V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by Tapi T
työpisteellä on oltava viimeistään 06:30, mun pitää siis herätä jo viideltä.
...Amatööri... ;)

"Iltavuorossa" pitää olla kello 7:00 ja "Aamuvuorossa" pitää olla paikalla kello 6:00.

Matkaa ovelta ovelle 66km. Eli kuuden vuoroon kun menee, ennen kello viittä pitää olla jo ajamassa.

Itse olen valintani tehnyt.

Meni kuulokkeista johto poikki... vasta 10 pvä:n pääst sit musiikkia :(

VOI VITUNVITUNVITTUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!AAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHHH

Duunissa virus kaata koneita :angry: ja sitten vielä luin että seuraava hallu on 11.10 kun oon just sillon suunnitellut pitää omat bileet! :mad: :mad: :angry: :angry:

MIKSI SAATANASSA NE HALLUTKAAN EI VOI VITTU OLLA TASASIN VÄLIAJOIN! :mad:

edit: tulipas muuten aika ilonen 500. posti. :laugh:

Quote by dixoff
Kerro mulle suomalainen firma joka osaa rakentaa ydinvoimaloita. *

(* Vinkki: sellaisia ei ole)

No ei kai voi ollakaan kun ei ne pääse harjotteleen :mad:

Quote by Quu
Miten on muuten mahdollista, että toi Cajwirman ei saa yhtäkään asiallista postausta aikaiseksi?

Sanos muuta. Tätä kysymystä voisikin miettiä oikein porukalla täällä. Jos asialle ei löydy järkevää vastausta, niin ainakin voi kertoa mielipiteensä. :laugh:

Mua alkaa pikkuhiljaa kasvaa vitutusnystyrä otsaan tän koulun kans! Sit pitäis alkaa tekee päättötyötä vielä.. :angry: aaaargh!!

Mulla repee perse! :crybaby:

Nyt vituttaa.

Ensinnäkin Kela on käsitellyt mun jo hyväksyttyä opintotukea 1½ kuukautta, ja tili on miinuksella.

Toiseksi Karhukopio kusetti mein klubia toistamiseen ja julisteitten lopullinen hinta oli melkein tuplat etukäteen ilmoitettua suurempi.

Kolmanneksi vittuuntuneena Karhukopion toimintaan vein CD:n kannet painoon toiseen paikkaan, jonka tulostusjälki vastaa lähinnä mustesuihkua.

Neljänneksi otin vielä parkkisakon hakiessani CD:n kansia painosta. (Koko hommaan meni n. minuutti).

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Vituttaa kun joka aamu on pää kipeä kun on niskat niin jumissa. Muutama tunti menee ennenkuin pääkipu häviää. :crybaby:

Quote by Quu

No voihan video. :mad:

vituttaa aamuruuhkan dösissä kun ihmiset eivät täpötäysissä dösissä osaa täyttää sitä keskikäytävää kokonaan, vaan mulkut jäävät palloilemaan siihen keskiosaan ja sitten loput on sylikkäin siinä etuosassa.

:angry:

Joo sitä epäilinki mut sit katoin sivuilta ni näytti olevan muutama viel
myynnissä sillä hetkellä ku replysin :)

bytheway, tsiktsik ;)
http://www.welldone.fi/wd/tapahtumat/?uutis_id=509&kategoria=tapahtumat

Minua vituttaa se että en hyvästä yrityksestä huolimatta saa fillariani myytyä!
Tartteis saada hiukkasen rahhoo uutta gearia varten, mutta ei!
Mikserin & mm. tartteisin, mutta kun ei mene kaupaksi!
:mad: :mad: :mad:

Pitääkö tuo kaupata sitten ensimmäiselle vastaantulijalle kadulla, vai?
Hemmetin hemmetti!

Vai myynkö itseäni ja säästän pyörän?
Rahaa olis saatava, mutta kun ei käy kauppa...
Perkulen perkule!
:mad:

Quote by Tapi T
Quote by Felis
Ei kai nyt kukaan tähän aikaan vuodesta pyörää osta

Itseasiassa juuri tähän aikaan pyörä kannattaa ostaa, koska varsinkin pyöriä myyvät liikkeet myyvät kuluneen vuoden malleja alennuksilla. Mä olen ostanut kaikki pyöräni aina talven kynnyksellä alennusmyynneistä.

Yksityisellä myyjällä kaupan tekeminen saattaa tosin olla nihkeämpää varsinkin silloin, mikäli hinta ei ole huomattavan alhainen.

