V#tuttaako?!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 102
- Seuraava »
Mulla läks yks hollantilainen kaveri Changchuniin (tjsp) opettamaan englantia pari kuukautta sitten. On kovasti kyselly koska mä tuun sinne duuniin, mutta taitaapi olla, että jos rahaa saan kerättyä, niin vain käyn kyläilemässä. Haluan pysyä IT-alalla, enkä mihinkään kielen opetukseen sortua.
No piti munkin lisätä, että en kyllä suosittele työntekoa Kiinassa. Työehdot eivät täällä ole ihan länsimaista tasoa, ja irtisanomisaika noin viiden sekunnin luokkaa. On siinä puolensakin tosin, yhtä nopeasti voit irtisanoa itsesi, jos duuni ei maistu.
Originally posted by Wing:
Sanotaan, ettei raha tee ihmistä onnelliseksi, mutta siitähän "kaikki" on loppujen lopuksi kiinni...
Muutama mielenkiintoinen sanonta nimeomaan rahaan liittyen:
"Ei raha tee onnelliseksi, mutta mieluumin sitä itkee Rolls Roycessa, mitä bussissa".
"Rahalla ei saa onnea, mutta sillä pääsee etsimään sitä hienoista paikoista".
Niin totta, niin totta...
Originally posted by Saskia:
Ja tollaset pienet asiat muodostuu todella tärkeäksi, kun istuu siinä penkissä monta tuntia putkee eikä paljon juttele muuta, voin kuvitella että esim. just kaupan kassahenkilökunnalla on sama tilanne.
Heh, monet "kaupantädit" (yms.) tuntuu katsovan jo valmiiks, että "tossa on taas tollainen parikymppinen kriminaali, turha edes yrittää tervehtiä". Ja sitten ne onkin ihan yllättyneitä kun niitä moikkaa=)
-- Kun imuttelee vähän isompia tiedostoja niin aina se katkee keseken imutuksen
ja näköjään aiheuttaa sen ettei voi kirjottaa yhteen viestiin riviä enempää, saati sitten editoida vanhaan :scared:
Vituttaa taas kaikki. Koko vitun ilta meni saatana pilalle vanhan frendin takia. En ole koko saatanan ämmää nähnyt monee vuoteen ja nyt se tulee vastaan ihan sattumalta kun yritän olla kavereiden kanssa nauttimassa illasta. :angry:
Kalja oli paskaa ja lämmintä ja kaikken huippuksi meinasin saada turpaani kotiin päin tullessani aina niin ihanassa Vallikallion mäessä.
VITTU!
Originally posted by Wing:
Sanotaan, ettei raha tee ihmistä onnelliseksi, mutta siitähän "kaikki" on loppujen lopuksi kiinni...
No ei raha teekkään onnelliseksi. Raha kyllä vain auttaa aika helkkaristi sitä onnelliseksi tuloa. Raha on suurin murheen aihe ihmisillä, ja jos se murhe on pois, niin kyllä melko taitava tyyppi saa olla ja tosissaan yrittää, jos rikkaana ei ole onnellinen.
Originally posted by Caro²:
No en minä ainakaan halua onnea, haluan rahaa...
Oman-navan ympärillä pyöriminen - omahyväisyys & itsekeskeisyys, lupauksien pettäminen, selkään puukottaminen, toisten (turha ja asioista tietämätön) arvostelu, epäreilu toiminta (yleensä omaksi hyväksi) ja päälimmäisenä Dissailu.
Siinä on asiat mitkä pistää vituttamaan oikein isolla kädellä.
Jos siis haluat rahaa, mutta et halua olla oman-navan ympärillä pyörivä, omahyväinen, itsekeskeinen, lupauksia pettävä, selkään puukottava, toisia arvosteleva, epärehellinen opportunisti tai dissailija, niin millä oikein aioit ne rahat hankkia?
Minä ainakin valitsen rahan kaiken muun edeltä. Kyllä nykypäivän lääkäreiltä rahalla saa terveydenkin ostettua ja Aleksis Kiven kadulta rakkautta.
...no ehkei kuitenkaan sitä rakkautta...
[ 03 June 2002: Message edited by: Reverend_R ]
Originally posted by Reverend_R:
Raha on suurin murheen aihe ihmisillä.
Pakko olla hyvin eri mieltä. Raha voi ehkä olla se yleisin, "arkinen" murhe (rahan puutetta aina valitellaan). Mutta kyllä ne "ihmisen suuret murheet" on lähtöisin ihan jostain muualta kuin valuutan määrästä.
kyllä melko taitava tyyppi saa olla ja tosissaan yrittää, jos rikkaana ei ole onnellinen.
