Jääkiekon MM-kisat

Back to yleinen keskustelu O

[q]Zenni, 13.5.2007 20:36:
Sommoro.

edit: Kyllä se vittu jotain kertoo Suomen pakkien tasosta, ku Jarkko Ruutu pitää siirtää puolustamaan ku ei noilla pakeilla riitä taidot Kanukkien hyökkäyksiä vastaan. Vitun raivostuttavaa ku ei hermot kestä just siinä matsissa, mikä pitäis voittaa. Tällä kertaa näin.

[size=5]Oon kyl valmis korjaamaan mun lausuntoni jos Leijonat tykittää kolme tai neljä maalia vikassa erässä.[/size]
[/q]

mut eihän se taas puolustukseen sit liity vaikka ne tekis sen seitsemän maalia, että ei tossa sun lausunnossa oo mitään korjattavaa vaikka suomi ton pelin voittaiski.
puolustuspelihän on ollut hukassa vaiks kuin monessa pelissä.

mut joo, tästä ei varmaan kyllä enää voittoon nousta. kanada on pelannut todella hyvin, alivoimalla myös. ekan erän jäähyt suomella...

pakko kyl myöntää et mielenkiinto matsiin on laskenut aikas paljon... no mut (hävitty) hopea on enemmän ku monikaan usko ensimmäisten pelien jälkeen. (ja täähän ei nyt tarkota et salee hävitään, mitä vaan voi tapahtuu, mut...)

[q]Zenni, 13.5.2007 20:48:

Jenkki-peli oli imo aika paska, tuli ryökäleet tasoihin aina Suomen maalin jälkeen.. Lehtonen ainoana piti poikia pystyssä. Noi pakit ei vaan riitä. Eikä maalintekijät. Vittu.
[/q]

joo tuossa pelissä oli kyl hermot koetuksella ku aina ku kerkes huokasee helpotuksesta et ollaan maalin verran edellä, ni nää jenkit tulee ja tasottaa. iso rooli oli kyl joo lehtosella

fuck this shit.

hopea on häpeä ja se hävitään, olis vaan pitänyt lyödä vetoa jos tulos jää tähän ;)

maali...

toinen...

ja kanadalle...

vittu :'(

vittu saatana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BLAME CANADA!

ps. eiks toi ollu iha odotettavissa että suomi lähtee taas perus hopealla pois :D

onneks en lyönyt vetoo...;)

joo, onhan se hopea ihan hieno saavutus ja blaa blaa blaa mutta kyllä on katkeraa silti

En tiedä itkeäkö vai nauraa. :_) Tulosvedosta 180 euroa.

[q]Timce, 13.5.2007 21:30:
[/q]
vitun luopio ja petturi

hypätkää suoraa 1:35 kohtaan ;P

[q]Timce, 13.5.2007 21:30:
[/q]

harmittaa etten lyöny veikkasin itekki eile 4-2

kyllä hiemosti vielä laitettiin kaikki likoon kolmannessa erässä, mut ei perkele riittänyt joka tapauksessa jälleen hieno turnaus leijonilta vaikka piste iin päälle jäikin puuttumaan. ensi keväänä sitten...

Niin just..Vitun Yle. Ei mulla mitään digiboxia vielä ole!!!1

[q]mikke
vitun luopio ja petturi
[/q]

No ajattelin niin, että jos Suomi häviää, niin voitan sentään jotain. Tällä kertaa rahaa, mutta täytyy sanoa, että kyllä mä 180 euroa voisin maksaa siitä, että Suomi olis voittanut. :(

O