V#tuttaako?!

Back to häröily O

Taediumin esimerkin ohjaamana korostan arvon carnice, että ed. postaukseni tarkoitus ei ollut v*ttuilla. Jotenkin viestisi oli vain niin surkuhupaisa, että sai nauramaan. Tuli mieleen Mr. Bean etc. :)

Joo, itsekin tuli nuorena kollina ongelmia autojen kanssa. Hauskin oli, kun vaimoni vanhempien vanhasta autosta, joka oli meillä käytössä, loppui aina bensa (Saab). Syy selvisi, kun vietiin viimein kärry korjaamolle. Joku osa jostain oli rikki (en tiedä termejä eikä kiinnosta), ja kiitäjä luukutti korjaajan mukaan noin 30litraa satasella bensaa, koko ajan. Ei ihme että auto nytkähteli jatkuvasti. :) Hauskoja hetkiä siihen kyllä liittyi, kun kärry sammui ties minne, ja kaverit tulivat apuun kanisterin kanssa. No, ei se aina naurattanut, mut melkein aina.

Taedium, aika mielenkiintoisen kuuloinen tuo seikkailusi Irlannissa. Miten tarina jatkuu? :)

Quote by carnice
Vois kuvareplyttää tähän skeletorin "vituttaa kosmisesti!"

Peruutin autolla kuskin ovi auki betoni"seinään", nooh ovi vituiks. Oli tietty omaa tyhmyyttä
ku olis sen oven vielä ennen peruuttamista saanu kiinni, nyt ei enää mee.

Sen lisäks n. puolen tunnin päästä kytkin sano ittensä irti. Et nyt kyl juilii.

:eek:

:D

Quote by tumpsi
Quote by _U
Hauskin oli, kun vaimoni vanhempien vanhasta autosta, joka oli meillä käytössä, loppui aina bensa (Saab). Syy selvisi, kun vietiin viimein kärry korjaamolle. Joku osa jostain oli rikki (en tiedä termejä eikä kiinnosta), ja kiitäjä luukutti korjaajan mukaan noin 30litraa satasella bensaa, koko ajan.

taidat olla aikamoinen raketinrakentaja :D
eiks niinku kellot soinu ku menee kolme kertaa enemmän bensaa ku normaalisti?

Kyllä, soivat koko ajan, mutta ei pahemmin kiinnostanut. En sit tiedä oliko se sitä nuoruuden välinpitämättömyyttä vai mitä. :)

Noh...välillä kaikki ottaa päähän. Välillä on ihan hauskaakin.

Mutta viime viikonloppuna vitutti todella. Taas kerran tavallisena disko-iltana minua luultiin huumediileriksi tai vastaavaksi. Ja tajusin sen vasta seuraavana päivänä miettiessäni asiaa tarkemmin. Millä mä noista koodeista voisin tietää, kun en ikinä oo käyttänyt huumeita. Mulle ei o edes Tarjottu huumeita, vaikka oon monii vuosii käynyt klubeil. Eli en edes tiedä mistä huumeita saisin. Vaiks ei silti. Elämässä voi olla paljon siedettävää ilman sitä, että sekottaa huumausaineet siihen.

Siis vituttaa, että ulkonäön tai tanssimisen perusteella leimataan huumeiden käyttäjäksi. :mad: Sori nyt vaan teille, jotka käytätte niitä. Tää ei oo mikään sodan avaus. Jokasen oma valinta, vaiks se ei ookkaan hyvä juttu.Piiis määän!!!:)

Quote by delphion

Suurin osa vitutuksesta johtuu kyllä raha-asioista. Vaikka käy töissä niin rahaa ei ole koskaan! Nytkin tilipäivänä rahaa on tilillä jäljellä 124e. Elä sitten sillä koko kuukausi!! VITTU!!

Mulla on toi sama ongelma kans joka kuukausi, ja silti en tienaa ihan huonoa liksaa. :mad:

Eilen tuli postissa kertaus käsky! 10.6.2004 Upinniemeen.

Hajosin! Prkl!

Vituttaa pari amatööriä jotka on esiintyny oman alansa
guruina päästen kriittisiin projekteihin, ja kun niiden
kupla nyt puhkes niin koko projekti kaatu sen ainoan
henkilön harteille joka tietää mitä on tekemässä. Prkl tollaset
kiiltokuvakonsultit vois laittaa ojankaivuuhommiin pariks
vuodeks niin oppis mitä on tulosvastuu. :mad:

Quote by Blondie

Onneksi olkoon, kultaseni! :) Maistuiko sikari?

Kiitos kulta! Kyllä se ihan kivaa oli, mut myöhemmin piti pestä hampaat 10 kertaa..