Monet rikkaat henkilöt on ihmisinä niin surkeita, keskeneräisiä ja "sisältä köyhiä", etteivät pysty olemaan onnellisia eivätkä edes tiedä mikä heidät tekisi onnelliseksi. Kaikkea on, mutta jotain puuttuu. Oman itsen köyhyyttä ja rumuutta ei rikkaus ja kaunis materia muuta mihinkään.
Minä ainakin valitsen rahan kaiken muun edeltä. Kyllä nykypäivän lääkäreiltä rahalla saa terveydenkin ostettua ja Aleksis Kiven kadulta rakkautta.
Paljonko AIDS maksaa? Tai pari syöpää? Tai uusi tuntematon virussairaus? Toivottavasti mietit vielä vähän ennen lopullista valintaa.
Totaalisen offtopic..
Minua vituttaa raha ja yksisilmäiset ihmiset sen orjina.
Oho! Kiitokset vaan oikaisusta. Kyseessä olikin sitten pitkäaikainen oikku mun päässäni=) eikä muiden oikeinkirotuksessa. Mutta ei ihan yhtä paha oikku kuin vanhalla bilsanmaikalla, joka kertoi luulleensa pitkään vielä kouluiässäkin, että luku 7 äännetään ja kirjoitetaan "seitsämän". Kovaa. Hämmentäviä tilanteita ovat nämä, missä kertarysäyksellä putoaa pohja oletukselta, jonka varaan on pitkään elämäänsä rakentanut.=)
Originally posted by khatt:
Mua vituttaa se kun bileissä jollain deejiillä laukkaa
Silloin on yleensä ilta pilalla.
Aika paha!
Originally posted by Sigi®:
Heinäkuun 8 18.00 Vekaranjärvi...
Mitäh...?
Originally posted by KuntaKinte:
Syy miksi yksityiset yritykset menestyvät paremmin johtuu yleensä siitä, että voitot "vuollaan" työntekijän selkänahasta.
--> Siirsin vastauksen tänne kun alkoi jo sen verran siirtyä pois itse aiheesta.
[ 05 June 2002: Message edited by: mekaanikko ]
Originally posted by Taedium:
Sovitaanko sellainen juttu, että tästä lähtien kun kirjoitetaan jollekkin vastausta, niin ei lueta tekstiä kunnolla, vaan lähdetään siitä olettamuksesta, että tuo toinen kirjoittaja haluaa minulle vittuilla. Tämän jälkeen väännetään ja käännetään tekstiä niin, että saadaan se kaikkein loukkaavimpaan muotoon itselleen, ja ymmärretään se mahdollisimman väärin.
Mua on häirinnyt ihan sama juttu. Kohta täällä ei enää kukaan uskalla kirjoittaa vähänkään kriittisempään sävyyn, ainakaan ilman ziljoonan lieventävän hymiön armeijaa.
Jos joku ottaa herneen nenäänsä sävyltään kohteliaasta tekstistä, joka sisältää mielipiteen - vieläpä perustellun sellaisen - niin sittenpähän ottaa. Hymiöillä on paikkansa mutta ei niitä tarvitse änkeä jokaiseen kohtaan, jonka joku saattaisi oikein yrittämällä ymmärtää loukkaavaksi.
Originally posted by Sasa (ex-Tranceformer).:
Mua myös vituttaa ihmiset jotka ettii tasarahaa vasta sitten kun on jo antanut sen 20e ja ihmiset jotka muistaa plu... ööö... etukortit vasta sitten kun on jo saanut vaihtorahat. Ja ne jotka tiputtaa rahat käteen antamisen sijaan.
Aamen.
Kivoja ovat myös sellaiset, jotka maksavat purkan 200e:llä(on joskus jopa tullut 500e..).
Originally posted by triip:
Ei nyt ole tarkoitus säikytellä, mutta jos minulla olisi kolmatta viikkoa päänsärkyä, hommautuisin hyvän sään aikaan lekuriin kuvauksiin..
Joo, saman tekisin kyl itsekkin, ja suosittelen myös.
Nimenomaan! \o/ Eli eikös sen tehtävä ole silloin myös levittyä, koska niin se maistuu paremmalta? :)
Noni, nyt alko vituttaan tää koko topikki :D:D
Tiesin et laitat ton kysymyksen... Mut mun mielestä taas meiän tehtävä on levittää voi...
Vitun pankit!!!
Eivät halua myöntää luottoa, että saisi levarit ja mikserin ostettua...Vaikka olen töissä ja luottokelpoinen...
Sekään ei kai enää riitä nykyaikana, mutta tietystikään en ole vakituinen, mutta viime marraskuusta on duunia ollut koko ajan...
:mad: :mad: :mad:
Hirvee hinku saada levarit hommattua...Koska tiedän sen ratkaisun muuttavan elämäni lopullisesti, tai ainakin täyttävän tän hetkistä tyhjiötä elämässäni...
