lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

[q]wiwi, 28.3.2010 15:31:
---
Mar6, 28.3.2010 11:30:
Mieltä lämmittää se että seisoin vielä yhentoista jälkeen lavalla valokuvattavana ilman paitaa kun tolla kuvalla vedettiin sitten lauantaina paras tatuointi pokaali. Käsittämätöntä jälkeä kaveri tekee kyllä, joudun melkein vilauttamaan tissiä tämän takia joskus

---

Tää vaatis jo kuvia! :)
[/q] Myönnän, täytyy katsoa jos postaan tänne siis kohta tissin kun saan riittävän hyvän kuvan. :)) Aika moni tota kuvas tuolki.

Alkaa olemaan taas perhosia kivasti vatsan pohjassa kun olen menossa hakattavaksi torstaina taas.

Törmäsin tatskamessuilla täällä Helsingissä sellaiseen lafkaan kuin Boucherie Moderne ja katselin, että siinä vasta ainutlaatuisia tatskoja portfoliossa. Kyseisestä mestasta oli pari jannua siellä esittäytymässä. Kuinka ollakaan feisbuugissa huomasin helsinkiläisen Tatuata:n sivuilla, että samaisesta mestasta on yksi kolmas tyyppi tulossa pariksi viikoksi Tatuataan vierailevaksi tähdeksi, Jef niminen kaveri. Myspacesta bongasin sen kuvia ja VOILÁ sen jäbän tatskat on kaikkein siisteimmät koko niiden lafkasta tai mitä ikinä oikeesti nähnyt ikinä missään!! <3 (tjeu: http://www.myspace.com/losthighwaytatoo)

Noh otin heti yhteyttä Tatuataan ja torstaina ois koko päivä varattu. Oon aivan täpinöissäni, ettei tarvinnut Belgiaan asti lähtä tyyppiä moikkaamaan. Ihan pirun jees <3

[q]Sallakat, 1.6.2010 16:51:
(tjeu: http://www.myspace.com/losthighwaytatoo)

[/q]

Ei JUMALAUT! Ehkä siisteimpiä tatuointeja mitä oon IKINÄ nähnyt! Noi maatuskat, robotit, lego-ukot..!!<3

[q]Vampyrella, 1.6.2010 17:15:
---
Sallakat, 1.6.2010 16:51:

Noh otin heti yhteyttä Tatuataan ja torstaina ois koko päivä varattu. Oon aivan täpinöissäni, ettei tarvinnut Belgiaan asti lähtä tyyppiä moikkaamaan. Ihan pirun jees <3

---

Mielenkiintoista kädenjälkeä herralla. Olikohan peräti sama pulju, johon tatskamessuilla kiinnitin huomiota. Messuilla portfoliossa oli paljon geometrisiä kuvioita, pikseleitä yms. tosi persoonallista. Ei olisi ihan omaa tyyliäni, mutta tosi mageeta juttua kyllä. Tosta sun linkin kautta avautu tosin vielä hienompia kuvatuksia.

Saanko kysästä, että millaista leimaa ja mihin kohtaan olet aatellut?

Mä olen jo vuoden alussa varannut pari ekaa nakutusaikaa selän isoon kuvaan heinä- ja elokuun lopuille. Oon merkannut nämä 2 kpl vapaatoivepäivät (sunnuntait) työvuorolistaan jo tossa maaliskuussa, eli about puoli vuotta ennen h-hetkeä. Tänään sain kuulla, että mun kuulemma pitäisi olla töissä ainakin tuona ekana nakutusaikana. Vitun jees. Eipä yhtään työ hallitse elämää taas, prkl. Mä en kyllä nyt ihan helpolla ala lykkäämään näitä aikoja. On se vaikeeta saada vapaaksi yksi sunnuntai heinäkuussa ja yksi elokuussa, vaikka kuin aikaisin toiveensa merkkaisi.

/end of vuodatus
[/q]

On ihan salee sama lafka, koska itse kiinnitin huomiota kanssa niihin kummallisiin tatuointeihin. Kävin tsekkaamassa liikkeen omat sivut, missä kaikkien kuvia oli esillä ja BY FAR ton Jefin kuvat on hienoimpia imo.

