Sensation White 05.07.2008 Sensation Black 12.07.2008 Amsterdam Arena

Back to muu maailma O

[q]Alley Cat, 28.3.2008 13:03:
---
MRC,

miks noista blackin lipuista ei sanota missää mitään? :D

---

Älä multa kysy! *täh*
[/q]
Sori :D aattelin et tietäsit jotain :D

Tänään tuli tuon Blackin mainos tuolta ticketonlinesta sähköpostiin, mutta ihmetytti että missään ei sanallakaan sanottu sensation. Iskulauseena oli "Everything fades to black" tai jotain siihen suuntaan.

Ja minä + 3 kaveria ainakin ollaan huomenna lippuja kärkkymässä. Täytyy varmaan kohta mennä nukkumaan jotta jaksaa herätä. :)

Toivottavasti nuo yllä mainitut dj:t vähän muuttuisi ettei aivan samoja nimiä olisi kun viime kerralla. :/

mitäh :O ei mulle oo tullu mitään :O
Mulle ne sano et liput blackiin tulis myyntiin vasta 5 ens kuuta

niin siinä juu sanottiin että 5.4 tulee myyntiin

Hyvin näyttää toimivan ticketonline nettisivut, vittu !

Jep...*grr*

ne jumitti jo hyvissä ajoin ennen 11.. miks kaikkien pitää olla niin täsmällisiä

Meinasitteko soittaa tonne vai mitä ? ei suostu saamaan yhteyttä edes soittamalla...

Se numero on palvelunumero, eikä siihen voi soittaa ulkomailta. Eli ainoo vaihtoehto on netin kautta näin Suomesta käsin.

Good to know :)

Pitääks tonne ticketonlineen rekistöröityä, eilen avasin jonkun "tilin" sinne itselle vaan.

Huoh.

ilmotelkaa jos saatte liput varattua niin tietää että edes joku on päässy läpi :)

piletit ois.. mut vahingos tais mennä hollannin postiin. fak. noh kai ne saa jälkikätee muutettua ku vähän pöly laskeutuu ;)

ja tänä vuonna ei näköjään 8 lipun tilaaminen onnistunu

Jooh, ei mee ie eikä firefoxi läpi.. noh, jos nyt sentään sais ne tässä tunnin sisällä :/

juu, 4 max

Mullaki ie menee ilman proxya ja firefoxi jonkun amsterdamin proxyn kautta mutta eipä kumpikaan tunnu menevän. Aattelin jos olisivat olleet puolueellisia omaa maataan kohtaan :D

[q]pgrt, 29.3.2008 11:43:
juu, 4 max
[/q]

Joo nii oli 4 max viime vuonnaki. Tilttaili noiden sivut ja sain 8 pilettiä vahingossa. Meni kyl vähän ylihintaan kaupaks ;)

Mulla pisin mihin pääsen on se sininen busy sivu :)

[q]FreeMan, 29.3.2008 11:46:
Mulla pisin mihin pääsen on se sininen busy sivu :)
[/q]

Sama täällä.. tai noh, aika usein en pääse edes sille.

Pakko päästä

O