V#tuttaako?!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- ...
- 102
- Seuraava »
kyllä.
vitun intti. edessä leiriä niin perkeleesti ja osa niistä typeriä kolmen päivän panssariharjoituksia joiden aikana ehtii nukkumaan kahdessa yössä 4 tuntia. sit ihan vitun paskana yrittää ajella semmosella 60-luvun rotiskovaunulla ja meinaa nukahtaa kokoajan vaunun rattiin. sit taukoja on ihan vitun nihkeesti ja pakkasta jotain -30c. sit kouluttajat noilla leireillä on aika mulkkuja jotka jaksaa russuttaa joka asiasta. perkele.
¤#&"¤#%&"¤#%¤%
Jotain v**************n Windows Visva koulutusta tulossa. Oikeesti mä toivon, että tosta versiosta tulee floppi. Mua ei huvittais edes opetella koko paskaa. KertakäyttöWindows...
Oikeesti jos lafkan politiikka on, että asennat yhteen koneeseen kerrallaan sen Visvas, ja kerran saat vaihtaa konetta - sen jälkee pitää ostaa uus versio, ni vetäkää se Visvanne visvasiin suoliinne.
Ja jos se rupee blokkailee mun hardista jos ei o ok matskuu koneessa tai VERKOSSA! Just nii, verkossa. Sulla on Mac kone verkossa, jossa yks vitun MP3, ne Visvanen kone rupee blokkaa mun hardista. En vitussa käytä sitä.
All in all we're just another brick in the wall...
Hm... Nicosia... Miten nuorten kreikkalaisten hiusmuoti eroaa siellä esmes Italian tai Epsanjan nuorten hiusmuodista?Sitten herra ei oikein puhunut englantia, leikkasi aivan miten sattui ja lopputulos oli mulletti. Menin kotiin, leikkasin takatukan pois nopeasti suutuspäissäni ja sitten menin uudestaan parturiin, tällä kertaa toiseen. Oli siinä rouvalla töitä, kun olin leikannut koko takatukan pois.
Jos ei hirveästi, niin ehkä:
Nuori asiakas + "herra ei oikein puhunut englantia" + "Nicosia" = Takatukka
Perkele menin parturiin tänään, ja siellä oli joku vanha mies leikkaamassa. Kampasi tukkaa siihen malliin että rupesi pyöryttämään ja päätä särkemään. Sitten herra ei oikein puhunut englantia, leikkasi aivan miten sattui ja lopputulos oli mulletti. Menin kotiin, leikkasin takatukan pois nopeasti suutuspäissäni ja sitten menin uudestaan parturiin, tällä kertaa toiseen. Oli siinä rouvalla töitä, kun olin leikannut koko takatukan pois.
Noh...minulta katkaistaan sekä kaasu että sähkö Valentinenpäivänä. Jipii. Soitin energiayhtiöön, josta sanottiin, ettei asialle enää voida tehdä mitään, kun on jo menty lakiprosessin läpi.
Ei hätää:
+
Ja:
Ja on se mukava jos pyytää oikeeta laskua, että voisko saada, haluun maksaa, pliis voinko maksaa... "Ei käy. Kun et kerran maksa ilman, että tiedät mitä maksat, niin: Oikeuteen!"
Ei hätää:
+
Ja:
Niin ja vettähän tulee taivaalta vähintään joka toinen päivä.
Meinaatko että neanderthaalit koettaa muokata musta Sinatran manttelinperijää?
No mut silti, en valita niin paljoa. Kaikki toimii silti niin paljon paremmin ku Irlannissa...
En suosittele että ikinä edes harkitset Kyprokselle muuttoa. (;
Vituttaa ihmiset, jotka suorastaan ylimieliseen sävyyn toteavat, että "minä en ole koskaan syönyt särkylääkkeitä enkä aiokaan syödä". Haluaisin aiheuttaa näille ihmisille kunnon kolme vuorokautta kestävän migreenikohtauksen oksenteluineen ja helvetillisine päänsärkyineen ja lukitsisin kaikki särkylääkkeet kassakaappiin, jonka avaimen heittäisin parvekkeelta lumihankeen. HAH!