Tuli niin nopeasti koko juttu, etten ollut ehtinyt miettiä koko kuvaa edes ensin :D mutt aika nopeasti se hahmottui kun mietin. Eli siis mulla on oikeassa kädessä 3 pientä mustaa ruksia päällekkäin. Otettiin frendien kanssa Damissa vieraillessa, koska ne ruksit on vähä niinku Damin logo. Anyways eka tatska ja mua on harmittanut kovin miten pieni kuva se on niin nyt siihen sitten kasataan kaikkea kivaa päälle, ei siis cover up vaan lisäys :)
Mä sain Tatuatasta vaan sähköpostiosoitteen sille kaverille ja kun en muutakaan oikein keksinyt niin laitoin kuvan tatskasta ja DOs & DONTs :D nii ja muutaman linkin niihin sen tatskoihin mitkä erityisesti miellyttää mun silmää. Se vaa sitte vastas, että äläpäs huoli, tästä tulee ihan kiva juttu, ja ett katotaa sitte paikan päällä kaikki kuntoon :D
No huomenna sitte katellaan mitä mies on keksinyt. sanoin ett ranteen yläpuolelle pitäis jäädä ja ett ½ sleeve vois olla käytössä tätä varten. Jännittää vaa paljokohan tollanen lysti tulee maksamaan :D

[q]Vampyrella, 2.6.2010 10:45:
---
Sallakat, 2.6.2010 10:17:

No huomenna sitte katellaan mitä mies on keksinyt. sanoin ett ranteen yläpuolelle pitäis jäädä ja ett ½ sleeve vois olla käytössä tätä varten. Jännittää vaa paljokohan tollanen lysti tulee maksamaan :D

---

Jännitystä elämään! :D Cool! Mäkään en kyllä koskaan ole miettinyt etukäteen kuviani täysin valmiiksi, monet jutut on päätetty vasta samalla kun on nakutettu. :P Luotan sen verran mun tatskaajaan, että ihan rauhallisin mielin oon voinut olla. Uskon, että sulla tulee hieno kuva, kun noin taitava artisti kyseessä. Olisi kyllä kliffaa nähä, millainen kuvasta sitten tuli. On sen verran mielenkiintoinen ja magee toi artistin tyyli. :)
[/q]

no siis yritän muistaa laittaa kuvaa sitten tännekin kun on parantunut. Tajusin etten ole laittanut aiemmastakaan kuvaa tänne, joten täytyy yrittää muokata pienemmäksi ja postata heti kun ehtii.

[q]pirpeli, 14.5.2010 19:54:
---
pirpeli, 14.5.2010 19:54:
---
pirpeli, 5.5.2010 19:25:

C-kasetti valmiina (kolmiulotteinen), venäläisen peltirobotin kannattelema. Oranssi-pinkki väritys, tekstillä MIX TAPE(sellasella tyylitellyllä tägikäsialalla kirjotettuna). Kasetin päälle tulee vielä pieni ja paksu peltirobotti, joka kannattelee jalalla kasetin yläreunasta. Lisäks taustaksi sellanen "sarjakuvalyönnin" tähti. Siis sellanen kaPOWWW-äänen aikaansaama kuvio :DD (Onpa vaikea selittää..)

---

Taustaa vaille valmista :)
http://klubitus.org/profiili/12106_8298.jpg
[/q]

kuvauksesi perusteella kuulostaa ihan sellaselta mitä se "mun" belgialaisjäbä vois tehdä :) harmi etten näe sun postaamaa kuvaa kuitenkaan, olisi kiva katsoa minkälainen on kun vaikuttaa tosi kivalta ja omaperäiseltä idealta!

[q]pirpeli, 14.5.2010 19:54:
---
pirpeli, 5.5.2010 19:25:

C-kasetti valmiina (kolmiulotteinen), venäläisen peltirobotin kannattelema. Oranssi-pinkki väritys, tekstillä MIX TAPE(sellasella tyylitellyllä tägikäsialalla kirjotettuna). Kasetin päälle tulee vielä pieni ja paksu peltirobotti, joka kannattelee jalalla kasetin yläreunasta. Lisäks taustaksi sellanen "sarjakuvalyönnin" tähti. Siis sellanen kaPOWWW-äänen aikaansaama kuvio :DD (Onpa vaikea selittää..)

