V#tuttaako?!

Back to häröily O

Originally posted by Fine':

SE pää juttu on etttä " MITÄ TEITÄ VITUTTAAA "

Tuli tässä mieleen, että joskus heikkona hetkenä SINÄ VITUTAT MINUA, APINA!!!

Originally posted by Sampson:
Tuli tässä mieleen, että joskus heikkona hetkenä SINÄ VITUTAT MINUA, APINA!!!

Kyllä...!

minä joskus ite vitutan itteäni siitä että en potkii sua perseelle aina ku näen...,
v*tun palikka!!

[ 05 June 2002: Message edited by: Fine' ]

Originally posted by Saskia:
Käsi sydämelle. Kuinka moni teistä tervehtii päivän aikana kohtaamiaan asiakaspalvelijoita? Bussikuskia, kiskanmyyjää, kaupantätiä?

Mä tykkään puhua. (Jos kukaan ei oo aikasemmin huomannu.)

Tervehtiminen ja iloinen asenne on käsittääkseni ilmaista.

Siksi joka kerta tervehdin bussikuskit, kassatädit yms.

Juuri viime sunnuntaina kun olin HKI-VNTAA lentokentällä odottelemassa TaxFree myymälässä, että kotiinpäin lähtee kone, niin jubailin kassaneidin kanssa hänen Englantiin muuttosuunitelmista. Se olikin mukavaa.

Jos hän lukee tekstiä täällä, niin terkkuja.

Monesti kun iloisesti tervehtii ja vielä puhuu vähän aikaa niitä näitä niin loppuasiointi onkin 10xHelppoa. Sieltä täältä saa ajettua itselleen bonuksia ja kaupanpäällisiä ja kaikkea mahdollista. VIP kortteja, välttää palvelumaksuja...

Toisaalta minä olen se henkilö joka tulee sinulle juttelemaan bussipysäkillä, metrossa, matkalla kaupasta kotiin, siellä, täällä, tuossa... ja koitappa päästä eroon.

Quote by insertxox
Vituttaa ihmiset jotka käyvät etelänmatkoilla, tervehtimässä aineissa olevia tiikereitä häkissä.
Ja ottavat kuvan siitä muistoksi.
Eikö ne tajua et niihin pumpataan jokapäivä ihan vitusti kaikkea paskaa et ne olisivat rauhallisia.
Tollasta paskaa ei tueta. :mad: :mad: :mad: :angry: :angry:

Kiva olisi saada tuolle jotain faktaa? Mistäs tiedät, että eläimiin pumpataan aineita? Eikö ne voi olla rauhallisia luonnostaan, kun ovat kasvaneet ja sopeutuneet elinympäristöön? Tai ovat niin masentuneita...

Anyway, varmasti eläintarhoissa on paljon puutteitakin, mutta lähtökohtaisesti tekevät hienoa työtä! Ihmisillä on mahdollisuus nähdä rikasta eläinmaailmaa ja samalla suojellaan uhanalaisia lajeja.

Originally posted by Taedium:
En puhunut ulkonäöstä mitään. Minä istuin paljon jälki-istunnossa. Noh, näytin vähintäänkin omalaatuiselta. Käyttäytymiseni ja olemukseni oli myös melko mielenkiintoista. (Nykyisin käyttäydyn siivommin.) Tunnilla suoritin tehtäväni tunnollisesti, mutta välitunneilla...

Minä olin niitä "koviksia". Minä olin aina keksimässä "mopoille" jäynää jos jotain jäynää oltiin keksimässä. Aina kun joku oli ongelmissa, minä olin paikalla. En tosin rikkonut paikkoja, varastanut, polttanut / juonut, enkä tehnyt _pysyvää_ vahinkoa.

No se jatkuva paikkojen rikkominen (eräs herra pisti
koulusta 100000-200000mk:n edestä paikkoja paskaks) ja mm.
se, että poliisit tulivat joidenkin herrojen luo vähän
väliä kuulustelemaan, ovat enemmän niitä tekijöitä joita
minä katsoin. No, tuo paikkojen rikkomisjuttu yli kyllä
yläasteen jälkeen. Kuitenkin loppupeleissä viisas ihminen
tulee järkiinsä ja se jolla on pahasti päässä vialla, ei
tule järkiinsä. Teini-iän loputtua sen viimeistään erottaa.
Ei kuitenkaan ala-asteella ehkäpä.. Nojoo.
Ehkä tuo oli sitten vain yleistystä

Originally posted by Saskia:
Käsi sydämelle. Kuinka moni teistä tervehtii päivän aikana kohtaamiaan asiakaspalvelijoita? Bussikuskia, kiskanmyyjää, kaupantätiä?

