Sensation White 05.07.2008 Sensation Black 12.07.2008 Amsterdam Arena
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 9
- Seuraava »
Jaa no mä en ainakaan nähnyt sitä osaa katsomosta :D Siellä seikkailtiin ympäri ämpäri parhaissa paikoissa ja jos sellanen on niin sen oli pakko olla aika pien ja säälittävä. Ja jos se yks rupunen onkalo oli se "VIP launge" niin lollero Sai vissiin bissee ja siellä oli joku paikallinen dj soittamassa paskaa musaa. Säälittävää.
[q]Steven Hoaks, 27.3.2008 11:26:
Jaa no mä en ainakaan nähnyt sitä osaa katsomosta :D Siellä seikkailtiin ympäri ämpäri parhaissa paikoissa ja jos sellanen on niin sen oli pakko olla aika pien ja säälittävä. Ja jos se yks rupunen onkalo oli se "VIP launge" niin lollero Sai vissiin bissee ja siellä oli joku paikallinen dj soittamassa paskaa musaa. Säälittävää.
[/q]
Joo en mäkään sitä muuten ois tajunnu mut yritin sit toiselle puolelle katsomoo ja siihen tuli sellanen jääkaappi pakastin yhdistelmä sanoo et sulla ei ole vip rannekketta et voi tulla :) Loungesta en tiedä :) mut itse en rahaani deluxe lippuun laittas :)
Ok. Pitää viel laittaa sit harkintaan toi lippuasia ja kysellä mitä muut reissuunlähtijät on mieltä. Kyllähän damissa lipuissa säästetylle rahalle aina käyttöä löytyy. ;)
[q]Morloc, 27.3.2008 14:08:
Ok. Pitää viel laittaa sit harkintaan toi lippuasia ja kysellä mitä muut reissuunlähtijät on mieltä. Kyllähän damissa lipuissa säästetylle rahalle aina käyttöä löytyy. ;)
[/q]
Joo- Sieltä löytyy vaikka mitä :D Löydät hyvän levy kaupan kävelet pari askelta :D löydät toisen samanlaisen :)
Jooh, no pitää poistaa lippu heti kun tulee myyntiin, ja ihmetellä duuni kuvioita myöhemmin
No jaa itse ostin deluxe lipun, sillä sai 1. max 4 minuutin jonotuksen vessaan, 2. maks 5 minuutin jonotuksen baaritiskille, 3. aika paljon makeemman näköalan ja pöydät tarjoiluineen, 4. eikä ollut törkee ryysis niin että olis tarvinut olla kuin sillit suolassa :). Ennemmin maksoin siitä ilosta, alhaalla ei näyttänyt olevan ihan niin kivat oltavat :).
Mut ihmiset diggaa eri asioista tietenkin ..
[q]Howdy, 27.3.2008 15:38:
No jaa itse ostin deluxe lipun, sillä sai 1. max 4 minuutin jonotuksen vessaan, 2. maks 5 minuutin jonotuksen baaritiskille, 3. aika paljon makeemman näköalan ja pöydät tarjoiluineen, 4. eikä ollut törkee ryysis niin että olis tarvinut olla kuin sillit suolassa :). Ennemmin maksoin siitä ilosta, alhaalla ei näyttänyt olevan ihan niin kivat oltavat :).
[/q]
oliko sulla whiteen vai blackiin? kun blackissa meillä oli ainaki tosi reilusti tilaa koko ajan, ja vessaan mun ei tarvinnu kertaakaan jonottaa, mikähän on siis harvinaista siellä tyttöjen puolella yleensä :D mutta jos sulla oli whiteen ni siel kyl on enemmän porukkaaki sit.
[q]Howdy, 27.3.2008 15:38:
[/q]
Mun mielestä siel alhaal oli tosi paljon tilaa vaik siel oli se 45 tuhatta ihmistä :D Ja vessaan pääsin ite heti :) Baari tiskillä en juuri käynnyt :) Ja kuka sitä näköalaa tulee kattoo ? eikös se musa oo pääasia ;)`Mut kuten sanoit ihmiset diggaa eri asioista
[q]MRC, 27.3.2008 15:40:
---
Howdy, 27.3.2008 15:38:
---
Mun mielestä siel alhaal oli tosi paljon tilaa vaik siel oli se 45 tuhatta ihmistä :D Ja vessaan pääsin ite heti :) Baari tiskillä en juuri käynnyt :) Ja kuka sitä näköalaa tulee kattoo ? eikös se musa oo pääasia ;)`Mut kuten sanoit ihmiset diggaa eri asioista
[/q]
Niin no mähän käynkin bileis vaan pousaamas ;).
Mietin, että kuinka helppo nuo liput on saada, jos on ajoissa ostamassa? Jumittaako esim. netti kovinkin pahasti? Onnistuuko puhelimella paremmin?
Paha lippupaniikki päällänsä, kun ne vaan on PAKKO saada.
[q]Kalinka, 27.3.2008 20:10:
Paha lippupaniikki päällänsä, kun ne vaan on PAKKO saada.
