Olen huomannut

Back to häröily O

[q]Pätkis, 15.6.2007 14:03:
Olen huomannut että tällainen kausi on itsellä parhaillaan meneillään*igor*

Päivän :) on se huomio että näitä raportoi joku muukin. En ookaan ihan niin sekaisin päästäni kuin kuvittelin olevani.
[/q]

Mulla tuo meni enemmän tai vähemmän ohi kun oli synttärit tuossa; oli vähän pakko olla huomion keskipisteenä ja tavallaan psyykkas itsensä siihen Elämässä on paljon erilaisia vaiheita jotka vuorottelee, tuo oli yksi niistä

+4 & -1 = -1

Että karjalanpiirakoita ei kannata syödä aamupalaksi, maha ei tykkää.

Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).

[q]sapeli, 19.6.2007 16:21:
Olen huomannut että sekajätettä kaatopaikalle tulee loppujen lopuks aika vähän kun kierrättää kaiken mahdollisen Meillä on paperinkeräys ja bioroskis talon pihassa ja lähikaupan vieressä metalli-, lasi-, ja pahvinkeräys, eli oikeastaan vaan muovijutut pitää heittää pois (ja niistä suurin osa ruoan pakkauksia).
[/q]
Missä teidän energiajäte on? Sinnehän ne noista muoveista suurinosa kuuluu. Aika ärsyttävää kun Nastolassa on typerästi noi keräyspaikat. Pahvinkeräys on kyllä ihan omassa pihassa, mutta lasinkeräys on kaupan pihassa ja metallinkeräys jossain hevonkuusessa. Toisin sanottuna turhauttavaa lähteä noin 5 kilometrin päähän viemään pientä pussillista metalliromua kun ei niitä oikein viittis kasailla kotonakaan mihinkään. Miksei ne nyt vois olla kaikki siinä samassa paikassa niin ei tarvis ympäri kyliä lähteä roskia kuskaamaan.

[q]mikke, 19.6.2007 16:42:
Mun käsittääkseni energiajätettä ei enää kerätä erikseen taloyhtiöistä, eikä sitä myöskään tarvi lajitella, koska sitä ei enää erikseen käytetä mihinkään. Näin siis kotitalouksien osalta. Korjatkaa jos oon väärässä.
[/q]
No mitvit. Kyllä meillä ainakin on tuolla energiajäteroskis ja sitten on erikseen kaatopaikkaroskis. Mut siitä en sitten taas tiiä meneekö ne kuitenkin samaan mestaan. Mut onhan se kiva edes luulla olevansa parempi ihminen jos asia kerta on noin kuin sanot

[q]mikke, 19.6.2007 16:47:
eiku sori, mie taisin puhuu vähän paskaa taas

Eli siis toi mainitsemani juttu koski vaan Kymenlaaksoa :) Eli täälläpäin jätteenhoidosta vastaava Kymenlaakson Jäte päätti lopettaa sen hyödyntämisen. Väärää infoa, sori

TJEU: http://www.kymenlaaksonjate.fi/lajitteluohjeet/index.php
[/q]
No niin. Taas yritettiin viilata linssiin tyhmempää :P.

[q]Jutu, 19.6.2007 16:36:
---
sapeli, 19.6.2007 16:21:
---
Missä teidän energiajäte on?
[/q]

YTV:n sivuilta:

Energiajaetta kerätään erityisesti julkishallinnon kiinteistöistä, kuten kouluista, päiväkodeista ja toimistoista. Myös halukkaat asuinkiinteistöt voivat liittyä tähän keräykseen. [...] Energiajakeelle ei ole yleisiä aluekeräyspisteitä pääkaupunkiseudulla.

Eli jos tossa meidän pihalla ei oo tommosta, eikä oo sattunu silmään tossa lähikaupan pihassakaan, todennäkösesti lähin piste on jossain sen verran kaukana että sitä tuskin tulee metsästettyä... Mut meidän talouden sekajäte on silti tippunut määrällisesti varmaan alle neljännekseen aikaisemmasta nyt kun kierrätetään, eli vaikuttais se olevan ainakin pirun hyvä alku

[q]sapeli, 19.6.2007 17:05:
YTV:n sivuilta:

Energiajaetta kerätään erityisesti julkishallinnon kiinteistöistä, kuten kouluista, päiväkodeista ja toimistoista. Myös halukkaat asuinkiinteistöt voivat liittyä tähän keräykseen. [...] Energiajakeelle ei ole yleisiä aluekeräyspisteitä pääkaupunkiseudulla.

Eli jos tossa meidän pihalla ei oo tommosta, eikä oo sattunu silmään tossa lähikaupan pihassakaan, todennäkösesti lähin piste on jossain sen verran kaukana että sitä tuskin tulee metsästettyä... Mut meidän talouden sekajäte on silti tippunut määrällisesti varmaan alle neljännekseen aikaisemmasta nyt kun kierrätetään, eli vaikuttais se olevan ainakin pirun hyvä alku
[/q]
Jooh. Meidän taloyhtiöön noi energiajätteen keräysastiat tuli aika nopeesti siitä kun joku sen kehitteli. Mulla oo niin tarkkaa tietoa siitä :)

Mutta kyllähän se sekajäte vähenee huomattavasti kun viitsii lajitella ja kierrättää. Ja ei se oo edes kovin vaativaa puuhaa

Olen huomannut, että jos aina on loma, ei ole koskaan loma...

...että ajatukseni asioita/elämää kohtaan on muuttunut viimeisien viikkojen aikana Nimenomaan parempaan suuntaan.

Ulospäin se ei varmasti näy (vielä), mutta oli kiva oivaltaa itse että tälläinen muutos on tapahtunut.*joo*
Kuinka kliseiseltä voikaan kuulostaa niin "Olen kasvanut ihmisenä"
And I love it

Olen huomannut, että on paljon helpompi kerätä painoa kuin päästä siitä eroon

olevani jälleen rappiolla.

Perkele!

olen huomannut, että ihminen pelkää toisia ihmisiä eniten kun niitä ei ole yhtään lähettyvillä*joo*

[q]domi, 12.7.2007 09:23:

Mikä teillä on aamun suosikki? Meillä katotaan Tuomas-veturia melki nenä kiinni ruudussa :D
[/q]

tuomas-veturi on molempien (3vee ja 10kk sekä 1vee ja 8kk) mieleen, se katotaa aina alusta loppuun. pienempi hokee "una una" ja osottelee telkkaria
tosin meillä herätään joskus niin aikasin että vauvatv pyörii vielä ja siitä pienempi tykkää, se vilkuttelee sille härölle pupulle. myös tomi-traktori on pop, mut mua hämää ne lampaat

[q]Miinapiina, 12.7.2007 09:11:

juurikin niin, subtv-junior on kyl pop ja aamujen ilo
[/q]
Mikä teillä on aamun suosikki? Meillä katotaan Tuomas-veturia melki nenä kiinni ruudussa :D

Et oli paljon järkevämpää tehdä työt ajoissa, eikä näin hirveellä kiirellä.
Varsinkin ku on tänään jäämässä lomalle...

Että eron jälkeen oon kuunnellu ihan vitusti kiksuu... <3

että vaikka bileissä tulee käytyä, en koskaan ilmesty julkaistaviin kuviin*ding*

ettei vuorotyö sovi minun elämänrytmiin.

O