Paljastuksia

Back to yleinen keskustelu O

Ei kovin rok paljastus toi vessa-thingie

Mistä tuleekin mieleen..(tää on jo sit iso paljastus)
Tiiättekö q istuu pöntöllä ja on tylsää (mut siit ei nyt voi _tietystä syystä_ lähteä pois vähään aikaan), siinä vaiheessa mä kaivan ne kaikki pullot siel hyllyistä ja alan lukee niitten etikettejä äänen. Tyyliin - olen-tuote-esittelijä. Tietysti homma hoidetaan kaikilla eri kielillä ja asiantuntevalla äänensävyllä...

Etäh semmottista. Ja jostain syystä kamut on ostamassa mulle hullun käsikirjan joululahjaks

nimim. "osa-aika myyjä"

Originally posted by ricebowl:

Tiiättekö q istuu pöntöllä ja on tylsää (mut siit ei nyt voi _tietystä syystä_ lähteä pois vähään aikaan), siinä vaiheessa mä kaivan ne kaikki pullot siel hyllyistä ja alan lukee niitten etikettejä äänen. Tyyliin - olen-tuote-esittelijä. Tietysti homma hoidetaan kaikilla eri kielillä ja asiantuntevalla äänensävyllä...

Etäh semmottista. Ja jostain syystä kamut on ostamassa mulle hullun käsikirjan joululahjaks

nimim. "osa-aika myyjä"


Ootko taas sekottanu lääkitykses? Muista nyt: yksi valkoinen ja kaksi punaista tablettia, aamuin illoin.


Och samma på Sari*

Originally posted by Sari*:
tän jälkeen kukaan ei päästä mua enää vessoihin.

tutkailen aina mitä kaikkea ihmisten vessoista löytyy ja rakennan osan siitä ihmisestä sen mukaan mitä se vessa paljastaa.


Mulla on yleensä vaan tapana leikkiä vessassa Jos siellä on joku neulavaaka (semmonen vanha analooginen malli), niin rupean painelemaan sitä koivella. Suurta mielenkiintoa herättää myös nuo viemärikorkit... niitä kun on huvittavaa pyöritellä lavuaarissa, saatikka sitten laittaa sinne lavuaariin vettä, ja katsoa vuotaako se kenties jostain

Erityisesti harmittaa isot vessat, missä ei ylety mihinkään

Originally posted by ricebowl:
Ei kovin rok paljastus toi vessa-thingie


no ei sen ollu tarkotuskaan ollakkaan.

mä oon ihan hulluna sellasiin pakkaustyynymuoveihin, mikähän niiden oikeeoppinen nimi onkaan.. mut niitä on kiva poksautella, mitä isompi tyyny sen suurempi tyydytys.

Originally posted by Sari*:
no ei sen ollu tarkotuskaan ollakkaan.


eeeeih..ku "ei kovin rok" as in very much so.

eeeeih..ku "ei kovin rok" as in very much so.


Sun äidinkielenopettajasi varmaan kääntyy haudassa ton lauseen takia.
sori, toi nyt vaan oli aika hassu.

Elämä on laiffii
Matti Nykänen

[ 19 December 2001: Message edited by: Pan ]

toi vessa juttu on kyllä paras

sari vetäs ässän hihasta!

Originally posted by Nautilus:
varmaan puolet "paljastuksista" mitä porukka on tähän mennessä heittänyt, on ollut pelkkiä normaaleja tapoja tai muita hyviä juttuja, mutta varsinaisia häpeällisiä, noloja, luurankoja kaapissa ei juuri ole kuulunut... okei, on osalta, mutta ei kaikilta.


Jos hypoteettinen henkilö X olisi todella esim. saattanut pahasti kirvelevään kuseen henkilön, jota ei kannattaisi saattaa kuseen, niin ei kai hypoteettinen hlö X nyt Plattarissa rupeaisi kuuluttamaan tekosiaan, vaikka jotkut Plattarissa kuinka kinuaisivat!

Kusesta puheen ollen tässä kuitenkin tällainen törkeähkö -- kun te kerran sitä törkyä kaipaatte -- "sain rahaa seksin jälkiseurauksista" -tarina, joka oli tosin varmaan enemmän nolo sille jätkälle, minkäniminen liekään, en muista.:

Olipa kerran Tampere v. 93-94, muistaakseni. Olin iskenyt yhdenyön herraseuran jostain baarista ja harrastimme känniseksiä kotonani. (Noiden aikojen toimintamallini kiteytti parhaiten eräs ystäväni, joka totesi myös omasta elämästään: "Seksi ilman viinaa on teeskentelyä.")

Loikoilin siinä sit, kun pimeästä rupesi kuulumaan outoa lorinaa. Kysyin siltä mitä sä teet ja hän pysähtyi kauhistuneena. Jätkä oli kuulemma ollut niin sekaisin, että oli luullut olevansa omassa kotonaan ja kävelleensä pöntön eteen siellä. _Todellisuudessa_hän__oli_juuri_kussut_suoraan_cd-hyllyyni_! Onneksi siihen huonompien levyjen päähän, mutta yhden Public Enemynkin kansi meni pahasti rullalle.

Seur. pvänä pyyhin levyjä kuiviksi ja kuivattelin levypapereita pinojen alla. (Niistä tuli hyväkuntoiset, sillä sain useammastakin vahingoittuneesta levystä vielä ihan hyvät rahat myöhemmin kirppiksellä . Näin myös sen jätkän kanssa, ja hän vieläpä antoi minulle 1000 mk rahaa, mokoma herra kultasuihku .

