Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- ...
- 67
- Seuraava »
Olen huomannut että punaiset viinirypäleet on parempia kuin vihreät.
[q]fine, 13.5.2007 15:58:
---
Peppi, 1.5.2007 12:46:
... että stadissa kaikki tuntee toisensa. Almost.
---
eiku se on vaan tää "bilepiiri"
[/q]
Sen vielä tajuisin, mutku kyseessä ihan eri piirit, ni tuntuu hassulta nää yhteiset tuttavat.
[q]H3li, 13.5.2007 16:48:
---
Poppana, 28.4.2007 19:03:
---
ippu, 28.4.2007 15:33:
Olen huomannut että korkokengillä on hirmuisen paljon helpompi kävellä humalassa, kuin selvinpäin*pepsodent*
---
Totta!
---
johtuukse siit et joutuu keskittymään kävelyyn enemmän vai onkse kävely sit vaan rennompaa kun on vaan niin löysteessä..?
ite en kyl käytä.
[/q]
oon huomannut tän saman asian
mä käytän korkokenkii todella harvoin ja aina on mielessä et koskas rypäsen, koskas rypäsen??
mut sit ku on tarpeeks löystees, ni ei enää aattele sitä mahollista kaatuumista, joten askelkin on rennompaa ja kävely niil korkkiksil helpompaa. mun kohalla siis.
..että olen todella huono elämään ilman ketsuppia
että pinppi on hyvä asia *uros**slurps*
[q]larzizi, 22.5.2007 17:34:
..että olen todella huono elämään ilman ketsuppia
[/q]
Mä oon kans huomannu tän asian aika monta kertaa :D
Heinz <3
[q]Bio, 22.5.2007 17:40:
Mä oon kans huomannu tän asian aika monta kertaa :D[/q]
Mä en ole pahemmin joutunut ennen huomaamaan, mutta nyt on kyllä kamalat oltavat Aloin jo huoletta väsätä ruokaa, johon en tarvitsisi ketsuppia, mutta puolessavälissä tajuan "voi paska! käytän tänkin kanssa ketsuppia!" *päätä seinään hakkail*
Oli muuten järkyttävän kuivaa ilman
[q]Heinz <3[/q]
Felix <3
Olen huomannut, että tuo banaani, joka toimii avatarinani, vetää 146bpm. Selkeä psykebanana.
Olen huomannut että välillä tulee kausia kun ei oikein keksi mitään juteltavaa ja alkaa välttelemään sosiaalisia tilanteita, koska tietää niistä tulevan nihkeitä. Luulen että se liittyy osittain ainakin siihen kun elämässä ei tapahdu paljoa, ei ole virikkeitä. Tänään mm. huomasin että puistoon olis ollu kiva mennä isommalla porukalla muttei pienellä - isommassa porukassa on helpompi vain seurailla muiden tekemisiä, pienessä porukassa olisi suuremmat paineet olla itse keskeisessä asemassa.
Nyt on hetken aika olla hiirulainen.
että haluaisin valvoa kesäyöt. Nyt ei nukuta ollenkaan.
että tykkään höpötellä vaikka kukaan ei kuunteliskaan
olevani totaalisen lätkässä.
olevani puutteessa
"Jännä" ja uusi tunne tämä tämmöinen.
[q]larzizi, 14.6.2007 00:56:
olevani puutteessa
[/q]
Kaikkihan me. :D
[q]Timmo, 14.6.2007 01:00:
Kaikkihan me. :D
[/q]
Epäilen. Toiset ovat niin onnellisessa asemassa, että eivät joudu tuntemaan tämmöistä oloa ja toiset vaan ei ole viedä edes huomanneet olevansa puutteessa :|
[q]plink, 14.6.2007 22:47:
että tietokoneet on aivan perseestä ja kohta lentää vittuun nää saatanan paskavehkeet
[/q]
Sitä sattuu;)
Olen huomannut, että paras tapa kiittää lahjasta on nauttia siitä täysin rinnoin.
[q]plink, 14.6.2007 22:47:
että tietokoneet on aivan perseestä ja kohta lentää vittuun nää saatanan paskavehkeet
[/q]
Mä huomaan ton joka kerta ollessani näiden kanssa tekemisissä.
Liika kofeiini aiheuttaa levottomuutta ja keskittyminen on vaikeaa. Eikä se juurikaan piristä vaikka sitä kuinka kiskoisi.
[q]sapeli, 2.6.2007 18:41:
Olen huomannut että välillä tulee kausia kun ei oikein keksi mitään juteltavaa ja alkaa välttelemään sosiaalisia tilanteita, koska tietää niistä tulevan nihkeitä. Luulen että se liittyy osittain ainakin siihen kun elämässä ei tapahdu paljoa, ei ole virikkeitä. Tänään mm. huomasin että puistoon olis ollu kiva mennä isommalla porukalla muttei pienellä - isommassa porukassa on helpompi vain seurailla muiden tekemisiä, pienessä porukassa olisi suuremmat paineet olla itse keskeisessä asemassa.
Nyt on hetken aika olla hiirulainen.
[/q]
Olen huomannut että tällainen kausi on itsellä parhaillaan meneillään*igor*
Päivän :) on se huomio että näitä raportoi joku muukin. En ookaan ihan niin sekaisin päästäni kuin kuvittelin olevani.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- ...
- 67
- Seuraava »