lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Mullakin edellinen alahuulilävistys vuosi niin paljon verta, että säikähdin. Piti lävärilässä juosta vessaan sylkemään suun sisältöjä, kun sitä verta vaan tuli ja tuli yli 5 minuuttia putkeen. Onneksi loppui, mutta pelästytti niin että rupes heikottaan. Otin lävärin pois joskus pari kk sitten, mut nyt on ruvennut tekemään mieli uutta ylähuuleen (madonna).

Oon vaan ruvennu ihan sikana pelkään verenmyrkytystä (kiitos BB-Harrin)! Voisko verenmyrkytyksen saada siitä, että mulla sattuis vaan oleen suun sisällä jokin bakteeri, joka sitten pääsee lävistettäessä livahtamaan verenkiertoon? Eipä sitä haavaa paljon sisäpuolelta putsailla. En löytänyt googlellakaan aiheesta mitään järkevää, paitsi kielikorun ottaneen 20-vuotiaan issesotilaan, joka oli laiminlyönyt korun putsauksen ja kuollut johonkin harvinaislaatuiseen bakteeri-infektioon.

Täs rupee vissiin tulemaan vanhaksi, kun tää olis mun viides läväri ja nyt vasta on ruvennu miettimään tämmösiä asioita.

[q]HaTeFiNgEr, 20.6.2009 17:25:
Mä haluisi niin paljon ottaa jonku makeen tatskan käteen.. Harmi vaan ku käteni ovat vaan niin pienet.. se on mun mielest hölmönnäköstä ottaa narukäsii joku tatska.. et ei muutaku lisää punttii vaan..matkaa on toki viellä taaperrettavana..
[/q]

Mä en kyllä suosittelis ottaan tollai, että eka muokkaa vartaloaan jotta "pystyy" ottaan tatuoinnin. Jos sä saat ne kätes haluamaas kuntoon ja hakkaat sen kuvan, niin sun on melkein parempi pitää niitä koko elämä yhtä hyvässä kunnossa. Muuten sua alkaa v*tuttaa suunnattomasti se "narukäsissä" oleva tatuointi, joka vielä vetää huomion niihin käsiin.

Itse mietin joskus tohon todella riskaabeliin kohtaan lantiolle pientä kuvaa, mutta en halua ottaa sitä riskiä, että jos joskus lihon (surullista, mutta todennäköistä ikääntyessä) niin en kehtaa olla rannalla kun se kuva olis niin WTF-paikassa.

Huomenna aamusta ois aika varattu ekalle kuvalle ja vähän jännittää ...

Aika iso spygedeelihkö aurinko tulee lapaan ja jatkuu kohti niskansivua. Itse oon suunnitellut, oon piirrelly tuntemattomasta syystä ton tyylisiä kuvia vihkon sivuille jo muutaman vuoden.

Läväreitä ollu korvarusto, kulma, huulen sivussa - tällä hetkellä ainoa on keskellä huulta "leuassa"... Tekis vähän mieli tota silmienväliläväriä - anteeksi etten osaa niitten oikeita nimiä, eikä kyllä kiinnosta edes opetella .. - mutta en tiedä, olisko se tähän tauluun vähän liikaa.

Selekä valmis! Ollunna kyllä jo jokusen kuukauden. :)

Kun katsoin luonnosta (tuota ylempää kuvaa) ajattelin, että en ottaisi tuota kuvaa edes ilmaiseksi, nyt tuosta valmiista voisi maksaa täyden hinnan... On se minusta ainakin niin hieno.
Paljon tuo muuten maksoi?

Selekä valmis! Ollunna kyllä jo jokusen kuukauden. :)

hieno! :)

Tää mun uuden tatuoinnin himoitseminen alkaa menemään niin pitkälle, että näen niilläkin ihmisillä tatuointeja keillä niitä ei ole
Virallisesti suunnittelu ja rahan säästö alkakoon! *sydän*

Ite olen aatellu paria tatuointia:
Leopardikuviota pikkasen niskan alapuolelle ja tassun jäljet kyynärvarren yläpuolelle...
Teetätän sitten joskus, kun on rahaa sellaisiin...

