, kunnes keksin lueskella
Plattarin juttuja... jäinpi sitten tänne koukkuun.
Onhan täälä paljon enemmän tuttuja, paljon järkevämpää sakkia ja huomattavasti halvempaa... ja huomattavan parempia puheen-aiheita.

Mä ajelen säärikarvojani.
En tosin nykyään kovinkaan usein,
koska ne eivät jostain syystä enään
kasva entisiin mittoihinsa...
Hämärää.
Eikös niiden pitäisi
kasvaa tuuheammiksi?

Noh, eipä niitä koskaan paljoa
ollutkaan.

Ja kainalotkin täytyy ajella
vain parin viikon välein.

-esipuhe:
Nonii. Piti kai lähteä tänään bilettään mut jämähdin himaan kuunteleen musaa ja mm. vihdoin luin tän topicin läpi, alusta loppuun. Tajusin että se on niin loistava ettei sitä ees tajua. Suurieleinen hatunnosto kaikille itsensä-paljastajille, u know who you are!=)

Aloitan oman osuuteni (suht?) varovasti, tavoitellen optimaalista psykiatrista vaikutusta Lisää tullee, jos siltä tuntuu..

-kova ydin:
Joskus teininä (18-v. muistaakseni) kännissä livahdin keskellä yötä puutarha-aidan välistä kaverin naapurin pihaan, herätin talonväen hakkaamalla nyrkein ikkunaan ja sen jälkeen näytin oikein kunnolla persettä niille. Sitten luikin pakoon. Jäin tietty vielä kiinni myöhemmin-> seuraavana päivänä krapulassa pyytämään anteeksi. Ei ees paljon kaduttanut/hävettänyt, valehtelin että viina sekoitti pään enkä muista mitään - vaikka muistin tietty kaiken ihan tarkkaan ja viuna oli lähinnä katalyytti, ei syy. Nykyään kaduttaa yhä enemmän, kun en oo enää ihan sama vanha nihilisti itseni. Ihmiset, jotka minut tuntevat / ovat tunteneet, pitäisivät tätä joka tapauksessa aika "yllättävänä vetona". Asianomaiset (siis "yleisöni"..=) esimerkiksi tunsivat ennestään "sinä fiksuna poikana" jonka kuva oli lehdessä, kun se piti puheen yo-juhlassa (kunniatehtävä..) Että täten.

-loppukommentti:
Enää ei kaduta, ettei tullut lähdettyä tänään bileisiin. Helpotti. Mut enempää ei vielä uskalla vuodattaa, ettei ala kaduttaa myöhemmin.

Ois mennyt varmaan tonne muihinkin mokailutopicceihin, mut laitoinpa tänne. Kukaties, ehkä siinä oli hyvä tapa aloittaa eräänlainen päiväkirja ja omakuva täällä.




[ 19 May 2002: Message edited by: mmm... ]

mä kattelin tänää 4-5 tuntia putkeen star trek next genetrationia....

Lisää paljastuksia multa...
Kaadoin kersana vahingossa pussillisen
rotan-myrkkyä hevosten heiniin, mutta onneksi niitä
ei oltu sitten syötetty niille hepoille.
(Ainakaan tietääkseni)

Ja toinen paljastus...
Oon nukkunu niin kauan alasti,
etten saa enää unta vaatteet päällä.

Kolmas paljastus...
minäkin ajelen kainaloni ja alapääni...
koitin tässä lähiaikoina myös vetäistä samalla
säärikarvatkin pois.
Sitä en tosin toiste tee, kun jalat kutiaa vimmatusti.
Ajan myös partani... he.

Neljäs paljastus...
sain tänään pakit yhdeltä ihanalta tytöltä,
ja mun polla räjähtää.

Originally posted by mmm...:
[QB]
-kova ydin:
Joskus teininä (18-v. muistaakseni) kännissä livahdin keskellä yötä puutarha-aidan välistä kaverin naapurin pihaan, herätin talonväen hakkaamalla nyrkein ikkunaan ja sen jälkeen näytin oikein kunnolla persettä niille.


Haha.

Mä oon tehnyt tuon saman.

Istuttiin tyttöystvän kanssa junassa matkalla
kotiin päin. Samassa vaunussa penkkiriviä
edempänä istui joku ahdistunut ja katkeroitunut
känniääliö, joka päätti pistää tupakaksi.

Kun rööki oli finaalissa, känniääliö nousi ylös
ja kääntyi meihin päin. (Tiukkaa silmäkontaktia.)Viskasi sitten kusipää idari sen natsan mun kasvoille!
(Haluatko dunkkuun etc. kommentteja)

Sen verran vitutti, että kun noustiin junasta pois,
laskin housut alas, ihan kunnolla nilkkoihin asti ja näytin persettä(sille denalle siis). Pyllistin oikeen kunnolla : levitin ja läpsyttelin pakaroita.

Eikä ees hävettänyt, vaikka kello oli noin 16.20... Pahinta iltäpäiväruuhkaa siis...

edit: typoja

[ 19 May 2002: Message edited by: naive ]

Hitto meitä NKOTB faneja on täälläki monta. Ollaan kavereitten (osan) kanssa sovittu että ei puhuta siitä aiheesta koskaan, koska ne oli kans faneja. Tosin sit pari muuta kaveria jotka ei ollu hourahtanu niihin ni välist levittelee sitä juttua :S

O