IDOLS-tukilinja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 66
- Seuraava »
[q]Ozie, 4.1.2007 21:54:
Kannattaaa muistaa et se Idols tulee sunnuntaisinki 20-21, eli jotain alkoholia sunnuntaillekki.
[/q]
Tuli sama mielee. Siinäpä varsin tipaton^^
[q]hemuz-, 4.1.2007 21:55:
---
Ozie, 4.1.2007 21:54:
Kannattaaa muistaa et se Idols tulee sunnuntaisinki 20-21, eli jotain alkoholia sunnuntaillekki.
---
[/q]
Hahah joo, torstaina idols, perjantaina ihan normaalit, lauantaina ihan normaalit ja sunnuntaina idols...
Voi tuota alkoholin määrää
Hei, olen Cjet ja minut on harhaanjohdettu. Erehdyin kahdeksan aikaan avaamaan mtv3-kanavan ja jäin ehkä koukkuun. Onko minulla enää paluuta normaaliin elämään?
Perkele tuli katottuu eka jakso.. totean saman kuin Obelix roomalaisista: Hulluja nuo suomalaiset!
[q]Ozie, 4.1.2007 22:06:
---
hemuz-, 4.1.2007 21:55:
---
---
---
Hahah joo, torstaina idols, perjantaina ihan normaalit, lauantaina ihan normaalit ja sunnuntaina idols...
[/q]
Mihin sä unohdit keskiviikon? Da Pikkulauantai *vink**nauru*
[q]RainChild, 4.1.2007 23:08:
---
Ozie, 4.1.2007 22:06:
---
hemuz-, 4.1.2007 21:55:
---
---
---
---
Mihin sä unohdit keskiviikon? Da Pikkulauantai *vink**nauru*
[/q]
ai niin totta, nyt tarvitaan vaan Idols maantaiks ja tiistaiks ni tilanne olis hyvä!
Samoihin menee useampien kanssa että alkukarsinnat on ne missä jotain katsottavaa on kun jengi mokailee ja kuvittelee paljon enemmän itsestään kuin on jne... Sen jälkeen tuskin jaksaa kattoo ellei sitten jostain kumman syystä tuolla satu oleen joku tuttu joka pääsee jopa jatkoon sit ois varmaan pakko kattoo et mitä sille käy.
Eikös sieltä ala nuo amerikan idolsin huonoimmat myös siinä varmaan on viihdettä kerrakseen.
kallosen ilmeet *sydän*
Miten musta tuntu, että eilen näytettiin lauluja hemmetin vähän ja kaikkee turhaa hirveän paljon.
MITÄ!?!?! Joko nä alko?????
Noi alkukarsinnat on ehkä parasta viihdettä mitä tiedän! Niitä ei voi olla kattomatta.*lmao*
[q]akir0, 5.1.2007 09:28:
Miten musta tuntu, että eilen näytettiin lauluja hemmetin vähän ja kaikkee turhaa hirveän paljon.
[/q]
Joo mulle jäi ihan sama fiilis. No eipä silti, en mä kato ku alkukarsinnat :D
Hmm, Idolsia voitais muokata vähän mielenkiintoisemmaks, nähtäis sitten kuka tosissaan haluaa olla poppitähti. Mitä jos pudonneet kilpailijat esim. ammutais tai pistettäis taistelemaan hengestään?
Tää on suunnilleen ainut keino, millä mut sais yleensäkkään mitää realityä kattomaan...
Elisan mainoksesta pahastuneena täytyy siltikin sanoa, että Ellen näyttää tänään normaalia säkeilevämmältä. =D Nice cleavage.
[q]ianna ei anna!, 5.1.2007 09:24:
kallosen ilmeet *sydän*
[/q]
niinpä <3
myös kallosen "on the other hand you're still slimy"
-kommentti oli mitä parhain! :D
nää alkukarsinnat on kyl ihan parasta viihdettä
mitä telkkarista voi tulla... sit ku löytyy joku uus
potentiaalinen anttituiskuforssagnes, ni voi lopettaa
katsomisen ihan suosiolla.
siis onhan toi muikki aivan täysi vitsi!
[q]ianna ei anna!, 5.1.2007 09:24:
kallosen ilmeet *sydän*
[/q]
[q]Tapsa, 4.1.2007 21:50:
---
Homegrove, 4.1.2007 21:12:
Hei, olen Hannu ja mun puoliso katsoo Idolsia.
Kaipaan tukea.
---
no mitä vittuu?
eikö rauman kalju osaa nauraa tyhmille suomalaisille?
täähän on ihan helvetin hyvää viihdettä,
siis nauraaa noille tauhtioille sillee WTF LOL !!!!!
:D
[/q]
*reps* ja LOL
idols alkukarsinnat on uleeta viihdettä
eiköhän Singstar-tyttö ollut ihan tyttö.
[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?
Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.
Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?
edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 66
- Seuraava »