Aina. Toivotan hyvää päivän jatkoa kassoille, kiitän bussikuskia ja annan tippiä pokelle. Hyvää asiakaspalvelua edesauttaa myös hyvä asiakas ja itse pyrin sellainen parhaani mukaan olemaan.

On tässä viimeaikoina tullut muutenkin perehdyttyä asikaspalvelun mielenkiintoiseen maailmaan, ja sitä kautta on hyvin saattanut huomata kuinka yössä monet palvelualalla työskentelevät ovat...

Sitte päivän vitutus:
Mua vituttaa ku ihmiset eivät osaa kätellä kunnolla. Sellanen löysä ja veltto kädenpuristus antaa velton kuvan kättelijästäkin. Eli kun tervehditään kädestä, puristetaan kunnolla(ei liikaa!) ja katsotaan silmiin. Riippumatta siitä onko käteltävä mies vai nainen, nuori vai vanha niin samat säännöt pätevät. Hikistä kättä ei sitten ole kiva puristaa...

Originally posted by triip:
Ei nyt ole tarkoitus säikytellä, mutta jos minulla olisi kolmatta viikkoa päänsärkyä, hommautuisin hyvän sään aikaan lekuriin kuvauksiin..

Jep! Silmissä vikaa... Saan ilmeisesti rillit...

Originally posted by Te@:
No nyt alkaa vituttaa ku kesäloma vetelee viimisii

Mua vituttaa se, ettei mulla mitään kesälomaa ole ollutkaan..

Originally posted by Pan:

No, kaveripiirisi on varmaankin +18 ja -30 vuoden valissä, joten se on heidän ikäsille miehille hyvin tärkeä ja yhteinen kokemus ja VARMA puheenaihe. Kyllä se into siitä laimenee. Paitsi ryypätessä intti muistot palaavat mieleen oltiin sitä 18 tai 80 vuotiaita.

Muistan kun oltiin Ranen kanssa Kuusamon metsissä pystykorvat kädessä ja paleltii......

Ai niin päivän vitutus -elämän turhuus.

Niin. Tavallaanhan se on sääli ettei naisilla (jotka kyllä pääsevät inttiin) ole varmaan hirveästi vastaavanlaisia "pakollisia" yhteisiä kokemuksia. Vaikka intissä olo pääasiallisesti vitutti, niin se on kuitenkin niiiiiin pitkä aika että se jättää välttämättä aika paljon muisteltavaa. Mua itseänikin moinen jauhanta aina välillä pistää risomaan, mutta oon vakuuttunut siitä, että jos naisilla olisi joku vastaavanlainen velvoite (8kk pakollinen marttakerho??? =) niin miehet kyllä kypsyisivät ihan yhtä paljon moisten juttujen kuunteluun. Ja musta se johtuisi lähinnä siitä että miehet eivät tässä tilanteessa tajuaisi mistä oikein puhutaan, ja niin eivät pystyisi osallistumaan keskusteluun tai kertomaan omia kokemuksiaan koska niitä ei ole.

Sama homma koskee musta myöskin tilannetta, että sattuu samaan pöytään esim. jonkun tiiviin työporukan kanssa, evvk kuunnella toisten duuniasioita mistä ei itse tajua mitään.
Muita vastaavia puheenaiheita voivat olla mm. autot, meikit, muoti tai whatever.

Lähinnä syy on siis valtiossa, ei miehissä =). Tää postaus ei ollut sitten mikään tasa-arvo tai mies/nais-kommentti missään muodossa jos se joku sattui niin ymmärtämään.

Originally posted by Tenavatähti-90:
Olis hauska tietää kuinka monella ylipäätään on aina alkuviikosta jonkinmoinen vitutus, kjeh , hauskan biletysvkl:n jälkeen !? Itselläni ei ole ainakaan....tällä kertaa

Ei mullakaan mitään vitutusta oo viikonlopun jälkeen. Ainut mikä vituttaa on noi perseennuolijat.

Originally posted by NoStatus:
Suomessa sekä suullinen että kirjallinen työsopimus
on lainvoimainen. Suullinen on vain tietysti vaikeampi
tapaus riitatilanteissa. Varsinkin jos sulla on jotain
muuta mustaa valkoisella.

Edelliseen liittyvä pieni tarina;

Eräs tuttu joutui/pääsi hauskaan tilanteeseen...se oli ollut erään suuren hampurilaisketjun kanssa juttusilla työpaikasta. Lupasivat sille suullisesti vuoropäälikön paikan eräästä uudesta ravintolasta, ja sanoivat soittavansa myöhemmin. Soittoa ei kuulunut, kaveri kävi katsomassakin mutta esimies ei ollut paikalla tjsp.

