Hyvää Naistenpäivää!!

Back to häröily O

hyvää naisten päivää

kaverit (mies puoliset) on muistanu koko aamun

oma muruki muisti

Mun mielest ruusut ja lahjat ja sen sellaset ei kuulu naisten päivään (ne kuuluu sit ennemminki äitienpäivään). Naisten päivänä on hyvä muistaa naisena olemisen hienoja puolia ja vähän juhlistaa omaa naiseutta ja hemmotella itseään. Toivottelen kyllä tapaamilleni naisille hyvät naisten päivät ja sitä on kiva kuulla takaisin ja kiva kuulla miehiltäkin, mut eihän tää nyt mikään kaikkien naisten yhteinen synttäri ole, ja siks en tajuu semmosta kukkienantamishäslinkiä.

Moni ottaisi varmaan kukkia mieluummin miehältä lisäosallistumista kotitöihin tms..

Hyvää naistenpäivää kaikkille!*hihu*
oli niin kiva tänään töiss nähä miestä joka mennyt 7:lta aamulla kaupaan ostamaan vaimolle ruusuja ja tuoreita croassaneja.*plur*
*sydän*

Ihqdaa naistenpäivää!

Meillä duunissa saatiin ruusut, lounas sekä suklaalevy!

Ihunaa naisten päivää kaikille lubbarin naisille ja tytöille *sydän**plur*

Hyvää naistenpäivää <3

http://www.kpnet.com/hanhinevanpuutarha/rose2.jpg

http://www.kurci.ru/galina/shampain-170-132.gif

[q]Fyraett, 8.3.2007 15:59:
Hyvää naistenpäivää <3
-ja ihanat kuvat-
[/q]

Neliykköselle meni nyt kyllä pointsit näistä^^
Onhan tää kiva päivä kyllä. Saa kaupasta kukkia ja onnitteluja joka suunnasta :)

[q]Fyraett, 8.3.2007 15:59:
Hyvää naistenpäivää <3

http://www.kpnet.com/hanhinevanpuutarha/rose2.jpg

http://www.kurci.ru/galina/shampain-170-132.gif
[/q]

Kiitos! Makin otin naista omani... Taalla kun ainakaan toistaiseksi missaan ei ole huomioitu tata asiaa... Pitaapas lahtea kiertelemaan jos vaikka jostain jotain kivaa loytyisi...

tota mää tykkäilen tytoistä juu!

hyvää päivää sulle nainen!

[q]mariq, 8.3.2007 15:40:
Moni ottaisi varmaan kukkia mieluummin miehältä lisäosallistumista kotitöihin tms..
[/q]

I second that. Leikkokukkia ei voi suosia kuin harvoin, mutta muu huomioiminen kyllä kelpaa aina.

Oma mussukka osti valkkaria ja paistaa just meille pitsaa, että mä voin rauhassa notkua netissä, kun ei tartte laittaa ruokaa. Pitsaa nassutamme vierekkäin sohvan nurkassa kultani netistä imuttamasta laatuviihteestä nauttien. Jos ja kun se vielä ruokailun jälkeen tiskaa ja ottaa pyykit narulta, mä ehdin maalata pari tuntia ennen saunaa. Saunassa muru vois pestä multa selän karkealla sienellä.. Ihanaa arkista luksusta. Ihan kuin olis lomalla!

Olipa kiva nähdä kaupungilla tosi paljon miehiä ruusun tai kukkakimpun kanssa matkalla jonnekin onnekkaan naisen luo

mä voisin taata ja alleviivata et mä saan lämmintä kättä jos sitäkää...

Kiitos!! Ja hyvää naistenpäivää muillekkin klubbarin heikomman sukupuolen edustajille

Oma kulta herätti aamulla onnitteluilla *sydän* Lahja ja kukat on vielä saamatta, ku muru on ulkomailla työmatkalla Mutta tiedän että ne mä vielä saan..

[q]Cloudberry, 8.3.2007 17:07:

I second that. Leikkokukkia ei voi suosia kuin harvoin, mutta muu huomioiminen kyllä kelpaa aina.

Oma mussukka osti valkkaria ja paistaa just meille pitsaa, että mä voin rauhassa notkua netissä, kun ei tartte laittaa ruokaa. Pitsaa nassutamme vierekkäin sohvan nurkassa kultani netistä imuttamasta laatuviihteestä nauttien. Jos ja kun se vielä ruokailun jälkeen tiskaa ja ottaa pyykit narulta, mä ehdin maalata pari tuntia ennen saunaa. Saunassa muru vois pestä multa selän karkealla sienellä.. Ihanaa arkista luksusta. Ihan kuin olis lomalla!
[/q]

kuulostaapa ihunalta

[q]djavol, 8.3.2007 17:40:
... hyvää naistenpäivää muillekkin klubbarin heikomman sukupuolen edustajille *plur*...

[/q]

Excuse me????

[q]crissy, 8.3.2007 17:38:
mä voisin taata ja alleviivata et mä saan lämmintä kättä jos sitäkää...
[/q]

muistiko uggelis??

[q]Maina, 8.3.2007 17:37:
Olipa kiva nähdä kaupungilla tosi paljon miehiä ruusun tai kukkakimpun kanssa matkalla jonnekin onnekkaan naisen luo
[/q]

Myhäilin täysin samaa lausetta tuossa aikaisemmin päivällä.

Sainpa itsekkin ruusun, kiitos tinppa *sydän* (ja kahvit sydämen muotoisen donitsin kera ja ruokaakin vielä <3)

Uuuuu..poikaystävä vei ihan yllättäen mut syömään..naistenpäivän kunniaksi

Hyvää ja ihanaa Naistenpäivää kaikille neideillä, rouville ja muillekin!

Kaikille ihunille NAISILLE erittäin Hyvää Naistenpäivää!!

kyssäri naisille: miten teitä muistetaan naistenpäivänä vai muistetaanko ollenkaan?

kyssäri miehille: miten te muistatte naisianne / naisia naistenpäivänä, vai muistatteko ollenkaan?

mä sain just isiltä tekstarin jossa se toivotti hyvää naistenpäivää

joskus muinoin on joku entisistä saattanut muistaa kukkasella

O