Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 67
- Seuraava »
[q]domi, 12.7.2007 09:33:
Mä en taas oo oikein löytänyt sen Hopla-sarjan(eikös se oo se vauvatv?) ideaa ja Pororo on myös aika...err... :D
Illalla sit ton kolmevuotiaan paras ystävä on Winxklubi ja Spies-tytöt :D
[/q]
joo vauvatv ja hopla, vauvatv:s vaihtuu vaan jotku kuvat ja siin hoplas on ilmeisesti se pupu (en oo ihan perillä ku oon siihen aikaa ihan silmät ristis viel *nauru*)
pororo on outo kans
keskiviikkoisin ku tulee aina joku leffa, ni otettiin sit nauhalle yks kerta maija mehiläinen, se oli mun ehoton lemppari pienenä, ni pettymys oli niiiiin suuri ku se olikin saksaksi... *toktok* ei tajuu
edit: haha nyt täältä tulee joku staraoke ja ne vetää lordia... ahahaha tollaset pikkutytöt...
oo äm gee
että ku ei kiirehdi niin palapeli kokoontu pala palalta ja se on aika *aww*
...etta olen tyytyvainen elamaani sen joka saralla juuri nyt.
Olen huomannut että kun ihmisen laittaa kaverilistalleen, se ehkä laittaa myös mut omalleen*nauru*
Eli: jos tekee aloitteen, ihmiset yleensä reagoi siihen jotenkin. Jos itse odottaa että toiset tekee aloitteen, mitään ei tapahdu, koska ehkä nekin vaan odottaa että toinen tekee jotain*hihu*
Olen huomannut, että meidän kaupassa on paristot ilmeisesti sijoitettu käsittämättömän huonosti. Paristojen sijaintia/olemassaoloa kysytään kassalta ylivoimaisesti eniten ja jopa ärsyttävän monta kertaa päivässä.
Olen myös huomannut, että kun asiakkaalta kysyy "pankki vai luotto", yli puolet luulee olevansa jossain huutokilpailussa, jossa ensimmäisenä huutanut voittaa. Lähes kaikki pitää parin sekunnin mietintätauon ja sitten vastaa kovaa ja nopeasti. Ei hätää, ette voita vaikka huutaisittekin ensimmäisenä.
Olen huomannut että puukaan ei pysty tarjoamaan paljoa varjoa talven pakkasilla ilman lehtiään. Paitsi havupuut, mut ne onki aika rumia.
.. että jalat tulee melko kipeeks, kun joutuu seisomaan 8h.
että oikeasti hyvää työpaikkaa on mahdoton löytää...*uuh*
,että pidän parrakkaista miehistä.*sydän*
Tiiätkö Jago, olet oikeassa. Olen huomannu, että intuitio suojelee, esim. ajamasta päin porotokkaa.
[q]Chatte, 16.8.2007 23:24:
---
Kultakisu, 16.8.2007 19:13:
Olen huomannut, että bilettämisen jälkeisenä päivänä on aina kamala morkkis. Oli sitten vetäny överit ja on kauheessa darrassa tai sit käyttäytyny ihan mallikelpoisesti. Silti aina hävettää ja tekis mieli painaa pää puskaan
---
En ymmärrä. Mistä ihmeestä sitten morkkis - jos ei oo ollu mitään ongelmaa?
[/q]
Ehkäpä tässä on jotain uskonnollista filosofiaa - ihmisellä ei saa olla hauskaa!
, että tekis mieli loikkia pitkin katuja. Olen myös huomannu koirani painelevan sängyn alle, kun kiroilen.
Olen huomannut, että negatiivisen tunteen saa laimenemaan pukemalla sen sanoiksi.
[size=8]..no daa-a[/size]
etta pitaisi muistaa avata suunsa mahdollisimman oudoissakin tilanteissa, jottei hyvat saaliit lipsu kasista...
.. että SAS ei vaan osaa. Taas laskutelineet pettänyt ja kone rysähtänyt kenttään. Taas yksi syy minkä takia lennän Finnairilla.
Että on mahdotonta herätä 7.30 jos kasilta heräämällä ehtii töihin ihan mainiosti.
Olen huomannut, että tähän helvatan foorumiin jää melkein yhtä pahasti koukkuun kuin hevostalli.netin sennupalstaan!
..että oon rakastumassa.. *sydän*
että en ikinä ole todistamassa sitä hetkeä, kun joku sulkee tai aukaisee verhonsa. Vaikka esim. iltaisin tulee aika usein käveltyä teillä, jossa on molemmin puolin tietä omakotitaloja. Aina näkee kun verhot on suljettu tai avattu.
Olen pohtinut tätä jo pitkään ja uskoisin tuntevani mielihyvää, jos kerrankin näkisin jonkun vetelevän niitä verhoja suuntaan tai toiseen!
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 67
- Seuraava »