Olen huomannut

Back to häröily O

etten saa taaskaan unta.. mikä ihme siinä on nii vaikeeta..?!

[q]Snaggo, 15.7.2007 00:16:
että vaikka bileissä tulee käytyä, en koskaan ilmesty julkaistaviin kuviin*ding*
[/q]

En minäkään. Yleensä niissä kuvissa on samat tyypit.

että niin ne jutut muuttuu, ku niistä juoruillaan... huoh

himoitsevani maitotuotteita; suuri tarve saada niitä.*slurps*

Olen huomannut että uudet tilanteet synnyttävät uusia ajatuksia (tai ainakin uusia näkökulmia vanhoihin asioihin)

[q]Freja, 16.7.2007 00:32:
Että asioilla on tapana järjestyä.

[/q]

ehdottomasti!! Niin niillä onneks vaan on tapana!

Olen huomannut, että tarvitsen 10-12h unta että pysyisin virkeänä yli kolme tuntia heräämisen jälkeen. Ihan mielenkiintoinen vaihtelu aikoihin, jolloin nukuin pari tuntia per yö. Asiat muuttuu.

että viikon verran jaksaa neljän tunnin yö unilla per yö...

että minulla on tarvittaessa kova ääni (joka myöskin sitten katoaa *nauru*)

"...että, toisinaan sitä herää kaunis nainen vieressä ja toisinaan ei"

[q]anniharha, 21.7.2007 13:33:
Olen huomannut, että tarvitsen 10-12h unta että pysyisin virkeänä yli kolme tuntia heräämisen jälkeen.
[/q]
Eipä kuulosta ihan terveeltä.

[q]Chatte, 22.7.2007 02:52:
---
anniharha, 21.7.2007 13:33:
Olen huomannut, että tarvitsen 10-12h unta että pysyisin virkeänä yli kolme tuntia heräämisen jälkeen.
---
Eipä kuulosta ihan terveeltä.
[/q]

No mul on sama juttu Lukion bilsanmaikka arveli et se voi olla joku aivojen kemiajuttu... Kylhän se vähän suckaa kun puolet elämästä menee ohi, mut toisaalta tykkään kyl nukkumisesta enemmän ku about mistään

, että loppujen lopuksi ainoastaan yhdellä asialla on mitään väliä elämässä.

[q]vala, 20.1.2010 18:56:
että sairaalassa oleminen on kallista lystiä, 32,50€/päivä. Kiva lasku viideltä päivältä..
[/q]

Oliko sulla yksityishuone vai kuinka se noin kallis oli!?!?

http://encefalus.com/wp-content/uploads/2009/02/keep_it_simple.jpg

Nyt en jaksa lukea kaikkia juttuja, joten voi olla, että jotain tällästä on jo, mutta...
Olen huomannut, että ihmiset eivät voi oppia toisten virheistä, vain omistaan, jos silloinkaan.

olevani joissain asioissa hyvinkin äijämäinen.

että siitepölykausi on alkanut

*aivastel*

Et mä en enään tykkää asua täällä, niinkuin tykkäsin joskus ennen, kun muutin suomeen. Nyt tulee paljon useemmin koti-ikävä ja tulee useemmin siellä käytyä. Mä haluun Norjaan!

[q]mayah, 7.8.2007 09:09:
---
Annakins, 7.8.2007 08:59:
---
Sand3, 7.8.2007 08:03:
ettei karkkeja voi olla syömättä vain yhtä

---

helposti voi.

mulla on ollu 2 suklaalevyä kaapissa toukokuun alusta asti, syön ehkä yhen palan viikossa, jos muistan :D

---

Ja taas olin käymässä viime viikolla, etkä kertonu, et noi on VIELÄKI jäljellä.
[/q]

Noku en mä koskaan muista et ne on siellä kaapissa! :D

tajusin nyt vasta että täällä on nää hymiövaihtoehdot
hymiöt: X O * h y m y * O [piilota]

Ehkä tää selittää miks ihmiset välillä luulee että kirjotan jotain tosissani. niillä saattaa olla hymiöt piilota asetuksilla.
Mää kun saatan kirjottaa suht totisen oloisesti, mutta hymiöt kertoo mitä mä sillä oikeesti meinaan*joo*

O