[/q]
Vähä sama juttu täälä. Nyt on vain ihan pakko saada ne. Enkä halua metsästää jostain ebaystä kiskurihintaan.
[q]Kalinka, 27.3.2008 20:10:
Mietin, että kuinka helppo nuo liput on saada, jos on ajoissa ostamassa? Jumittaako esim. netti kovinkin pahasti? Onnistuuko puhelimella paremmin?
[/q]
Ainakin viime vuonna netti jumitti todella pahasti h-hetkellä. Kesti noin puoli tuntia ennenkuin sain tilauksen sisään, ja lopulta kävi niin että kun sivusto varmensi maksutapahtumaa niin tapahtui joku viba enkä ikinä saanutkaan lippuja. Kaveri tilasi hieman myöhemmin omat lippunsa ja kaikki meni ok. Puhelimella pääsi läpi muutamassa minuutissa, mutta en sitten tiedä onnistuuko lippujen tilaus ulkomaille puhelimitse..
[q]Air, 28.3.2008 03:01:
---
Kalinka, 27.3.2008 20:10:
---
Ainakin viime vuonna netti jumitti todella pahasti h-hetkellä. Kesti noin puoli tuntia ennenkuin sain tilauksen sisään, ja lopulta kävi niin että kun sivusto varmensi maksutapahtumaa niin tapahtui joku viba enkä ikinä saanutkaan lippuja.
[/q]
Meillä tapahtu ihan sama juttu. Eli tilaus meni sisään ja saatin varmistus sähköpostiin tilauksesta, mutta lippuja ei tullut koskaan... Sitten lähetin sähköposti valituksen ja kerroin mitä oli tapahtunut, nii liput tuli myöhemmin postissa. Siin sit oltiin JIIHAA :D
[q]Ripzu, 28.3.2008 08:03:
---
Air, 28.3.2008 03:01:
---
---
Ainakin viime vuonna netti jumitti todella pahasti h-hetkellä. Kesti noin puoli tuntia ennenkuin sain tilauksen sisään, ja lopulta kävi niin että kun sivusto varmensi maksutapahtumaa niin tapahtui joku viba enkä ikinä saanutkaan lippuja.
---
Meillä tapahtu ihan sama juttu. Eli tilaus meni sisään ja saatin varmistus sähköpostiin tilauksesta, mutta lippuja ei tullut koskaan... Sitten lähetin sähköposti valituksen ja kerroin mitä oli tapahtunut, nii liput tuli myöhemmin postissa. Siin sit oltiin JIIHAA :D
[/q]
Kumpi tapahtuma kysees? White vai Black?
[q]MRC, 28.3.2008 08:09:
---
Ripzu, 28.3.2008 08:03:
---
Air, 28.3.2008 03:01:
---
---
---
---
Kumpi tapahtuma kysees? White vai Black?
[/q]
White...
Epäilen että palvelin oli niin ruuhkautunu, nii välillä sattuu tollasta.
Ei päästy puhelimella suomesta käsin läpi joten täyty tilata netin kautta!
Joo eli ei pitäs varmaan olla ongelmii ton Blackin suhteen. Outoa et sitä ei oo mainostettu yhtään. Tuliko Blackin liput viime vuonna samaan aikaan myyntiin ku Whiten liput?
Lipun myynti alkaa 23 tunnin ja 34 min jälkeen :)
Meillä oli viime vuonna Blackissa deluxe-liput, ja olin tyytyväinen. Deluxe-katsomosta oli hyvä näköala, oli kiva katella sitä mustaa ihmismerta (eikä sinne tosiaan päässy ilman deluxe-ranneketta). Ja kyllä siellä katsomossa jammailtiin samalla lailla kuin alhaallakin, ja kun alkoi väsyttää, sai istahtaa saman tien. Baaritiskille ja vessaan pääsi helposti ja tarjolla oli lisäksi kaksi erityyppistä tanssisalia. Sinne pääsi välillä pois siitä ihmismerestä ja kuuntelee vähän toisentyyppistäkin musaa. Eiköhän tänäkin vuonna tule deluxet hommattua.
[q]Alley Cat, 28.3.2008 10:48:
Meillä oli viime vuonna Blackissa deluxe-liput, ja olin tyytyväinen. Deluxe-katsomosta oli hyvä näköala, oli kiva katella sitä mustaa ihmismerta (eikä sinne tosiaan päässy ilman deluxe-ranneketta). Ja kyllä siellä katsomossa jammailtiin samalla lailla kuin alhaallakin, ja kun alkoi väsyttää, sai istahtaa saman tien. Baaritiskille ja vessaan pääsi helposti ja tarjolla oli lisäksi kaksi erityyppistä tanssisalia. Sinne pääsi välillä pois siitä ihmismerestä ja kuuntelee vähän toisentyyppistäkin musaa. Eiköhän tänäkin vuonna tule deluxet hommattua.
[/q]
miks noista blackin lipuista ei sanota missää mitään? :D
Pakko päästä
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 9
- Seuraava »