Oliks tarpeeksi törkee tarina? Joko kelpasi? Ja HUOM. korostan nykyisin olevani jo huomattavasti viisaammassa ns. lady-iässä, jolloin ei hölmöilyjä harrasteta ainakaan seksuaalipuolella.

Originally posted by Mimako:
Ja HUOM. korostan nykyisin olevani jo huomattavasti viisaammassa ns. lady-iässä, jolloin ei hölmöilyjä harrasteta ainakaan seksuaalipuolella.


Eli olet nostanut cd-hyllyn pöydälle?

Originally posted by Mimako:
Jos hypoteettinen henkilö X olisi todella esim. saattanut pahasti kirvelevään kuseen henkilön, jota ei kannattaisi saattaa kuseen, niin ei kai hypoteettinen hlö X nyt Plattarissa rupeaisi kuuluttamaan tekosiaan, vaikka jotkut Plattarissa kuinka kinuaisivat!


Anteeksi sekavat sanani, mutta tarkoitukseni ei suinkaan ollut kinuta näitä edellä mainitsemiasi "äärimmäisiä" paljastuksia, enkä todellakaan luule, että hypoteettinen henkilö X alkaisi kuuluttamaan tekosistaan, mikäli se olis äärimmäisen epäedullista hänelle.

Tarkoitin enemmänkin, että paljastukset tyyliin "nintendo 8-bit on paras" ja "anime on jees" Ovat perseestä, kun niissä ei ole mitä salattavaa, vai onko? Ei mun mielestä. siksi ne ei oikein yhteensovi mun päässäni kategoriaan paljastus.

Mut jokatapauksessa se sitten siitä. Toivottavasti pointtini selkisi hieman paremmin tällä kertaa.

...

sviddu.... menee humalan piikkiin, mutta...


...mulla on amorphiksen sinkku ostettuna! Antakaa armoa... siinä on kyllä myös synteettisiä soundeja ;-)

Originally posted by soundMark:
sviddu.... menee humalan piikkiin, mutta...


Kjäh! Kiva huomata etten oo ainut joka käy joskus kännis kirjottelee täällä
Joskus hävettäny jälkeenpäin mitä on tullu kännis kirjotettuu..

Mä inhoan kaikkia sääntöjä ja lakeja ja vain tän takia mä rikon niitä ihan tahallani vaikken välttämättä edes haluaisi.. Mun on pakko ajaa aina väh. 20 km/h ylinopeutta ja ostaa dösässä lastenlippu.

Mä syön niin paljon keltasii bonbon-tikkareita päivässä etten kehtaa ees parhaalle ystävälleni kertoo.

Mulla on ollut kohta 23 v tällänen ihmeellinen ikihymy päällä ja mua alkaa vaan hymyilyttää enemmän ku huomaan et ihmiset kattoo et mitä toi hymyilee..

Hymy+tikkari aiheuttaa myös sen, et tulee aika paljon erilaisia kyselyjä tyttöjen vessassa..

Mä en voi käydä nukkumaan ennen ku oon sanonut sinä päivänä edes yhdelle ihmiselle et hän on tärkee tms.

Mä en osaa käyttää alushousuja.

ainiin.ei tää kyl varmaan oo mikään paljastus ole, mut.
Kerran bileissä ajettiin yhden kaverin kanssa meidän sammuneen frendin munakarvat kokonaan pois (siis säkeistä jne.) ja sit me viel väritettiin sen pili tussilla mustaks. Ei olla vieläkään tunnustettu sille.

Originally posted by --*LaURi*--:
ainiin.ei tää kyl varmaan oo mikään paljastus ole, mut.
Kerran bileissä ajettiin yhden kaverin kanssa meidän sammuneen frendin munakarvat kokonaan pois (siis säkeistä jne.) ja sit me viel väritettiin sen pili tussilla mustaks. Ei olla vieläkään tunnustettu sille.


ewwwwwwwwwwwwwwww!!! KARUA!

mä en osaa pelata pleikkaria. siis en yhtään.
mun 9-vuotias pikkuveli ylipuhu mut kerran pelaamaan crashbandicoottia ja voitti koko ajan. se oikein tahallaan yritti hävitä, että mäkin edes kerran olisin voittajafiiliksissä, mut se voitti silti. peli loppuikin siihen sitten. veljeni vain totesi " sä et voi olla noin huono!! "

toivoton tapaus

tilasin just 5000 litraa styroksia yhdestä pakkausfirmasta

ihailin joskus mousehillissä 'dj tabia' koko illan ja tanssittiin dj-kopin vieressä.. bileden jälkeen katoin sinne koppiin ja siellä olikin vain tietokoneet! ei levareita eikä mikseriä!! mitä vittua?? sit menin vielä kysymään pettyneenä et "ai tuliko kaikki toi musiikki koneelta eikö sulla olekaan levyjä?" VALOMIES vastasi että joo orkidea tab ja nessi soitti tuolla huoneen toisella puolella..... noloako?

hih

Hmmmmmmmmm...

* Pelkään olla yksin
* Luultavasti hajoitin avioliiton, ite saatte päätellä millätavalla...
* Olen joskus halunnut tappaa itseni(kyl vieläkin silloin tällöin tulee kovin synkkiä ajatuksia mieleen)
* Olen sosiaalinen vammainen (esim.mielessä miljoona ajatusta, mut ku saa tilaisuuden jutella niin --tyhjää--)


Eiköhän tos ollu pari aika pahaa...

O