[mainos]

Tervetuloa IRCnetin #vinetys -kanavalle vinettämään.

[/mainos]

:mad: :mad: :mad:

vituttaa/ on erittäin turhauttavaa kun pistää mixin plattariin niin ihmiset ei jaksa pistää kommentti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SAAAATANA, ETTÄ ON LAIKSKAAAAAAAA PORUKAAAAA !!!!!!!!!!!!!

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Quote by Melina

v-tuttaa vieläkin hieman kun n.kuukausi sitten hävitin vahingossa useamman gigan sampleja ja n.100 biisinalkua.
ARGH!

No-ohhoh! :eek:

Surun valitteluni asian johdosta!

On tässä tullut jo pari viikkoa odoteltua Holdenin keikkaa. Päivällä sitten selvisi, että kyyti meni ohi, joten arvatkaapa olenko nyt Raumalla?

Eipä olekaan pitkiin aikoihin näin vituttanut. :mad:

Olen tässä kolmatta päivää harjannut yhtä pesukoneellista vaatteita puhtaaksi.

Vituttaa.

Vaikka niitä taskuja kuinka tarkastaa niin aina sinne jotain paperia eksyy. Tällä kertaa tämä yksilö sattui vaan olemaan sellainen että levisi kaikkiin koneessa olleisiin vaatteisiin erittäin hienoksi ja tiukasti kiinni pysyväksi valkeaksi kuiduksi. Ei lähde irti mitenkään muuten kuin vaateharjalla tiukkaan harjaamalla, mikä on tietenkin erittäin aikaavievää puuhaa.

Nimim. kolmatta päivää harjaamassa. :mad:

vittu ku vituttaa:

- ihan vitun rasittavat ihmiset töissä

- ns. työntekovälineet, jotka alkaa vittuilla heti aamusta

- ku kaikilla muilla on kesäloma, paitsi tietysti kesälomasijaisella aka mulla

- ihan varmasti feng shuita ja kaikkia muita maailman lakeja rikkova kalusteiden järjestely siten, että joutuu istumaan selkä ovelle päin (oven on oltava tietysti auki koko hvetin päivän, että avoin työyhteisö on onnellinen, tehokas ja toimiva)

viiitttu :mad:

Quote by Taedium

Siis hä?

no, kun minä olin nuori ( ;) ) niin tienasin citymarketin maitokaapissa noin 2400 markkaa kuukaudessa ja opintotukea + asumilisää tuli se maksimi eli toiset 2400 (vai oliko se hieman vähemmän, vanhempieni tulot eivät kuitenkaan vaikuttaneet tukiini). Asuimme (ja asumme edelleen) eukon kanssa Espoon kaupungin vuokra-asunnossa jonka vuokra oli noin 2900 markkaa kuukaudessa. No, olihan meitä sentään kaksi jakamassa kuluja (eukko tienas omien opiskeluidensa ohella saman verran kuin minä), mutta samaten oli puhelinlaskuja, kirjoja ja bussilippuja (tosin Espoossa sai liput 50% alennuksella) kaksin kappalein, enkä muista että olisin ikinä joutunut tinkimään levyjen ostosta (3-4 sinkkua kuukaudessa) tai elintasostani. Ravintoloissa en tosin käynyt paljoakaan.

Joten minusta tuntui, että ihan hyvin sitä suomessa osa-aikatyöllä ja valtion tuilla opiskelee.

Quote by Revelation

oli aika hilpeää seurata kun Kelan virkailijat ensin sanoo että ei ne täällä ole, sitten seilaavat ympäriinsä jonkin aikaa ja löytävät paperit: "Ohoh, nämä ei ole vieläkään lähteneet!" NO SHIT! ..Sittemmin päätös tuli ihan nopeasti kyllä...

joo, vähän samoin kävi.. menin kysymään _toisen_ kerran asumistuista, kun oli luvattu jo joku muutama viikko aiemmin että seuraavan viikon aikana pitäis päätös tulla. Virkailija sitten katsoo sen hakemuksen koneelta ja toteaa ensimmäiseksi että "oho, täähän on vanha hakemus". Ai, en tiennytkään :D

No, saivat sitte sen päätöksen tehtyä ja työmarkkinatukikin alkoi juosta. Siistiä kun on taas ekaa kertaa yli puoleen vuoteen suunnilleen säännöllisin väliajoin rahaa tilillä.

Quote by olliS

En tiedä vituttaako vai oonko surullinen tai molempia, mutta 3v suhde päättyi
Saa olla surullinen ja saa vituttaa. Ei tommonen oo kivaa. Ei varmaan kummallekkaan.

