lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

3tatuointia ja r.i.p. 9xlävistystä.

Työn takia otin lävistykset pois. Tosin poskista otin pois koska ne haittas vähä elämääkin.
Syömistä hankaloitti kun korut jäi hampaiden väliin (ja ei ollu liian pitkät korut. Poski oli turvonnut aluks joten piti olla pitkät)
Tosin toi haitta lähti pois aika nopeesti kun turvotus lähti pois päivässä kahessa. Poskikorut teki kyl nukkumisenki vähä epämukavammaks ku normisti. Korun toinen pää paino suuhun/ikeniin/hampaisiin.

Silmienvälissä unicorn (Unicorn=Pystysuorassa. Niehbur=vaakasuorassa) aiheutti usein ongelmia intiimeissä tilanteissa kun koru jäi tukkaan kiinni tai muuta vaan oli tiellä
+ Kun se vähänkin sai hittiä niin se tuntu tosi inhottavalta.

Lävistykset on hirmusen kivoja, mutta niin hirmu moni työ "vaatii" lävistyksetöntä naamaa.
Tatskat rokkaa tykimmin! Tosin lävärien paras puoli on se, että ne saa pois tarpeen vaatiessa *sydän*

Edit: -typot

[q]pathi, 29.10.2006 11:33:
Mulla tuossa pari viikkoa sitten tämähti kieleen toinenkin tappi. Tykkään
[/q]

Pitäsköhän munki ottaa toinen.. Tytöt vois tykkää..

---

Mistä tämmöistä voisi löytää? Ei taida olla ihan perus Sokoskamaa...
---

Omani ostettu Verlan museokylästä tuolta Kymenlaaksosta, mutta samaa kamaa löytyy ainakin Ruohonjuurista :)

Mullakin kiinnostus heräsi, varsinkin pienen googletuksen jälkeen ! Kiitos vinkistä Pirpeli, tuota pitääkin kokeilla :)

Onko jollain tullu hedari ku on ottanu kieleen lävistyksen?? Sitä mä kammoon ehkä kaikkein eniten...
Tai siis oon kuullu että niin on käyny

Hahaa! nyt se sit tuli tehtyy...*aplodit* otin vihdoin lävärin... pitkän suunnitelun jälkeen.. eikä ollu niin paha jutska ku olin pienessä mielessäni ehtiny kehittää..*nauru* mut joo alahuulessa sellanen pallo nyt aluks killuttaa.

[q]Kanelli:
Heräsipä tässä kysymys, että onko kenellä kokemusta tatuoinnin ottamisesta yläselkään ja selkärangan kohdille? Että onko miten kivuliasprosessi? Siis tietysti hieman kivulias mutta eloon jää senkin jälkeen, ei mitään liallisuuksia kuten joillain muilla ruumiinosilla?

[/q]

mulla on siinä kohtaa lohikäärme ja otin sen 14-vuotiaana, eikä se mun mielestä kirpassa yhtään... nilkkaa tehdessä olikin sitten itku ja hammastenkiristely aika olennainen osa prosessia

[q]BTB:
Tekeekö kukaan arpitatuointeja helsingissä? On alkanut tekemään mieli ottaa toinen mutta edellisen otin 8000km etelään
[/q]

oliskohan tuolla legacy-tattoossa, punavuorenkadulla, mahdollista. kuva-albumeja selaillessani taisi muutama tuollainen osua silmään...

Ai niin! Otin tossa viime keskiviikkona toisen nänni lävistyksen
Eli olen nyt tasapainossa; Kaksi Tragusta ja kaksi nännilävistystä. Ja lisää suunnittelen heti kun vaan rahaa kasaantuu

lävistyksiä yksi kielessä ja yksi navassa. kulmassa oli kolmisen vuotta, mutta koulun takia joutui joiksikin päiviksi ottamaan pois, ja lopulta hävitin viimeisenkin korun ja reikä meni umpeen... :(
tatuointi on ollut pari vuotta harkinnassa, johonkin näkymättömään paikkaan.
hmh, kyllä harmittaa että lävistykset ja tatuoinnit on tullu niin pinnalle, itse kun otin nuo, ei tuntenut oikein ketään kellä olisi ollut, nyt kaikilla on, tai vähintään ovat ottamassa.

