IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

EI HELVETTI MIKÄ NOIT JENKKEI VAIVAA?!?

[q]Kon-tiki, 10.11.2008 11:01:
Saanalta puuttui looksit, joita olis voinut kompensoida riittävällä karismalla. Sitä ei ollu riittävästi, tosin toissa kerralla se heitti Urheiluhullu-biisin aivan huipusti.[/q]

No mutta olihan tuo viimeisin veto Saanalta todellinen rimanalitus. Koko suoritus kuulosti siltä kuin Saana olisi toipumassa flunssasta. Ääni särkyi ja petti, enkä oikein ymmärrä miten yksikään tuomareista ei kiinnittänyt asiaan sen kummemmin huomiota. Siinä missä Anna-Kaisa sai revittelynsä juuri ja juuri pidettyä hyppysissään (vaikka menikin vähän huutamisen puolelle), niin Saanalla eivät resurssit yksinkertaisesti riittäneet. Ahdistuksen välittäminen tuolla suorituksella onnistui, mutta ei ihan siinä muodossa kuin alunperin oli tarkoitus.

[q]Kalle on yhtä aikaa herkkis ja paksunahkainen -> ei ole paljon järkyttynyt tuomarien kommenteista, mikä on tosi vetoavaa, koska Suomen Idolsin tuomarithan on vitun pellejä ja ansaitsee nähdä Kallea vielä kauan.[/q]

Toisaalta Kalle tallusteli lavalla kuin olisi ollut venailemassa kaveriaan Stockan kellon alla, eikä karismaa ole lavalla aikaisemminkaan hirveästi näkynyt. Vaikka Kalle laulaa periaatteessa ihan hyvin, niin ne falsetit eivät vain toimineet ja lisäksi Kallen artikulaatio oli niin kehnoa, että sanoitukset puuroutuivat ja laulu meni mölinän puolelle.

[q]Tän vuoden Idolsissa parasta onkin olleet taustabändi ja Pete.[/q]

Lisäisin listaan vielä Anna-Kaisan. Paras tulkitsija mitä on Suomen Idolseissa nähty. Muutama laulutunti päälle ja sitten saa Petekin huolestua.

Edit: *viilail*

noni kuvaa tai videota kehiin, mä en usko enneku nään ite

[q]Sallakat, 9.2.2007 11:14:
Nyt vaan voisin toivoa, ettei hän tee samaa virhettä kuin Mia teki pienryhmässään eli valitse jotain lempibiisiään, mikä ei laulutaitoja tuo esille.[/q]

I beg to differ. Nyt kun olen tuon esityksen tubesta kuullut, niin vika ei tosiaan ollut biisivalinnassa. Morisette on itsekin tehnyt kyseisestä biisistä akustisen version, joka omasta mielestäni on vähintään yhtä hyvä kuin alkuperäinenkin, eikä biisin aikana mitenkään jää epäselväksi osaako Morisette laulaa vai ei. Lisäksi akustisena biisi antaa erityisen hyvän mahdollisuuden laulaa herkästi sen lisäksi, että kertosäkeessä voi halutessaan revitellä, joten biisi itse kyllä antoi Mialle kaikki edellytykset. Mia aloittikin ihan hyvin, mutta ekan kertosäkeen kohdalla alettiin mennä metsään. Välissä oli kivaa yritystä, mutta kokonaisuudessaan suoritus oli niin epätasaisen, että ei sitä ilokseen kuuntele, vaikka biisistä satttuu pitämäänkin. Lisänaputuksena pitää todeta, että kuulostaa ikävältä kun englantia lausutaan tönkösti (tähän tosin on tosin syyllistynyt moni muukin Ari mukaan lukien) ja lauletaan välillä ihan suoranaisesti lyriikat väärin.

Harmi sinänsä. Mialla oli hyvä asenne ja näkemystä sekä taitoakin tuntui löytyvän, mutta tuolla vedolla kokonaisuus ei vain toiminut. Akustisuutta tai biisivalintaa siitä on ihan turha syyttää.

ari *sydän*

*ökkö*

Kannattaaa muistaa et se Idols tulee sunnuntaisinki 20-21, eli jotain alkoholia sunnuntaillekki.

Nää alkukarsinnat on ihan sairaaaaaaaaaan hyviä, saa nauraa tyhmille suomalaisille mut ei sitä sit loppuu kohti jaksa kattoa..ellei nyt tapahdu joku koukuttautuminen, mut en usko.

Mulla meni eilen Idols -neitsyys, ja päälle
vielä Idols extra, josta täytyy kyllä sanoo
että NEVER AGAIN, tuntu että sille juontajalle
toi koko homma oli vaan tekosyy päästä
lääppiin tyttöjä, mitään muuta ei oikein
näytettykään.

[q]Homegrove, 4.1.2007 21:12:
Hei, olen Hannu ja mun puoliso katsoo Idolsia.

Kaipaan tukea.
[/q]

Moi. Taidat olla naimisissa väärän ihmisen kanssa.

*kuolee nauruun* -hymiö plur

ei oo helppoo...toi on huimaa hommaa*pepsodent*

Kaipaan tukea.

oo hiljaa ja kato extraa

[q]Timce, 4.1.2007 21:19:
---
Homegrove, 4.1.2007 21:12:

Kaipaan tukea.

---

Tsemppiä elämään Hannu! ...ota kaljaa.
[/q]

tai konjakkii, se auttaa varmasti!!!

Ihan avoliitossa vaan.

Mutta tarvii vissiin varata kaljaa torstai-illoiksi tästä lähtien.

[q]serotonot, 4.1.2007 21:14:
oo hiljaa ja kato extraa
[/q]

mitä extraa siin extras on?

Mul ei näy extra -ja se on ihan okei.

[q]Homegrove, 4.1.2007 21:12:

Kaipaan tukea.
[/q]

Sano sille et moi olen hannu ja haluan avioeron.

[q]cjet, 4.1.2007 21:47:
Hei, olen Cjet ja minut on harhaanjohdettu. Erehdyin kahdeksan aikaan avaamaan mtv3-kanavan ja jäin ehkä koukkuun. Onko minulla enää paluuta normaaliin elämään?
[/q]
On, sitä paskaa ei jaksa katsoa enään karsintojen jälkeen. Koko sarjan suola on paskoissa laulajissa, jotka saa paskaa niskaan urakalla :)

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O