Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Whiii *jiihaa*!! Nyt on kutsu JA lippu taskussa. Kolme yötä juhlaan on...*nuotti*

[q]Prime Number, 28.12.2009 14:27:
Torstaina 31.12 klo 18.30 kampin keskustan täplä. (Se pyöreä pallo maassa).
[/q]

Kampin piste! mmmmmm :)

[q]Prime Number, 28.12.2009 14:27:
[size=18]Jos ette ole vielä onnistuneet saamaan kutsua tapahtumaan, lukekaa tämä.[/size]

Minä olen siinä silloin n. 5 minuutin ajan, mukanani varmasti riittävä määrä kutsuja.
Jos haluatte tapahtumaan, ettekä ole siihen mennessä saaneet kutsua, suosittelen saapumaan paikalle ja hakemaan omanne.
[/q]

pidetään mielessä,,jos en aikaisemmin ole saannut.. =)

[q]Punkeer, 28.12.2009 18:43:
---
Prime Number, 28.12.2009 14:27:
[size=18]Jos ette ole vielä onnistuneet saamaan kutsua tapahtumaan, lukekaa tämä.[/size]

Minä olen siinä silloin n. 5 minuutin ajan, mukanani varmasti riittävä määrä kutsuja.
Jos haluatte tapahtumaan, ettekä ole siihen mennessä saaneet kutsua, suosittelen saapumaan paikalle ja hakemaan omanne.

---

[/q]

Pakko laittaa, vaikka tää on niin huono: Jos et oo aikaisemmin saanut, niin torstaina kannattaa "pistäytyä Kampissa".

Anteeksi mun huono huumori

[q]tättähäärä,

Pakko laittaa, vaikka tää on niin huono: Jos et oo aikaisemmin saanut, niin torstaina kannattaa "pistäytyä Kampissa".

[/q]

[q]tättähäärä, 28.12.2009 20:19:
---
Punkeer, 28.12.2009 18:43:
---

Minä olen siinä silloin n. 5 minuu........

---

---

[/q]

Herättyäni juuri päikkäreiltä,,en ymmärtänyt jujua.. *täh*
Ymmärsinkö/käsitinkö että ilmoitus on huumori pilaa ja kusetusta ?
Ymmärsinkö/käsitinkö että huumorisi on kaksimielinen suhteessa seksiin ?

Onhan tuossa toiset "salaiset" kemut jo tiedossa,,
aika portti @ tajunnan räjäytysmaalla..
mutta tämä olisi myös koettava ja nähtävä samana
iltana/yönä/aamuna..mukana,paikalla&läsnä ..

[q]Punkeer, 28.12.2009 22:01:
---
tättähäärä, 28.12.2009 20:19:
---
Punkeer, 28.12.2009 18:43:
---

Minä olen siinä silloin n. 5 minuu........

---

---

---

Herättyäni juuri päikkäreiltä,,en ymmärtänyt jujua.. *täh*
Ymmärsinkö/käsitinkö että ilmoitus on huumori pilaa ja kusetusta ?
Ymmärsinkö/käsitinkö että huumorisi on kaksimielinen suhteessa seksiin ?

[/q]

Mä en ota kantaa alkuperäiseen ilmoitukseen. Varmasti pitänee paikkaansa, että kutsuja on jaossa yllä ilmoitettuna aikana ilmoitetussa paikassa.

[q]Punkeer, 28.12.2009 22:01:
[/q]

Säästä vaivaa ja mee suoraan sinne ;)

[q]tättähäärä, 28.12.2009 20:19:
---
---

[/q]

Kuten myös, anteeksi huono huumori.. kaikki jotka mut tuntee, tietää, että puhun vähintään kaksimielisesti. Kutsut todellakin ovat jaossa kun Prime Number kyseisellä pisteellä on.

Katsoin vielä uudestaan lineupin ja huh mitkä bileet tulossa. Ei malttais odottaa torstaita..

Varmaan muuten parasta olla paukuttelematta bileiden lähistöllä UV-raketteja ja muita vastaavia, saattavat kiinnittää turhaan huomiota lähialueelta.

[q]sapeli, 29.12.2009 18:04:
Varmaan muuten parasta olla paukuttelematta bileiden lähistöllä UV-raketteja ja muita vastaavia, saattavat kiinnittää turhaan huomiota lähialueelta.
[/q]

Varmaan enemmän kiinittää huomiota jos siellä porukka haahuilee mut ei ammu raketteja _uutenavuonna_ :D Noh ite en ainakaan aio panostaa penniäkään raketteihin. Asia erikseen jos joku antaa muutaman pommin nii kyl mää ne posauttelen ihan varmasti :D

nyt on "riittävästi" kutsuja ja rupes kyllä kuulostaa erittäin kovalta setiltä kun vähän enemmän nyt tiedän ;)

lippu ja kaikki huomista varten reilassa vaatteita myöten, jeejee huomenna reivataan

HUOMENNA!

[q]Freja, 30.12.2009 08:31:
HUOMENNA!
[/q]

2nd that

On tää jo hurjaa meininkiä ku ei saa ees nukuttua kunnolla ku oottaa niin paljo näitä bileitä!! *plur**jiihaa**sydän**tanssittel*

Pitäkäähän hauskaa..*joo*
Se siitä ylläristä et oltais tultu paikalle..*uuh* Meillä meni muksun hoitopaikka eilen illalla alta pois joten me skipataan ja otetaan viel toinenkin muksu hoitoon huomiseksi jotta kaikkien suunitelmat ei mee ihan päin mäntyjä..

*heittelee kilokaupalla suolaa haavoihinsa jo valmiiksi* prkl.

orkidea 23h also..

Jahas pitkästä aikaa kunnolla tänne bilettämään, aijai! Huomenna napsahtaa!!

O