V#tuttaako?!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- ...
- 102
- Seuraava »
Ja kun paketin aukaisee, hinta tippuu roimasti. Jos vielä kuorissaan, älä aukaise.boksi myyntiin
Ei, se tippuu jo kun oot kantanu kaupasta ulos ;)
Mun piti tulla ulisemaan tänne siitä, että joku pölli mun pyörästä yön aikana satulan, mutta tän topikin lukeminen auttoi kummasti. :heart:
Tosin huomenna voi kyllä vituttaa lisää, kun pitää kävellä töihin.
Alko taas vituttaa tää digiboxi asiani.
Kun soitin tänään talonyhtiölle, ja siel oli joku vitun tärkeä hu**a
joka ei edes osannut puhua puhelimeen ja lupasi soitella, mut ei edes otannut numeroani ylös BITCH.
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Saatana.....Kyllä taas kuluttajaa viedään.....
Osta osta digiboxi, mutta et tiedä kuinka pitkää sillä katselet....
PERKELE.............. :angry: :angry:
Alko taas vituttaa tää digiboxi asiani.
Kun soitin tänään talonyhtiölle, ja siel oli joku vitun tärkeä hu**a
joka ei edes osannut puhua puhelimeen ja lupasi soitella, mut ei edes otannut numeroani ylös BITCH.
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Saatana.....Kyllä taas kuluttajaa viedään.....
Osta osta digiboxi, mutta et tiedä kuinka pitkää sillä katselet....
PERKELE.............. :angry: :angry:
You have some serious issues in your head, dude!
Ei tajuu. Sinne ei saa viedä paljo nesteitä, mutta desin purkeissa ok?
Siis kokonaismäärän pitää sopii litran pussiin?
Ja desin pakkauksissa?
Entä jos salakuljettaa housuissaan?
Palkkaako ne vesikoiria?
Ehkä kameleita ku ne haistaa veden paremmin?
"Tänään jäi tullin tehotarkastuksissa haaviin vesikamelin tarkan vainun avulla 17 janoista naista."
Jos lasketaan, että maksimi olisi vain desi. Tai vaikka vain puoli desiä.
Kumpaa pelkäät enemmän:
Puolta desiä nitroglyseriiniä vai Litran bissee?
Puolta desiä syaanivetykaasua vai 250ml Partavaahtoa?
edit: Tilasin 37 dollarilla tuotteita. Jenkkien posti oli ainoo vaihtoehto. Postimaksuiksi siis 35 dollaria. Luulin päässeeni halvalla. :(
ARGH!!! Onko joku Maajussi-Tosi-TV olemassa? Siis joku Lande-BB? Siis mitä? Mä oon menettämässä koko ajan pahemmin uskoni ihmiskunnan älykkyyteen!
Meinasin just tulla avautumaan samasta aiheesta. Kiinnostaa ihan vitusti toi sarja ja joka päivä helvetti lööpeistä saa lukea lantsariveikkojen toimista. Lopettakaa paskan tuotanto ja keskittykää siellä maatiloilla siihen paskan luomiseen niinkuin tähänkin asti!
MUR :mad:
ARGH!!! Onko joku Maajussi-Tosi-TV olemassa? Siis joku Lande-BB? Siis mitä? Mä oon menettämässä koko ajan pahemmin uskoni ihmiskunnan älykkyyteen!
Meinasin just tulla avautumaan samasta aiheesta. Kiinnostaa ihan vitusti toi sarja ja joka päivä helvetti lööpeistä saa lukea lantsariveikkojen toimista. Lopettakaa paskan tuotanto ja keskittykää siellä maatiloilla siihen paskan luomiseen niinkuin tähänkin asti!
must toi on just mukavan leppoisa sarja ja ne maajussit on niin herttaisia ja hyväntahtoisia. no mut mä olenkin maalta kotoisin.
must toi on just mukavan leppoisa sarja ja ne maajussit on niin herttaisia ja hyväntahtoisia. no mut mä olenkin maalta kotoisin.
Mua ei muuten häiritsisi tuo sarja, sitä voi olla katsomatta jos ei kiinnosta, mutta kun siitä pitää joka helvatan päivä repiä jotain lööppiä iltapäivälehtiin.. Okei, voihan sitä olla katsomatta lööppejäkin jos kulkee laput silmillä.
Kiitos kysymästä. Kyllä vituttaa - ja paljon :) :mad: x 100
joo toi pöly on kyl :mad:
Vituttaa ihmiset, jotka eivät yksinkertaisesti tajua, että kaikkia työkavereita ei välttämättä kiinnosta kauheasti kuulla koko työpäivän ajan heidän kissojensa elämästä: painosta, ruokavaliosta, leluista, rokotuksista, näyttelyreissuista...
Hyvä työkaverini hommasi reilu vuosi sitten pari kissaa, joita roudaa nykyisin miehensä kanssa lähes joka viikonloppu kissanäyttelyissä ja intoilee kissojensa saamista palkinnoista ja näiden ylivertaisuudesta. Hän tietää etten juurikaan välitä kissoista enkä tiedä hevonv*ttuakaan näyttelytouhuista eivätkä ne minua millään lailla kiinnostakaan, mutta siitä huolimatta jaksaa kertoilla päivästä toiseen kissojensa elämästä. Eikö edes se, etten yleensä vastaa mitään, saa ihmistä lopettamaan?!?!
