Jääkiekon MM-kisat
- « Edellinen
- 1
- ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- ...
- 75
- Seuraava »
Jaahas ja kisastudio taas pystyssä *joo*.
ei v***u ja heti Kanada rokotti. no mutta vielä on toivoa kahden ja puolen erän verran. ei muuta ku nitro huulen alle ja syömään kynsiä!
Hopea, vaikka hävitty onkin, on ihan hyvä kanssa, siihen on tyytyminen. Ja leffaa katsomaan...
olen sanaton
unelma-alku matsille
Tiukka tuomari.. ainakin Suomen suhteen.. ei nähny sitä kun joku kanukki huitas kädellä kiekon keskialueelle Suomen ylivoimatilanteessa..
Jep.
[q]Bio, 13.5.2007 19:53:
Tiukka tuomari.. ainakin Suomen suhteen.. ei nähny sitä kun joku kanukki huitas kädellä kiekon keskialueelle Suomen ylivoimatilanteessa..
Jep.
[/q]
Kädellä pelaaminen omalla puolustusalueella on ihan sääntöjen mukaista... voi siis ottaa vaikka hanskaan ja nakata toiseen päätyyn kunhan ei jää hautomaan kiekkoa eli ei kuljeta kiekkoa kädessä
ei Suomi....ei näin....
Jaahas ja tohon äsköseen on hyvä lopettaa tän matsin katsominen, kyll suomipoikaa taas viedään *grr*.
[q]De Souza, 13.5.2007 19:58:
---
Bio, 13.5.2007 19:53:
Jep.
---
Kädellä pelaaminen omalla puolustusalueella on ihan sääntöjen mukaista... voi siis ottaa vaikka hanskaan ja nakata toiseen päätyyn kunhan ei jää hautomaan kiekkoa eli ei kuljeta kiekkoa kädessä
[/q]
aa.. en tiennykään..
mutjoo.. tais olla toi kanukkien kolmas maali viimeinen niitti.. ei voi vaan mitään paremmille
Sommoro.
edit: Kyllä se vittu jotain kertoo Suomen pakkien tasosta, ku Jarkko Ruutu pitää siirtää puolustamaan ku ei noilla pakeilla riitä taidot Kanukkien hyökkäyksiä vastaan. Vitun raivostuttavaa ku ei hermot kestä just siinä matsissa, mikä pitäis voittaa. Tällä kertaa näin.
[size=5]Oon kyl valmis korjaamaan mun lausuntoni jos Leijonat tykittää kolme tai neljä maalia vikassa erässä.[/size]
niin kauan kun on aikaa jäljellä on vielä mahdollisuus vaikka mihin. ikinä ei pidä luovuttaa ennen loppusummerin soimista, mutta kyllä tää on nyt helvetin vaikeaksi tehty jäähyilemällä... kautta on enää yksi erä jäljellä, joten kolmannessa erässä puristetaan viimeisetkin voimanrippeet ja väännetään peli väkisin tasoihin ja ohi. muuten joudun tyytymään torikauppiaiden antimiin
Kyllähän se nyt vaan niin on et ei Suomella oo enää mitään mahiksia. :(
Ei tosta tilanteesta kanadaa vastaa ole oikeastaa saumaa, olis edes tasan tilanne niin vois jopa ollakkin jotain mahdollisuuksia voittoon, mutta kanada on yksinkertaisesti paljon parempi.
Edit: En ois uskonut tosta joukkueesta edes hopeaan, mutta yllätti sen verran kuitenkin :)
Niin just..Vitun Yle. Ei mulla mitään digiboxia vielä ole!!!1
nooh pojat älkää nyt vielä luovuttako.. ettehän te halua että joukkuekaan ajattelee tolleen ni miks mekään.. muistaako kukaan vielä sitä venäjä pelii ku suomi tais olla kolme maalii tappiolla mut tuli vielä tasoihin ajassa 19:58 :)
hyvä turnaus ollu kuitenkin kävi miten kävi, mut ainaki meikäläinen vielä jaksaa toivoa parasta. usa pelin voitto oli jo hiton hieno juttu.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- ...
- 75
- Seuraava »