Vituttaa ihmiset, ... parvekkeelta lumihankeen. HAH!
Ihan ohimennen, oletko kokeillut shiatsua migreenin hoitoon? Mulla on toiminut erinäisen määrän vuosia.
Paskaa voi syödä vain tietyn ajan ja ihmistä voi kohdella kuin koiraa jonkin aikaa. Joskus se loppuu.
Irtisanoin itseni 2 minuuttia sitten.
Muutan Amsterdamiin. Katotaan josko sieltä löytyis töitä.
Nice. Tiimissä pitäisi olla neljä. Kaksi lomilla, yksi kipeenä. Yhden pitäisi aloittaa kuudelta, toisen seitsemältä. Vastaavasti toinen pääsee myöhemmin. Ja siis 4-2-1= ...ööö... minä. Ei si vissii laiskotella, ja vissii tehdää ylitöitäkin.
Arvaa parvaa miksi minulla on DVD polttava?Kovalevy sano itsensä tänään irti
Paskaa voi syödä vain tietyn ajan ja ihmistä voi kohdella kuin koiraa jonkin aikaa. Joskus se loppuu.
Onnittelen!
Saako kysyä että mitä siellä töissä tapahtu?
Saako kysyä että mitä siellä töissä tapahtu?
- Tuplasivat työt ilman lisäkorvausta.
- Tuplatun työn, eli se ylimääräisen osan, ei mitään dokumentaatiota, eli sokkona tehdään töitä.
- Poistivat 250 euron korvaukset / kk. Eli 200 ekua käteen vähemmän - 1kk varoitusajalla, vaikka tiesivät jo viime keväänä.
- Ei mahdollisuutta edetä tästä mihinkään.
- Ei mahdollisuutta palkankorotukseen.
- Ei bonuksia. (Eilen tuli siitäkin ilmoitus.)
- Joulubonus oli 1.2% puolen vuoden palkasta. Verojen jälkeen joku 80 euroa. Joulujuhla oli siten, että ei kunnon ruokaa ja juomat maksoi. Samassa mailissa kun ilmoittivat "bonuksesta" kehuivat eka kuinka paljon ollaa säästetty ja paljo oli voitto, ja sit ku tuli bonuksista puhe, niin sit oli menny ihan huonosti, eikä ole rahaa mihinkään. Olisivat jättäneet maksamatta ton kasvoille sylkäsyn bonuksena ja pitäneet megasuperjoulujuhlat sillä rahalla.
- Minä olen syyllinen. Kaikkeen. By default. Eilenkin oli minun vika, että Ruotsissa joku ei toimi. ...as if it was my job in the 1st place...
...no en jaksa marmattaa lisää. Blondie varmaa tietää enemmän... Se on ollu mun rippipappina välillä. Kiitos Blondie!
Mun lähin pomo oli ainoo joka sai mut pysyy täällä tähän saakka.
toinen viikko putkeen kipeenä :crybaby:
...no en jaksa marmattaa lisää. Blondie varmaa tietää enemmän... Se on ollu mun rippipappina välillä. Kiitos Blondie!
Ole hyvä ystäväiseni! Pappi en todellakaan ole, mutta hyvä kuuntelija.
"Taas ne perkeleen apinat..."
E.Kuse uunilevylle ja jäädytä se ja laita postilaatikkoon sinne.
Mä oon kirjottanu tänne sopparin, jota ne ei oo rikkonu, joten oma vika. Valittavana on joko kestää, neuvotella uus tai lähteä. Valitsin viimeisen.
ok.tsemiä!!
tätä mursua vedettiin eilen henkisesti haarukalla vasempaan kivekseen ja sahalla silmään kun muija ilmoitti ettei meistä tuu mitään ja se haluu pistää poikki. :( :sad:
Mulle kävi sama juttu. Viikko sitten vielä etsittiin yhteistä kämppää... Tällä hetkellä oon duunissa asiakaspalvelussa ja yritän pitää itseeni väkisin kasassa. Vituttaa ja ahdistaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- ...
- 102
- Seuraava »