Juhannusviikolla saatiin vihdoin uutta mustetta, oikeaan jalkaan säären/pohkeen viereen kaks robofloweria Original piirros on tuttavan käsialaa ja olen ikikiitolli Otolle että sain hänen kuvitustaan käyttää *sydän* Kuvaa uusimmasta perheenjäsenestä laitan sit kun löydän kameran akun

EDIT: Akku löyty vihdoin :D

Korvat nyt venytettynä 6mm ja tulin siihen tulokseen etten sittenkään siihen 8mm asti venytä, kun on tässä tullut huomattua että reiät on hieman vinossa :P Mut eipä tuo haittaa, 6mm riittää mulle paremmin kuin hyvin
Seuraavan tatuoinnin ottaminenkin etenee pikku hiljaa

Nyt komeilee nänneissä tapit
Seuraavaksi suunnittelemaan seuraavan tatuoinnin luonnos valmiiksi kuvaksi asti Josko sen tuossa kevättä kohti mentäessä kävisi nilkkaan nakututtamassa

pix or stfu

Nyt komeilee nänneissä tapit

Hyvä tyttö
.... ja itsellänihän on nyt myös oma nakutusaika varattuna, 21.6 tulee uutta mustetta jalkaan

.... ja itsellänihän on nyt myös oma nakutusaika varattuna, 21.6 tulee uusi nakutus jalkaan

Meniks nakutusaika noin kauas? Munkii pitääkii varata heti se aika, jos noin palio on jonoo..

---

.... ja itsellänihän on nyt myös oma nakutusaika varattuna, 21.6 tulee uusi nakutus jalkaan
---

Meniks nakutusaika noin kauas? Munkii pitääkii varata heti se aika, jos noin palio on jonoo..

Meni kyllä, Jennillä on hiukkasen jonoa :PP mut se tuleva kuva on niin hemmetin pikkutarkka ja yksityiskohtanen, et kyl jaksan odottaa sen suhteen et saan Jennin sen tekemään

---
---

Meni kyllä, Jennillä on hiukkasen jonoa :PP mut se tuleva kuva on niin hemmetin pikkutarkka ja yksityiskohtanen, et kyl jaksan odottaa sen suhteen et saan Jennin sen tekemään

Sain vihdoin varattua sen ajan, ja vaikka jonoa oli tosiaan viimekysymän mukaan syyskuulle, niin saatin ängettyä mut kesäkuulle, koska sijainti on semmonen, mihin on hyvä ottaa mielummin kesällä
Jei!

[q]lohikarme, 6.10.2009 08:43:
En mä viitti masentaa teitä mun katkaravulla
[/q]

No mut jos se ei oo kaunis eikä komee, niin ainakin sentään koristeltu.

Jee, seuraavien tatskojen suunnitelmat etenee.

medusa. muuten vaan reikii jälellä. niskaan halusin lävistyksen.<3

nilkassa syksyä tarkoittava kiinalainen vihreä merkki, ja hartiassa ruskanvärinen pieni vaahteranlehti. haravakin pitäs ottaa, ja muutama lehti lisää :)

[q]Alley Cat, 17.7.2010 00:08:
Olen tyhmä joten kysäisen täältä. Jos ottaa lävärin tragukseen, pystyykö enää käyttää in ear -kuulokkeita? Onko joku onnistunut ratkaisemaan tätä dilemmaa?
[/q]
Se riippuu koruista aika pitkälti :) Renkaat suositellaan aluks, eikä siinä ihan alkuvaiheessa kannattais oikeestaan käyttää minkäänlaisia kuulokkeita ettei ärsytä ja et paranee reijät sit kunnolla :)

Mulla oli kummassakin renkaat sen ekat 6vuotta ja oli kyl aika hankala käyttää tavallisia nappikuulokkeita, mut pienet in earit ei ollu sit niin epämukavat. Isoja kuulokkeita suosin noin muuten mut välillä pienet kuulokkeet oli vaan näppärämmät :) Viime syksynä vaihdoin tapit renkaiden tilalle ja in earit sopineet loistavasti, eikä mitään ongelmia ollu korujen kanssa :)

Nyt on sit vaan itellä sellanen et en vaan enää tykkää käyttää noita pieniä nappeja/ in eareja olleskaan, tuntuu jotenkin haittaavan omaa kuuloaistia jatkuvassa käytössä joten siirryin kokonaan takasin noihin isompiin kuulokkeisiin (enkä siis mitenkään huudata musiikka sitä kuunnellessani) :)

--

Mun pitäisi nyt mennä jonnekin ottamaan uudestaan oikea nänni, kun vanhan otin pois noin kuukausi sitten kun se oli saanut hieman damagea enkä halunnut ottaa riskiä että kasvaisi ulos :P Nyt alkais olemaan kunnossa seuraavaa varten, uus tulee sit olemaan vertikaalinen<3
On kans mustekuume noussu taas aika korkeelle, ja kuten sovin itseni kanssa aikaisemmin keväällä et jos en sit pääsekään kouluun otan uuden kuvan "lohdutukseksi" (*vink*), joten suunnittelu on alkanut ! Jos tässä nyt hetken venais et alkaa arki normalisoitumaan ja sit kävis tatskaajan kanssa vähän juttelemassa :)

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O