Jääkiekon MM-kisat

Back to yleinen keskustelu O

Ehkä se olis tänää Suomen vuoro, 6 kertaa oltu finaalissa ja vaan kerran tullu voitto. Eilen oli kyllä omat hermot kolmannessa erässä kireällä, tänään todennäköisesti vielä kireämmällä :)

sauna päälle, pari kylmää, tuskan hiki, kultaa, suihkulähteeseen

Senaatintorille peliä kattelee!

Oih enään pari tuntii ja sit alkaa kynsien pureskelu ja jännääminen!

GO SUOMI GO!!!

Hitto ku jännittää... on ollu perhosii vatsas koko aamun. SUOMIII!!!!

no vähä laimeeta toi ruotsin peli.

Joo Ruotsi pelaa kyl helvetin huonosti, mut eipä mokomat mitään mitalia ees ansaitse.

[q]a98, 13.5.2007 14:01:
---
Timce, 13.5.2007 13:39:
---
laite
kuva

---

Suomalaiset käyneet ilmeisesti äänestämässä omiaan. :)

http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/26_normal.html

---

niin tai sit ruotsalaiset tykkää suomalaisista enemmän ku suurinosa meistä tykkää niistä (paitsi ruotsinlaivalla) :)
[/q]

Niin ja sitten ruotsissa ylivoimaisesti suurin osa maahanmuuttajista on suomalaisia. Ruotsissa asuu paljon suomenkielisiä.

kylhän me ny noi piestään.

[q]H3li, 13.5.2007 17:05:
[/q]

[q]Juki54, 13.5.2007 04:14:

Vaan? :D
[/q]

noh, sitähän se just on, yks lätkäkisa. mut esim mulle se nyt ei oo VAAN sitä... se on kaikkee jiihaa ja plur ja uleeta ja mahtavaa ja vielä kerran uleeta et suomi on finaalissa. (miten sen kukakin ottaa...)

mä voisin sanoo noin esim formuloista, että voi sitä hehkutuksen määrää jos ne voitetaan ja niin edelleen, ku ne ei vaan nappaa laisinkaan

niinq tää oli se pointti, tai jotain

[q]H3li,
[/q]

piestään piestään

ja ei mee enää kauaa ni matsi alkaa.... jaiks!!! HYVÄ SUOMI

[q]subu, 13.5.2007 12:20:
---
Fuzzy, 13.5.2007 11:58:
Joo voi juma, pakko lähtee johki baarii tsiigaa matsii!*joo* Lössi kasaan siis!!!

---

Mihis meinasit?
[/q]
Chaplinista oli puhetta! Sinne mennään*joo*
edit:Eikun joo, lössi oliki menny jo Senaatintorille.. Meikäläinen ei sinne jaksa tunkee niiden kännisten seuraan, nii hertakseen siis*iloinen*
edit2: eiku ei sittenkään:D Mennäänki Puistolan pelimanniin (tai whatever olikaan)*lukko*

kyl vaikka pikkasen kipeenä oonkin, niin mahdollisen kullan vuoksi uhraudun ja riipasen kunnon kännit! ;P

O Canada, our home and native land! True patriot love in all thy sons command... *lauleskel* *sydän*

Mä olen tyytyväinen joka tapauksessa, ihan sama kumpi voittaa.

[q]2la, 13.5.2007 18:23:
Mä olen tyytyväinen joka tapauksessa, ihan sama kumpi voittaa.
[/q]

Totta.. pääasia ettei Ruotsi päässy finaaliin ja kiva viel et hävis pronssiottelun..

edit: nii ja sai viel huonommat pisteet euroviisuis

Repeillään tääl, mul on Suomen paita mis on takana "03" ja kaverilla missä lukee "97", ja molempina vuosina kanada voitti mm-kultaa :DDDD

jännittää ihan sikkenä. iiiiiiiiirgh.

Niin just..Vitun Yle. Ei mulla mitään digiboxia vielä ole!!!1

Suomi vie mestaruuden maalein 2-1 ja Viuhkola viimeistelee voittomaalin

O