Liquid Skies NYE 31.12.2009 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 22
- Seuraava »
Heippa! Itse olen tulossa kyllä paikalle parin rakkaan kaverin kanssa. Onkos kellään tietoa juomapolitiikasta? Voi laittaa mulle vaikka privaviestinä, jollei täällä yleisellä saa tästä keskustella. Tämä saattaa kuulostaa myös hurjalta, mutta olisko siellä jopa jonkinlaista ruokaakin saatavilla?
[q]Sneaky Legs, 26.12.2009 12:39:
Heippa! Itse olen tulossa kyllä paikalle parin rakkaan kaverin kanssa. Onkos kellään tietoa juomapolitiikasta? Voi laittaa mulle vaikka privaviestinä, jollei täällä yleisellä saa tästä keskustella. Tämä saattaa kuulostaa myös hurjalta, mutta olisko siellä jopa jonkinlaista ruokaakin saatavilla?
[/q]
Ruuasta en tiedä, mutta kuulin huhuja että ihan omat alkoholi/mehuvarannot saa ottaa mukaan. Varmuutta ei kai kyllä ole? Anyone?
kyllä paikkan sijanti jo tiedos... =)
[q]Alchemiist, 26.12.2009 14:07:
---
Sneaky Legs, 26.12.2009 12:39:
---
Ruuasta en tiedä, mutta kuulin huhuja että ihan omat alkoholi/mehuvarannot saa ottaa mukaan. Varmuutta ei kai kyllä ole? Anyone?
[/q]
sama kysymys täällä.
[q]Omicron, 26.12.2009 21:56:
---
Alchemiist, 26.12.2009 14:07:
---
Sneaky Legs, 26.12.2009 12:39:
---
---
sama kysymys täällä.
[/q]
Alkoholin myyminen on tarkoin säädeltyä ja vaatii aina luvat. Joku vuosi sitten eräs toinen UG-bileitä järkkäävä organisaatio jäi kiinni luvattomasta alkoholin myynnistä tapahtumassaan ja asiasta tuli sen verran mittavat seuraamukset, että tuskin kukaan haluaa yrittää vastaavaa toiste.
En tiedä miten tässä tapahtumassa asiat ollaan järjestetty, mutta UG-bileissä on yleensä tapana tuoda mukanaan omat alkoholijuomat mielellään muovipulloihin pakattuina, jottei järjestäjät joudu siivoamaan lasinsiruja. Kun kyse on näin suuresta tapahtumasta, niin eiköhän paikan päältä voi ostaa alkoholittomia juomia ja ehkä jotain syötävääkin.
En ole ollut ikinä UG-bileissä, jossa meininki olisi jotain muuta kuin rentoa, vapautunutta ja ystävällistä, joten ei kannata spennata turhia.
Tapi puhuu fiksuja.
Olisko kellään vielä kutsuja ?:) Laita viestiä mulle jos on, kiiitoksiaa :)
on mul viel.
Olisko kutsuja vielä jaossa? Mielellään tultais juhlistaa UV:ta sinne, voi pistää viestiä vapaasti, kiitos =D
joo jos jollain kutsuja niin ullekin voisi laittaa viestiä :)
Äh, kutsut hukassa täältäkin. Jos kellään on jäljellä, niin haen mielelläni pois Helsingin alueelta omin pikku töppösin. Yksikin riittää, tarjoan bisset ystävälliselle kanssaihmiselle :)
Kutsun saamiseksi kannattaa käyttää kaikkia keinoja kieroilun, oveluuden, viekkauden, penkomisen ja viidakkorummun väliltä. Kysyvä tieltä eksyy ;)
Tämäkin tyttö joutuu puhdistamaan tamppaustossut pölystä ja tulee koittamaan onneaan tanssilattian valtiatteren kruunusta kisatessa, c u there or b square!
Mul on 1 ylimääräne kutsu.
Kutsuja ?? 2 kpl (me&mygirl) täällä kiinnostusta erittäin paljon lähteä ja kokea uusi vuosi näissä merkeissä..
Kutsuja löytyy vielä täältä suunnasta. Pistä privaa jos tarvii....
Ohhoh, Aikamoista!
Hmmm... Käykö tänne 'alkuperäiset' 10-vuotta vanhat kutsut? Ois meinaan muutama vielä jemmassa
Täytyypä tulla katsastaa menot tänne..*hymy*
orkidea 23h also..
[size=18]Jos ette ole vielä onnistuneet saamaan kutsua tapahtumaan, lukekaa tämä.[/size]
Torstaina 31.12 klo 18.30 kampin keskustan täplä. (Se pyöreä pallo maassa).
Minä olen siinä silloin n. 5 minuutin ajan, mukanani varmasti riittävä määrä kutsuja.
Jos haluatte tapahtumaan, ettekä ole siihen mennessä saaneet kutsua, suosittelen saapumaan paikalle ja hakemaan omanne.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 22
- Seuraava »