Kolmen viikon kuluttua aiotusta aloituspäivämäärästä hän vihdoin sai jonkun johtajan kiinni. Iso jehu lupasi ottaa asiasta selvää ja soittikin takaisin tunnin kuluttua; "valitettavasti meillä ei ole tarjota sinulle töitä". Tässä vaiheessa tämä tuttu osoitti ketun luonteensa vaatien kirjallista todistusta irtisanomisestaan. Todistus tuli mukisematta, joten hän rupesi sitten samantien väsäämään kirjallista korvausvaatimusta. Tyypillinen korvaussumma on 3kk palkka, ja sen hänkin sai....tekemättä päivääkään töitä..=)

-kb

edit: ja sidotaan tämä topikkin sanomalla että v*tuttaa etten se ollut mä..

[ 08 August 2002: Message edited by: kilobitti ]

Quote by Hansu
Quote by Daniel Braun

Palkkioksi siitä että satuin tekemään töitä 2 viikon aikana enemmän kuin riittävästi, sain tililleni niin vitun onnettoman palkan!

Mites tää on mahdollista :confused:

Jaa...
Sen kun tietäis!
Tää olis pitän jo arvata...
Neljän vuoden aikana on tapahtunut niin paljon kaikkea "kivaa" että kyllähän se on jo ollut tiedossa että noi palkat on aina maksettu vähän päin vittua ja sit korjattu.
Mut helvetti!!!
Palaa hermo...
:mad: :mad: :mad:
Uus duuni kait tässä on etsittävä.
Eihän tällaista kukaan voi sietää!

Helvetti kun tuolot muutenkin ovat niin pienet, niin sit viel tämmönen ylläri päälle!
Ärsyttävää.
Kiinnostaa niin vitusti mennä tänää duuniin, jättäiskö pystyyn ja dokailis illan himassa?

Quote by petraxx
palailin torstaina parin viikon paasiaislomalta damista kotiin kultaiseen myohaan illalla ja reissussa rahjaantyneena ja huomasin ettei sahkot toimi. ensin kaikki jaakaapista ja pakastimesta roskiin ja sitten kynttilanvalossa soitteleen electricité de franceen etta koskahan ne sahkot tulis takas. totesivat sielta etta mademoisellen sahkot on katkaistu kun ei ole laskuja maksettu johon mina kerroin satasen maksavani kerran kuussa ja luulisi riittavan. no lopulta selvisi etta se onkin naapuri joka on jattanyt maksamatta ja armollisesti lupasivat palauttaa meikalaisen sahkot.

keskiviikkona :eek:

taalla ollaan jo neljatta paivaa vailla lammitysta, ruuanlaittomahdollisuutta, jaakaappia, valoja ja lamminta vetta. takaisin luontoon :heart:

Kaverilta oli 8 kuukautta vesi poikki kämpästä. Suomessa. :scared:

Quote by Blondie

Njaa. Olen kerran soittanut tutkinnonkin oikean käden peukalonkynsi korvattuna palasella pingispalloa. :D

:eek: Oho.
Tollasta en ole koskaan kuullutkaan.
Aikas hyvä suoritus, mut toisaalta se oikean käden peukalonkynsi ei oo se kaikista merkittävin.
Paitsi tietysti klassisessa soitossa sillä tietyst on väliä (ja sehän toi tutkinto tais olla?)
Mut enemmän mua haittais vasurissa oleva vika...

Quote by Ana--
Onneksi osaan teeskennellä, että oon vaan väsynyt kun en jaksa jauhaa duunikavereitten kanssa viime viikonlopusta tai jostain hassusta mitä niitten pikku kissanpennut on kotosalla keksiny tehdä. Ngh. :mad:

Sama juttu, etenkin maanantaisin voi vedota väsymykseen, kun pari urpoa jauhaa viikonlopun teinikänneistään, fritsujen peittely-yrityksistään tai sitten omista pikku kullanmurulemmikeistään, jotka ei sivullisia voisi helvetin paljon vähempää kiinnostaa :mad: Työpaikoille vois tulla voimaan laki, joka kieltää keskustelun työntekijöiden lemmikeistä ja niiden "hassunhauskoista" tekosista. Lain rikkomisesta rangaistuksena potkut.

Quote by Hansu
Quote by Ana--
Onneksi osaan teeskennellä, että oon vaan väsynyt kun en jaksa jauhaa duunikavereitten kanssa viime viikonlopusta tai jostain hassusta mitä niitten pikku kissanpennut on kotosalla keksiny tehdä. Ngh. :mad:

Sama juttu, etenkin maanantaisin voi vedota väsymykseen, kun pari urpoa jauhaa viikonlopun teinikänneistään, fritsujen peittely-yrityksistään tai sitten omista pikku kullanmurulemmikeistään, jotka ei sivullisia voisi helvetin paljon vähempää kiinnostaa :mad: Työpaikoille vois tulla voimaan laki, joka kieltää keskustelun työntekijöiden lemmikeistä ja niiden "hassunhauskoista" tekosista. Lain rikkomisesta rangaistuksena potkut.