GGRRRR :mad:
Perkele menin parturiin tänään, ja siellä oli joku vanha mies leikkaamassa. Kampasi tukkaa siihen malliin että rupesi pyöryttämään ja päätä särkemään. Sitten herra ei oikein puhunut englantia, leikkasi aivan miten sattui ja lopputulos oli mulletti. Menin kotiin, leikkasin takatukan pois nopeasti suutuspäissäni ja sitten menin uudestaan parturiin, tällä kertaa toiseen. Oli siinä rouvalla töitä, kun olin leikannut koko takatukan pois.
:D:D
Mitä vikaa takatukassa on?
Nähtäväksi jää, mitä seuraavaksi tarroitetaan! :eek:
Nähtäväksi jää, mitä seuraavaksi tarroitetaan! :eek:
Nykyisillä periaatteilla vois tarroittaa paljon muutakin kuin tupakan ja alkoholin, esim. pikaruoan, sipsit, karkit, kaiken epäterveellisen, löhösohvat ja kaukosäätimet... ylipäänsä koko elämän. Lienee turha pyytää, että tässä sosiaalitanttojen ja holhouksen kultamaassa yksilön annettaisi ajatella edes joskus omilla aivoillaan ja ottaa itse vastuu omista tekemisistään.
???Pitää vaan toivoa, että laki ei heijastu viinivalkoimaan kovin pahasti... pahoin vaan pelkään, että alkon hyllyt täyttävät entistä enemmän suurien viinitilojen massatuotteet :(
Noihan puhu tarroista tossa jutussa? Oli mika etiketti vaan, ni eiko tarran saa aina paalle latkastya?
Mutta tosiaan, ei toi tu toimii, muutaku painvastasessa merkityksessa. Siita tulee kiva vekkuli juttu jolle naureskellaan.
Asenteisiin olisi fiksumpi, mutta vaikeampi vaikuttaa.
Turhaa kulua, turhaa holhousta... Viinapullon oston jalkeen on vahan turha ruveta paasaa viinan kiroista... Opettakaa ihmisia. Vetaminen toimii paremmin ku tyontaminen.
Täytyypä harkita. Tuletko vaimokseni? :heart:
en :heart:
saksassa ei tunneta juomaa nimeltä siideri jonka takia pitää juoda bisseä... ein grosse bier, vielen dank ja 1l stobe on aika suuri henkilölle joka ei bisseä juo ...
Hyvä vaan, saadaan sustakin edes hiukan sitä metroa karsittua. ;)
Yhyy... Ei kai sitä bisseä ole pakko juoda, jos siitä ei pidä.
Menee työtehtävien piikkiin... suuressa seurueessa ja paikassa jossa 100% juo, ei oikein voi olla selvänä...
No sit on huonosti pullat uunissa, jos ei pysty olemaan juomatta...
Se on kato se ryhmäpaine.... muchenhalle, 4000 ihmistä ja 50 000 litraa olutta illassa....
Toinen ilta takana cebitissä, vähän jo helpottaa, tokana iltana ei nouse yhtä pahasti hattuun ja järki juoksee jotenkuten ;)
Ebay:stä ostettu ajotakki jä tullipostiin ja jouduin maksaa sitä vitun alv 22% 50 euroa.
Vituttaa tää vitun suomen verotus, mitään et saa ostaa halvemmalla.
Saa toki, mutta ei EU:n ulkopuolelta :)
Sit kun tää vitun tulliposti sijaitsee yhdessä paikassa, vittu eikö ole mahdollista perustaa muita toimipaikkoja kun hki-vantaa lentoasema.
Muistaakseni tullilla on diili, että tuotteen saa myös muualle, mutta se taisi maksaa pari euroa.
Itseäni vittutti kun viime viikonloppuna koneesti jysähti ilman mitään varotusta levy. Onneksi oli varmuuskopiot about kuukauden takaa, niin mitään oleellista ei mennyt. Uusi levykin on jo paikoillaan ja kone jyllää hyvin :)
Autohuolto: 620 euroa ja rapiat päälle.
Pakko kysyä: mitä sun autolle tehtiin, et tollanen summa uppoaa huoltoon?
No aika helposti määräaikashuoltoon tuommonen summa uppoaa. Oman auton 100tkm huolto makso 540e. Remminvaihto, nesteet ym. mitään muuta ekstraa ei ollu kuin joku pieni tuulettimen vastusnippelin vaihto.
Jos ne keksii normihuollon päälle pikkasenkin joidenkin kuluneiden/rikkinäisten osien vaihtoa/korjausta niin helpostihan perushintaan rapsahtaa muutama satanenkin egee ekstraa.
Vittu että on kivaa kun uudehkoille autoille ei pysty tekemään itse juurikaan mitään korjauksia. :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- ...
- 102
- Seuraava »