Kyllä tosiaankin kannattaa fillari tähänaikaan vuodesta ostaa...
Keväällä niitä ei tahdo uutenakaan löytyä (juuri sitä mallia/runkoa/palikkaa/tms minkä haluaisi) ja jos löytyy, ovat hinnat perkuleen korkeita!
Ja toiseksi, talvellakin voi ajaa.
Jos ei talvella aja, niin sen voi huoltaa ja laittaa semmoiseen kuntoon jotta keväällä voisi samantien ajaa.

Pööräni ei todellakaan ole pahassa hinnassa.
Ok, monelle 1300e polkupyörästä on todella suuri kipuraha, mutta täytyy ottaa huomioon että ton vehjeksen ovh hinnat (kaikki osat siis ostettu erikseen, ei mikään pakettipöörä) ovat yhteenlaskettuna siinä 1800-1900e tietämissä.
Joten, jos tolla nyt on ajeltu se 50km, niin aikas hyvä hinnanalennus ;)

Ongelma vain tuntuu olevan se, että kukaan ei ole tällähetkellä kiinnostunut ostamaan polkupyörää...
Vaikka aika olisikin kaikista otollisin jne...
Keväällä jos ton kauppaisin, ostajan uskoisin löytyvän nopeasti ja rahaakin irtoaisi huomattavasti enemmän.
Mutta kun se pitäisi saada kaupaksi nyt :(

Eli, vituttaa yhä enemmän kun ei mee kaupaksi ja ei täten voi ostaa mitään mukavaa gearia itselleen :mad: :mad: :mad:

Quote by Timmo
AIOTSÄ LOPETTAA PYÖRÄILYN??!! :mad: :mad: :panic:

Kyllä juu...
Tai, no en ehkä lopeta...
Mutta ainakin luovun tosta Lelusta.
Pyöriähän saa aina uusia ja aika aikansa kutakin ;)

Taedium -> :confused: :confused: Häh?
Musiikintekoa gearia siis tarkoitin, mitä sinä sitten tarkoitit?

Olen tunteellinen. Se vissiin ei sovi nykymaailmaaan. Vituttaa.

Quote by Tapi T
Onko se kahvikuppi perkele vaikea pestä itse, eikä vain jättää sitä työpaikan keittiön pöydälle lojumaan Jonkun Muun tiskattavaksi?
:mad:

Juu, noi kahvikuppiasiat on aika vaikeita. Mua ketuttaa se että ilta/yövuorolainen latoo kahvipöytään "muka puhtaita kuppeja" (siis on käytetty tiskikoneessa, mutta ei tarkastettu että tuliko puhdasta vai ei). Kiva sitten kuulla naama punasena aamuvuorossa (varsinkin jos muutenkin oksettaa) asiakkailta, että nää kupit ei oo vissiin nähnytkään tiskikonetta. Ja sitä tiskiharjaakin pitäisi käyttää varovasti, kun kupeissa nykyään on niin huono lasitus, että kun se lasitus kerran on vaurioitunut harjaamisesta, se ei ikuna lähde puhtaaksi. Ja pyynnöstäni huolimatta hotelliin ei osteta Sumatsonia liotusaineeksi. :angry:

Demobiisipuoli vituttaa!!!
Siel on vaikka kuinka paljon biisejä jotka kaipais kommentteja, koska on ihan helvetin hyviä ja laadukkaita. Mutta porukka kommentoi aina samojen tekijöiden [jotka ovat jollain tavalla onnistuneet nousemaan muita ylemmäksi] biisejä. Esim. juha vilkamon, crc:n, scapen, master batorin tai muiden, kieltämättä loistavien artistien, biisejä kommentoidaan tunnissa enemmän kuin meidän tuntemattomien biisejä yhteensä viikon aikana... :mad: Mutta ei voi mitään. Nyt tää vitutus alko jo laskemaan... :heart:

vittusaatana :mad:

...Just kun on lähdössä risteilylle niin joku perkeleen "syysmyrsky" päättää pörrätä Itämerellä. :crybaby: No, ainakin kovaa tuuita povattu *mrrrtana* :angry:

Mit vit... :confused:

V*TUN PESUKONE LAUKESI! :angry: Kaikki vedet eteisen lattialle (joo ei mahdu pesukone yksiön vessaan).. tiedä millaiset vesivauriot tulossa lattia/kattorakenteisiin.. Naapurista tuli setä kertomaan, että katosta tihkuu vettä.. :scared:

Quote by Faini
vittu ku ositn makeet kengät, ja ne olivat sitten loppujenlopuks pienet mulle... nyt ei mee kaupaks :crybaby: ja ne olivat kalliit

Oliskohan kantsinu kokeilla niitä jalkaan ennen ostamista?

O