[/q]

Taustaa vaille valmista :)

[q]Anselmi, 31.10.2008 10:40:
Itse olen kuullut että nänni olisi kipein paikka mihin mies voi ottaa.
Enkä hirveästi epäile. Itse näin sekunnin verran pelkkää valkoista
kun lyötiin läpi. Mutta nännejä on erilaisia, jotkut ihmiset eivät
tunne ollenkaan kipua nännien kohdasta.
[/q]
Mikäs se naisella sitten olisi? :D

Mun on oikeastaan vähän vaikea ottaa kantaa kun ei mikään ole sattunut niin paljoa että mainita pitäisi tai että sen takia jättäisin ottamatta. Ja suhtaudun muutenkin siihen kipuun aika mielenkiinnolla, tragusta laitettaessa kuuntelin hurmioituneena sitä rutinaa vaikka etukäteen kivulla peloteltiinkin.

Nännilävistyksissä on huonona puolena järjettömän pitkä, siis ihan JÄRJETTÖMÄN PITKÄ parantumisaika. Miehillä varmaan paranee nopeammin kun ei liivejä tarvi käyttää.

[q]Mark, 23.7.2007 12:12:
Jep, näin kait se on tehtävä. Hitto, luulin et ois ollut jo ihan ok ku tapin kanssa ei ees huomannu et se on olemassa
[/q]
No niin, noi renkaat on siitä kehnoja että pyöriessään vievät bakteereja sinne sisälle, ja ylös alas liikkuessaan ärsyttävätkin enemmän. Otin omat lävistykseni ulkomailla, ja lävistäjä nimenomaan sanoi että ensin pitää laittaa rengas ja myöhemmin sen voi vaihtaa tapiksi jos haluaa. Suomessa olen kuullut päinvastaista. tosiaan.

http://www.neilswaab.com/comics/wiggles/images/rehab215.jpg

Tuli jotenkin mieleen. Emt.

[q]Mark, 23.7.2007 12:07:
Mulla ollut nänniläväri nyt n. 4kk, enkä oo nyt täysin varma onko se ihan ok.
[/q]
Tuon paraneminen kestää ihan hiton kauan, voi mennä lähemmäs vuosi, ei olisi välttämättä kannattanut vaihtaa sitä rengasta vielä? Vaihda takaisin ja anna parantua.

[q]tumpsi, 25.12.2006 22:13:
tietääks kukaa mitää nettikauppaa joka myy lävistyskorui?
[/q]
Bald Fellows
Asiallinen liike, postittaa sinne ulkomaillekin ^_^

Uutta kuvaa alettiin tänään tekemään, vasempaan pohkeeseen/sääreen. Aiheena lapsuuden/teini-iän musiikinkuunteluun liittyvät vempeleet ja venäläinen peltiantiikki :D

Kesän jälkeen pitäisi mennä ottamaan tattooo.. Ei jaksais odotella enään! Kaulasta olkapäähän ulottuva tatuointi olisi tulossa. Tribaali/kukka/hymy&suru naama naamio yhdistelmällistä Elikkäs massiivisempaa kuvaa tulossa iholle JA värejä tulee ja paljon :P

[q]Snow, 28.3.2010 14:54:
Pitäis niin kovasti hankkia tatska, mutta ongelmana on ettei mulla ole hajuakaan mitä ottaisin plus, että olen niin fuckin nössö, että mua skitsottaa se kipu.
[/q]
Valitse ekaks paikaks semmonen, mihin ei niin paljon satu
Mä otin ekan aikanaan selkään, lihaksen kohdalle, ja kipu oli aivan mitätöntä (verrattuna myöhempiin paikkoihin, kuten kylki tai reisi, joissa on hermoja vähän enempi) Sillaa ei jää ikävä maku suuhun toimenpiteestä.

[q]Norb, 31.10.2008 10:02:
Nännyköitä vois miettiä, mut oon kuullu, et sattuu kaikista eniten.. Huoh..
[/q]
Ei satu, tragus ja nenän keskirusto sattuvat enemmän. Kuulemma!

liian nopeet sormet :D

kolmas tatuointi hommattu tänään: oikeaan ranteeseen valkoisella teksti "From Love I Get My Strength"
Näyttää taasen härskiltä arpitatuoinnilta ja vuotaa kiitettävästi.
Paradise Tattoon Max teki taas tämän tytön onnelliseksi

Neljännen kuvan vuoro on heinäkuussa.

edit: kun ihmiset eivät selkeästi huomaa lukea ei-quotattuja viestejä tähän liittyen..*igor*

[q]aiccu, 5.5.2010 18:18:
kolmas tatuointi hommattu tänään: oikeaan ranteeseen valkoisella teksti "From Love I Get My Strenght"
[/q]

Toivottavasti vaan sulla on tossa se typo, eikä itse tatskassa.

Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)

O