Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

---
Nyt kun on about vuosi tapahtumasta kulunut, enkä ole vieläkään saanut norjalaista naulettani takaisin, kiroan sinut
---

---

Ja mä sut ku aiheutat sydämentykytyksiä, että oon missannu tän vuoden UV UG:t :DDD

Heitän jatimatikin norjaan jos paitaa ei ala näkymään!!! :D :D

---

---
Nyt kun on about vuosi tapahtumasta kulunut, enkä ole vieläkään saanut norjalaista naulettani takaisin, kiroan sinut
---

---

Ja mä sut ku aiheutat sydämentykytyksiä, että oon missannu tän vuoden UV UG:t :DDD
---

Heitän jatimatikin norjaan jos paitaa ei ala näkymään!!! :D :D

Ja Btw Ville, saanko mun teknarin paidan takaisin, ollu sulla nyt 9kk

[q]huhtis, 4.1.2010 12:54:
Ihan vaan mielenkiinnosta niin miten sovitte asiat poliisin kanssa jos ennen tapahtumaa he olivat teihin yhteydessä järjestelyiden tiimoilta? Eiks tää nyt kuiteskin oon melkonen voitto kun tapahtuma saatiin pitää loppuun saakka? Voittona pitäisin myös sitä että ihmiset on äänestäneet jaloillaan ja tulleet suht sankoin joukoin kuitenkin paikalle ja viihtyneet. Ja mahtava kuulla myös että talouspuoli on mennyt noinkin positiivisesti kohilleen.
[/q]

Samaa mieltä Huhtiksen ja monen muun kanssa – nyt vaan pää pystyyn että saitte isot ja mageet bileet pidettyä, kiitokset niistä! Ja propsit myös Helsingin poliisille, itselläni on oikein positiivisia kokemuksia poliisin suhtautumisesta ug-bileisiin, ja tämäkin vahvistaa näkemystä:) Kun tekee virkavallan kanssa "yhteistyössä" ug-tapahtumaa, joutuu yleensä skarppaamaan paljon turvallisuusjutuissa yms, mutta sekin on varmaan vaan loppujen lopuksi kaikille hyvä...

O