Nykyään löytyy korvan rustossa olevan lävistyksen ja kielilävistyksen lisäksi myös pari tatuointia, toinen niskasta hartioiden välistä ja toinen oikeasta ulkosäärestä . Niskassa oleva on Horuksen silmä, mm. luomisen ja luovuuden symboli. Ulkosäärestä taas löytyy oma nimi egyptiläisten hieroglyfien muodossa. Niskaan tehty oli aika tajunnan päräyttävä kokemus, siitä tuli mielettömän hyvä fiilis vaikka se aluksi tuntuikin hieman ikävältä. Hauskaa oli mm. se, että vasen jalkani teki välillä jotain ihme spastisia liikkeitä kun neula osui johonkin nikaman vierestä lähtevään hermoon tai jotain. Operaation loppupuolella normaalisti erittäin jäykkä ja kipeä niskani sekä hartiat rentoutuivat aivan totaalisesti. Ilmeisesti neula osui johonkin akupunktiopisteisiin tai vastaaviin, kun tuli todella moneksi päiväksi erittäin rentoutunut olo niska- ja hartialihaksiin mikä oli puhdasta autuutta pitkän ajan jumin jälkeen. Ulkosääreen tehty ei sattunut ollenkaan, se tuntui vaan mukavan lämpöiseltä. Olo oli senkin jälkeen mukavan euforinen jonkin aikaa.

nää lävärit ja tatskat on kyl vakavamman luokan perverssio.tai siis.ei pahas mieles mut.sitä ei voi kukaan kieltää täs topicis etteikö tulis riippuvuus.ongelmana on vaa se et ainakin ite haluan keksiä jotain omaperäistä; paikka,tyyli jne..ettei tulis heti samanlaista vastaan.jokaisel bodaril on se pakollinen tribal-tatska käsivarres (ja kuten Pacifiquessa huomattiin: muutamalla wannabe bodarilla wannabe mustalla tussilla piirretty tribal)

itsellä ammuttu 8 vuotiaana korvaan reikä(ensimmäinen ja viimenen kerta kun mua ammuttiin,neula sen olla pitää), 16 vuotiaana tungin suutarinneulan kulmasta läpi (yllättäen tulehtui ja joutui ottamaan pois),17 vuotiaana korvaan toinen lävistys,viime kesänä toiseen korvaan lävistys ja viikko sitten alahuuleen oikealle puolelle läväri.

tatuointia oon suunnitellut jo monta vuotta.vuosi sain päätettyä jo paikan ja sen jälkeen onkin suunniteltu kuvaa.ikuisuus projekti myöskin rahoituksen osalta (perintö menee) mutta hyvää kannattaa suunnitella huolella.täst ei tuu mitää trendipaskaa "äkkiä-jotain-kun-muillakin-on"

[q]reivaaja, 19.5.2005 11:42:
Mä otan tatuoinnin sit ku niit saa uv-väreillä. (vai saako jo?)
[/q]

Jenkeissä niitä tehdään. Eiköhän ne suomeenkin piakkoin tule, ja jos ovat jo tulleet, nii ovat kyllä pysyneet hyvin piilossa

http://www.guinnessworldrecords.com/content_pages/record.asp?recordid=48496
aika äree toi teksti..

itselläni ollut ties mitä läväreitä - tällä hetkellä pelkästään kieliläväri ja pieni tatuointi. näillä mennään.

Mä otan tatuoinnin sit ku niit saa uv-väreillä. (vai saako jo?)

Joo..lävärit ja tatuoinnit on*plur* itelläni 3 lävärii ja 4 tatuointii,pohkeeseen on tulossa kohta iso lohikäärme*pahis*

Kyllä mä olen kohdannu ihmisiä jolla on ollu noita. En ymmärrä miksi ei onnistuisi*poks*

kuusitoista vuotiaana otin kielilävistyksen kapinoidessani vanhempiani vastaan;siitä tuli ajan myötä todella rakas*sydän* napalävistys tuli vuotta myöhemmin ja tatuointi yläselkään,jossa on orjantappuraa. tykkään pienistä tribaalitatuoinneista ja ajatuksena hankkia vielä toinen. korvissa on ollut aina paljon killuttimia ja "uusin" lävistykseni jonka otin pari vuotta sitten jo löytyy huulesta. lävärit ja tatuoinnit on kivoja!

[q]mariq, 12.11.2008 15:35:
---
mariq, 23.10.2008 15:27:
-- Vasempaan kyynervarteen Ankh

---

Noniin, nyt se on siinä
[/q]
oooij, pitää tulla väijyy se joku päivä!! .. ja myös tarjoo miehelles se bisse :D

Mulla oli nänneissä tapit, smiley, kielessä, korvissa useita erilaisia, septum ja ylähuulessa... Mut nyt on enää navassa läväri. Vasemmassa tississä on tatska, seitti mis hämis (tosin hämiksellä vain 6 jalkaa, eli se on hyönteinen kai???) Otin 15-vuotiaana kanarialla...

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O