Tsemppiä! Kyl se siitä - joskus, kun aika on kypsä.
Quote by olliS

töissä kuoli yksi ihminen..
Tohon saat kyl tottua. Kaippa se silti raskasta on. Ja vielä tämmöseen saumaan. :(

Business Casual on meidän dresscode, mut siis t-paidat on ok. Ei saa olla turhan offensive, mut muuten kuva-t-paidat käy.

Eilen mul oli paita, jossa oli kolme suttusta mustavalkokuvaa kun alaston äiti antaa selkäsaunan alastomalle pojalleen. Kukaan ei sanonut mitään. Kukaan ei edes huomannut.

Tänään paita, jossa on internet explorerin hiirenkursori, kun se on linkin päällä (se käsi) ja teksti: "Click here to see me naked!" Ja nyt joutuu laittamaan yrityksen mainos-t-paidan tuohon päälle. :mad:

Mä oon koittanu valita semmosii t-paitoja, joita voi pitää duunissa ja mä en tosiaan ois osannu aavistaa, et joku loukkaantuu tollasesta. Siit eilisestä paidasta ehkä, mut toi paita?

Sitä eilistä paitaa oon pitäny siksi ku kukaan ei viitsi siristää silmiään ku se paita on aika suttunen - tarkoituksella. Piru vie, pitää ostaa uusii paitoja ku mä voin pitää duunissa joku neljäsosa omistamistani paidoista. Ehkä pitäs hankkii vähemmän poliittisesti epäkorrekteja paitoja.

Ei voi pitää ees sitä missä on ruuvin kuva ja yläpuolella teksti "WANNA"... :rolleyes:

Quote by Taedium

Jos W2k srv asennuksessa tulee STOP 0x7B ja W2k3 ee:ssä tulee 0x6B, niin mitä meinaa 0x6B? Microsoft tarjoaa vastauksen W2k STOP koodeihin, muttei W2k3:n...

Eikö ne raukat edes tiedä mitä oman käyttiksensä virhekoodit meinaa vai onko ne virheet salaisia?

Ja se W2k:n 0x7B oli kans aika tyhjentävästi ilmoitettu... :rolleyes:

Mikä siinä on ettei voida dokumentoida?! Pitäsköhän mun lähettää Microsoftille kymmensormijärjestelmän alkeet sähköpostitse, että oppisivat kirjoittamaan niitä koodeja ylös? Ei oo kiva miettii mikä vikana jos ei oo mitään infoo virhekoodeista.

aaaaaaaaaaaand!
always look on the bright side of life. *di du di duddi duddi du*
always look on the bright side of life. *di du di duddi duddi du*

Sori, oli pakko... :o :D

Ptkään aikaan ei ole vituttanut. Nyt muuten vituttaa. Vituttaa tosi paljon.

Työsopimukseni loppui Radiolinjalla viimekuun lopussa. Elisan YT-neuvottelut tulivat kuin tilauksesta, joten työsopimustani ei voitukaan jatkaa. Duunia olisi ja pomot haluisivat mut sinne, mutta kun ei niin ei. Ainakaan ihan heti...

Jotain duunia on kuitenkin tehtävä. Uusi työni; postinjakaja! :mad:

Riemukkainta tässä hommassa on se, että työpisteellä on oltava viimeistään 06:30, mun pitää siis herätä jo viideltä. Työ on puuduttavan yksitoikkoista rutiinia ja oikeastaan mun ainoa motivaatio on kotiin pääsy ja se kuukauden lopussa tilille kolahtava naurettava palkka. Työn viihtyisyyttää kuvaa parhaiten se, että hauskinta siinä on itse postin jakaminen. Siis pyörällä ajo ja rapuissa juokseminen.

Mä olen aina viihtynyt työpaikoissani. Töihin on ollut mukava tulla ja töitä on ollut kiva tehdä. Nykyisin ei näin ole ja se tuntuu todella pahalta. Lisäksi entisten työpaikkojeni työkaverit ovat olleet tosi kivoja, mutta nykyisin saan katsoa happamia naamoja ja kuulla lähes jatkuvaa avautumista lähes kaikista mahdollisista asioista.

Ja se palkka. Mun kuukauden bruttotulot putosivat lähes 500e!!! :mad:

Hyviä puolia duunissa on tietenkin aikainen kotiinpääsy. Esim. tällä viikolla mä oon ollut aina ennen kahta himassa. Toiseksi tuossa tulee tehtyä töitä, ulkoiltua ja urheiltua samaan aikaan, mikä on ihan jees.

Tästäkin huolimatta vituttaa. Ette usko miten vituttaa!

Toinen vitutuksen aihe liittyy nukkumiseen. Mä oon kuuhullu; en siis saa kunnolla unta täyden kuun aikaan. On muuten tosi kivaa saada monena yönä unta vasta kolmen jälkeen ja herätä viidelta.

O