Menikö liian syvälliseksi? Hyvä!
T:Tero
Originally posted by Saskia:
--Käsi sydämelle. Kuinka moni teistä tervehtii päivän aikana kohtaamiaan asiakaspalvelijoita? Bussikuskia, kiskanmyyjää, kaupantätiä?
Mä olen itse töissä kirjastossa ja tänään kävi kyrsimään, kun ehkä maksimissaan n. 20% ihmisistä tervehti asioidessaan mun kanssa. Yritä siinä nyt palvella iloisesti kun suurin osa porukasta iskee kirjat tiskiin ja heittää kortin päälle. Sitten kun itse sanon perinteiset kiitos- jne. fraasit, niin osa ihmisistä vaan tuijottaa eikä pukahda sanaakaan sinä aikana mitä meillä on kontaktia.
Ja tollaset pienet asiat muodostuu todella tärkeäksi, kun istuu siinä penkissä monta tuntia putkee eikä paljon juttele muuta, voin kuvitella että esim. just kaupan kassahenkilökunnalla on sama tilanne.
Eli ihmiset, jotta mulla ois huomenna pienempi vitutus, niin sanokaa se moi ja edes olkaa hyvä kun annatte sen kortin. --
Kyllä mulla on tapana aina moikata kaikkia kassatätejä. Tulee todella kiusallinen fiilis jos vaan jurottaa siinä hiljaa ja työntää rahaa kouraan. Kirjastossa käy useimmiten päinvastoin. Kun menen siihen tiskille, niin se kirjastotäti on vaan hiljaa ja rupeaa leimaamaan kirjoja. Ei sieltä edes olehyvää kuulu kun saa kirjat :-/
Originally posted by NoStatus:
Työkaverina on yks vitun kusipää, joka
koko ajan yrittää päteä ja latoo jotain
vitun turhaa faktaa mikä ei liity mihinkään!
Kuulostaa tutulta. Meillä on kanssa yks dorka duunissa. Ite hoidan servereitä ja se (vaan) pöytäkoneita, ja mä aina ilmotan, että oon hetken pois ku pitää ettii tietoo tohon. Ni sen on pakko _aina_ päästä sanoo jotain, että koitas tätä tai koitas tätä. Ja siihen ku sanon, että joo toi eka on sellanen minkä mä opin jos Servers For Dummies kirjasta, et enköhän mä sitä oo jo kokeillu ja ton toisen jos kokeilen, ni datat katoo, ja dataa just yritetään pelastaa. Eikä silläkään usko, vaan pakko tulla vielä siihen, että "nii nii, mut jos sä teet sen näin..." - Eikä kyse ole yhdestä tai kahdesta kerrasta. V*tuttaa ylenpalttinen päteminen. Jos sanoisi, että tämä saattaisi toimia, silloin, kun ihan oikeesti uskoo, että se voisi toimia, niin ei sen mitään vaikka väärin menisikin, mutta oli kysymys servereistä, nauhavarmistusroboteista, verkko-ongelmista... mistä tahansa mihin sillä ei ole koulutusta, niin silti on pakko päteä.
...onneksi ei sentään ole kirjoittamasi kaltainen perseennuolija. Enemmänkin päinvastoin. Onneksi.
Voi video, ku mulla on tähän koulutus ja sen on pakko silti tulla pätee tietämättä aiheesta hevon...kaviotakaan. Ei kuitenkaan viitti sanoo hirveen pahasti, ku pitää sen kanssa työskennellä kuitenkin.
Originally posted by M I:
Höh! Mä tuun ainaki onnelliseks kaverin puolesta jos sille on tapahtunu jotai ihanaa! Se onki hyvä lääke vitutukseen.
Jos mulla on normaali tai muuten hyvä fiilis, niin toisten onnellisuus vain parantavat tätä omaa hyvää oloa. Usein tälläistä tapahtuu mm bileissä, jossa näkee, että ihmisillä on oikesti hauskaa.
Muistuu mieleen yhdet b2b pippalota joissa lattia oli täynnä suu maireessa joraavia ihmisiä, siinä ei voinut kun katsella sitä porukkaa ja hymillä.(Ja ilman mitään substanseja)
Älkää pitäkö mua outona, mutta saan ihan "mielettömiä" kiksejä bileissä joissa on uuttaporukka, jotka eivät vielä kehtaa mennä tanssimaan. Muutaman tunnin he keräävät rohkeutta salin nurkassa, miettien kehtaavatko he mennä tanssimaan, kunnes he viimein pääsevät arasti lavalle ja huomaavat että se on kivaa.
Mutta kun vitutus iskee niin.........muminaa..........
jep
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 102
- Seuraava »