IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

[q]ezzy, 3.3.2007 11:21:
JOO, itsehän ne itsensä lehtiin lykkää...kyllä se on lehdistö, ja järjestäjät jotka noi idolit valitsee, ei kansa.[/q]

ihan sama lykkääkö ne ite ittensä sinne vai joku muu taho,
mut aina noissa haastatteluissa jokainen kilpailija tilittää
rankasta elämästään... mut kansahan rakastaa nyyhkyjuttuja
(sai se itse voittajan äänestää tai ei), joten mikäs siinä sit.

katsomot pystyy joo :)

Se surffaripoju oli aika*lmao*

Kristian

[q]nethr, 10.1.2007 09:24:
vaikka on paskat laulajat/osallistujat, niin pitääkö juontajien ja tuomareiden olla samalla paska-linjalla??
[/q]

mielestäni tuomarit käyttäytyvät
vähintäänkin niin hyvin kuin on tarpeen.

karsinnoissa on sellaisia urpoja että mielestäni
olis paras vihdoin tajuta millä pohjalla niiden idolius on

vaikka on paskat laulajat/osallistujat, niin pitääkö juontajien ja tuomareiden olla samalla paska-linjalla??

Idols-Kalle: Saan eniten fanipostia!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1614907

"Parjatun laulajan suurinta fanikuntaa ovat 12-15-vuotiaat tytöt, jotka lähettävät Kallelle kirjeitä, maskotteja, koruja - jopa pikkuhousuja. Fanipostiinsa Kalle ei ole ehtinyt vastata, mutta lupaa palata asiaan, kun Idols-hässäkkä hellittää."

[q]Kon-tiki, 10.11.2008 11:01:
---
Birgie, 9.11.2008 23:57:
En kans tajua miten tuo Saana tippu eikä esim. Koop tai Kalle. *ding**dissaa*

---

Kalle on yhtä aikaa herkkis ja paksunahkainen -> ei ole paljon järkyttynyt tuomarien kommenteista, mikä on tosi vetoavaa, koska Suomen Idolsin tuomarithan on vitun pellejä ja ansaitsee nähdä Kallea vielä kauan.

...

Tän vuoden Idolsissa parasta onkin olleet taustabändi ja Pete.
[/q]

Kalle herkkis?!? MITVIT!? Kaveri on niin feikki ku voi olla.. Jos paskaan laittaa sokerikuorrutuksen, niin se on silti paskaa..

Pete nosti osakkeitaan sunnuntaina, kun kerrankin oli huutamatta ja luopui siitä huutorokista. Lisää tätä, niin voi pärjätäkin. Mut jos se alkaa rääkymään taas, niin kotiin vaan..

[q]Tapsa, 10.1.2007 09:34:
---
mielestäni tuomarit käyttäytyvät
vähintäänkin niin hyvin kuin on tarpeen.
[/q]
Joo, siis tiukka linja ja tyly saa olla ja pitääkin, mutta tuntuu siltä, että esim sillä muijjalla ei ole mitään omia kommentteja. Jonen linja on nyt ihan ok ja sillä nyt on jotain sanottavaakin. Asko varmaan leipoo taas väkisin jostain omasta ehdokistaan finalistin...

[q]Yallu, 11.11.2008 09:56:
Kalle herkkis?!? MITVIT!? Kaveri on niin feikki ku voi olla..[/q]

Kallel on rikas isi joka lahjonu ohjelmantekijät

Jos paskaan laittaa sokerikuorrutuksen, niin se on silti paskaa..[/q]

:D

[q]Karski, 5.1.2007 09:35:
Mulla meni eilen Idols -neitsyys, ja päälle
vielä Idols extra, josta täytyy kyllä sanoo
että NEVER AGAIN, tuntu että sille juontajalle
toi koko homma oli vaan tekosyy päästä
lääppiin tyttöjä, mitään muuta ei oikein
näytettykään.
[/q]

Sehän on homo, niillähän on täysi oikeus lääppiä tyttöjä. Eli ei mikään tekosyy, vaan syy.

PS. paska ohjelma, silti katson toisinaan, olenko mätä?

[q]4 8 15 16 23 42, 28.1.2007 21:33:
---
ville, 28.1.2007 21:29:
---
remotion, 28.1.2007 20:02:
tuleeko kellekkään muulle tuosta asko kallosen käyttäytymisestä semmonen olo että se haluais päästä joidenkin osallistujien pöksyihin.

mun mielestä pirun limanen ukko.

---

Joo, täytyy kyllä sanoa, että askon ilmeet ja eleet on välillä sen näköisiä, että pikkupöksyt saisi kyytiä ....

---

tähän asti oon luullu olevani ainoa, joka on kiinnittänyt
huomiota miehen orastavaan pedofiliaan :D
[/q]

No mulle tulee mieleen kuva vain liikutusta vastaan taistelevasta musiikkimiehestä, eli ihmisestä, joka aidosti rakastaa musiikkia ja esityksiä. TOISAALTA...se näytti kyllä olevan aika elementissään siinä "kosketan sua olkapäähän ja sä lennät ulos"-osiossa äsken. Sanoisinko, että herra ehken oli juuri sen piirun verran liikaa iholla, tai ainakin niillä rajoilla. Hauskaa muutes, että jatkoaika.com:in idols-ketjussa joku teki saman päätelmän, kuin te tuossa edellä.

Ensi torstaina Oulun koelaulut, pakko kattoa onko kukaan vanhoista kavereista rohkaissut mielensä ja mennyt esiintymään

Ari vaan on ihan paras

VITTU miten idioottimaisia palkintoja...

Se yks söpö 16v (blondi!) tampereelta voittaa.

Kalle herkkis?!? MITVIT!? Kaveri on niin feikki ku voi olla.. Jos paskaan laittaa sokerikuorrutuksen, niin se on silti paskaa..
[/q]

Antaa Kallen olla feikki vaan, niin on Annakin eikä se tunnu tuomareita haittaavan. Munkin mielestä Anna olis ilman maneereitaan prempi laulaja kuin esmes Kalle, mutta ehkä olemme kaikki jo huomanneet, että siinä kisassa on maneereita ja maneereita. Ihan periaatteesta ärsyttää, että joka kerta kun Anna esittää laulumaneerejaan, Jonenikula mölisee

"Sä ötit tänkin biisin ömiin nimiis"

mutkun joku muu esittää maneerejaan, sit sanotaan

"alkuperäinenkin biisi öli päskää, mut tää öli jötäin äivän schaissee"

Minä ja Idols:

http://www.student.oulu.fi/~jkeratar/misc/mittari.gif

Jos pete ei voita niin muutan pois nyyh!

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O