Sensation White 05.07.2008 Sensation Black 12.07.2008 Amsterdam Arena
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 9
- Seuraava »
[q]fastford, 3.3.2008 22:57:
perkules tuonne on pakko päästä mä oon keskustellut parin kaverin kanssa tapahtumasta niin he ovat kovinkin innostuneita lähtöön mutta missä niit lippui si oikeen myyrään
[/q]
IN-TER-NET
Tänne taas tänäkin vuonna
Blackii taas :D
Taitaa jäädä whitet väliin tältä vuodelta vaikka olihan tuolla ihan mahtavaa viime vuonna! :D
Täytyy säästää rahat viikon Ibiza reissuun heinäkuun loppuun :)
Millois kannattais lentoliput hankkii et mahtuu koneeseen?
Osaaks muute joku sanoo et kuis paljon sinne mahtuu suunnilleen jengii bileisiin?
[q]hardcorAve, 5.3.2008 19:21:
Osaaks muute joku sanoo et kuis paljon sinne mahtuu suunnilleen jengii bileisiin?
[/q]
kyl lentoja saa hynin vaikka viikkoo ennen, bileiin mahtuu 50 000 ihmistä
liput menee aika nopeeta yleensä ennakkoon, et kantsii ostaa ajois lippu
[q]SASHA F, 5.3.2008 19:34:
---
hardcorAve, 5.3.2008 19:21:
---
kyl lentoja saa hynin vaikka viikkoo ennen, bileiin mahtuu 50 000 ihmistä
liput menee aika nopeeta yleensä ennakkoon, et kantsii ostaa ajois lippu
[/q]
Juup!*jiihaa* Blackiin tuloss, sinne vissiin helpompaa hankkii lippukin..)))
Joo blackii saan HUOMATTAVASTI helpommin lipun :) Jos oikein muistan niin whiten liput myytiin loppuu alle 2 tunnissa viime vuonna
SW olis Damissa samaan aikaan, kun oon ilmeisesti lomalla, joten täytyy laittaa harkintaan. Riiassa järjestettävät kemut ovat toinen varteenotettava vaihtoehto, mut kesäkuu ajankohtana hieman huono.
Damiin vaan kaikki :)
Seikkailin tuossa Marcel Woodsin sivuille ja siellä näkyisi olevan kyseinen päivä buukattu, ja mahdollinen line-upkin oli siellä:
Marcel Woods, David Guetta, Marco V, Mason, Sebastian Ingrosso. Ei kyllä vaikuta kovin sensaatiomaiselta tuo, kuinkahan paljon tuohon sitten uskaltaa luottaa...
Ja Blackissa on melkein joka vuosi niitä samoja, Zany, Pavo, Luna, Dana, jne..
mutta olisi kumminkin ihan siistiä päästä paikalle
Edit: unohtui että SW on muuallakin kuin damissa... eli tuo lienee jonkun toisen maan SW:n lineup
[q]hardcorAve, 5.3.2008 19:21:
[/
40000 mahtuu,ja ahdasta on,mut mukavaaq]
[q]djmicu, 23.3.2008 22:00:
---
hardcorAve, 5.3.2008 19:21:
[/
40000 mahtuu,ja ahdasta on,mut mukavaaq]
[/q]
Ei siel viimeks ollu ahdasta :) paljon enemmän oli tilaa ku esim viime Qlimaxeis.
Jos noita lippuja nyt poistaa useamman ihan itselle ja "myyntiin" jos ei itse pääse, miten helppo noista on päästä eroon, esim saksan,hollanin ebay ?
[q]FreeMan, 26.3.2008 19:22:
Jos noita lippuja nyt poistaa useamman ihan itselle ja "myyntiin" jos ei itse pääse, miten helppo noista on päästä eroon, esim saksan,hollanin ebay ?
[/q]
blackin lipusta ei niin helposti, mutta whiten kuvittelis menevän aika helpolla, ja mahdollisesti pienellä voitollaki. kun se myydään loppuun niin nopeesti.
Olis kans tarkotus lähtee kattoon mikä meno damissa on whiteissa. Onkos porukat täälä lähteny liikkeelle regular- vai deluxe-lipuilla?
Kannattaako deluxeen loppupeleissä satsata, vai onko se rahan tuhlausta. Tosin nyt kun kerran lähtee, niin turhapa sitä on pihistellä jos deluxe on hintansa väärti. Lippujen hinnanerotuksen kun ehtii tuhlata ennen reissua vielä aika moneen kertaan muutenkin.
Eipä tässä enää montaa päivää ole h-hetkeen ku liput pamahtaa myyntiin, ei muuta ku skarppina oottelemaan.
[q]FreeMan, 26.3.2008 19:22:
[/q]
Varmasti saat lippus myytyä :D Blackis porukka kyseli ovilla et oisko kellään lippuja myytävänä :)
[q]Morloc, 26.3.2008 22:14:
Olis kans tarkotus lähtee kattoon mikä meno damissa on whiteissa. Onkos porukat täälä lähteny liikkeelle regular- vai deluxe-lipuilla?
Kannattaako deluxeen loppupeleissä satsata, vai onko se rahan tuhlausta. Tosin nyt kun kerran lähtee, niin turhapa sitä on pihistellä jos deluxe on hintansa väärti. Lippujen hinnanerotuksen kun ehtii tuhlata ennen reissua vielä aika moneen kertaan muutenkin.
Eipä tässä enää montaa päivää ole h-hetkeen ku liput pamahtaa myyntiin, ei muuta ku skarppina oottelemaan.
[/q]
Onhan se deluxe aina deluxe ;) Onko se sit hintansa arvosta? Riippuu ihan mitä itse arvostaa
Mä en ainakaan missään vaiheessa tajunnut mitä sillä delux lipulla saa Mitään paikkaa en ainakaan nähnyt mihin olis päässyt vain sillä lipulla. Sinne pääsee sisällekkin kaikki samaan aikaan. Ja bileethän alkaa vasta 1-2h ovien avauksen jälkeen.
Pakko päästä
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 9
- Seuraava »