Word! Ja eniten muo ärsyttää duunissa kyllä se, jos toinen vaan puhuu
ja puhuu ja puhuu eikä osaa ollenkaan lukea tilannetta, eli kiinnostaako
toista laisinkaan, katsooko se silmiin, kuunteleeko se vai kirjoittaako se
mahdollisesti jotain. Varsinkin jos kirjottaa jotain pitkää, ajatusta vaativaa
mailia jonkun kanssa ja sit siihen selän taakse tulee joku höpöttämään
jotain täysin tarpeetonta... prkl.

Nyt on kyl sellanen olo et mieluiten sitä istuis vaan himassa hiljaa
pimeessä tai kattois jotain typerää leffaa. Yksin. ihan rauhassa.

Quote by Ana--
Ja eniten muo ärsyttää duunissa kyllä se, jos toinen vaan puhuu ja puhuu ja puhuu eikä osaa ollenkaan lukea tilannetta, eli kiinnostaako toista laisinkaan

Sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä joillekin ihmisille, vaikka toinen vain murahtaisi kerran parissa minuutissa jotakin kyllästynyttä tyyliin "jaa" tai "aha". Muuten, juuri kun oltiin eilen avauduttu noista lemmikkijutuista, niin eikös vaan myöhemmin sinä iltana töissä eräs idiootti tuonut taukohuoneeseen jonkun lemmikkilehden ja alkanut lukea ÄÄNEEN sinne lähetettyjä juttuja lukijoiden lemmikkien tempauksista :angry: Toisinaan on hetkiä, jolloin tukahdutetut väkivaltaiset taipumukseni pyrkivät pintaan...

Quote by akir0
Ei!

Ei, ku nyt sä ymmärsit tän väärin, v*ttu. Vaikka ei v*tuttais, niin aina tulis löytää jotain valittamisen aihetta, v*ttu, koska sellasia me suomalaiset ja ihmiset ylipäätänsä ollaan, voi v*ttu. Eihän tässä maailmassa ole mitään mistä voisi olla iloinen, v*ttu v*ttu, jos joku asia v*tuttaa, v*ttu. Ja aina joku asia v*tuttaa, eix ihq vaan v*tun v*ttu? Jos mua jurppii joku asia, v*ttu, niin silloin v*ttu koko muukin maailma on aivan v*tun p*rseestä . Ja tähän löytyy v*ttu f*ktat vain lukemalla tätä t*piccia, v*ttu. Jengii vituttaa aina jokin, koska on tosi ihq valittaa ja olla v*ttuuntunut, v*ttu. :)

Jep, ei muakaan v*tuta, mut jos nyt jotain keksitään, niin mua v*tuttaa se, että miks v*ttu-sana on käännetty verbiks ja sit viel merkitys päälaelleen, v*ttu? Eiks v*tutus tarkoita jotain v*ttuun (LUE: P*LLUUN) liittyvää, v*tun v*ttu?

Jep, ei mua v*tuta. V*ttu jee v*ttu.

:D perseestä

kun sanaa ***** toistaa pitkään, se alkaa maistumaan aivan vatulta. Ja ***** ei ole kirosana, kun taas muut ovat. Olen vatun ystävä, vadelma on loppukesästä poimittuna oikein makoisa.

YRITIN VAIN SANOA, ETTÄ V*TTU! MUA EI V*TUTA! ELÄMÄ ON MUKAVAA!

Quote by reset
listaa voisi jatkaa sanoilla

ihku
ihq

siis mistä nämä on oikein keksitty? Tiedän kyllä merkityksen, mutta kuulostaa vaan niin vitun hölmöltä.

noista tulee mieleen LOL, OMG yms irkki?netti?-lyhenteet, ne kyl hitsaa omaan korvaan, mut kirjotettuna vielä sulattaa (itse en käytä)

mut asiaan...kukahan se mainitsi että oli menny leffaan kattomaan jotain hyvää pätkää, ja siihen edessä olevalle riville oli hyökänny pari finninaamaista teinixiä.
Jossain leffan kliimaksi-kohdassa oli toinen hihkaissut OMG, johon toinen: "voi LOL!"

Teki kyseisen kaverin kuulemma kovasti mieli tempasta kypärään molempia lausahdukset kuullessaan, Sano että pitääkö sitä vittu puhekieleen tunkea kaikenmaailman lyhenteet.

Taidanpa seuraavaksi vanhemmilla kyläillessäni tokaista ROTFL johonkin vitsiin :D

jep

O