Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 67
- Seuraava »
[q]pirpeli, 20.10.2006 13:26:
...sellasta, jolla on pippeli. Sillee kropassa oikeesti kiinni olevana ;D...
[/q]
=O
Kerro lisää!?
että mulla kasvaa 3!!! rintakarvaa.
olevani humalassa... ja että lattialla jäähtyvä tonnikalavalkosipulipizza on kohta jäähtynyt.
liian kylmäks siis
[q]112, 19.10.2006 13:43:
Olen huomannut, että monet ihmiset haluavat sitä mitä eivät saa. Jos he sitten sattuvatkin saamaan sen mitä halusivat, se ei enää ole haaste, eivätkä he halua sitä enää..
[/q]
olen huomannut saman itsessäni.
mä oon huomannut, että on eria asia, että väsyttää, kun että nukuttaa. Eli pitää väsymyksen lisäksi myös nukuttaa, että saa unta!
Lisäksi olen huomannut, että naiset muistavat kaiken, mitä niille sanoo. Ihan oikeesti! Ja sitten niitä kaivellaan aina myöhemmin...Eli parempi olla ihan vaan hiljaa välillä! =)
elämäni muuttuneen jännittäväksi ja mielenkiintoiseksi.
Olen huomannut että ihmisellä on jo vastaukset suurimpaan osaan elämänsä ongelmista, mutta ei joko huomaa, ymmärrä tai halua huomata tai ymmärtää niitä.
[q]pirpeli, 20.10.2006 12:12:
..että kukaan ei koskaan pyydä mua ulos :( Olen huomannut, että mä oon aina se, joka pyytää. Eli olen huomannut, että kukaan ei ole musta kiinnostunut. Ainakaan vakavassa mielessä..
[/q]
Muistinvirkistys: pyysin sut viime viikolla ulos. Ja ei, se ei ole mikään hyväksyttävä syy että sulla oli myöhään töitä tai että väsytti. Ni.
Mut se BB-kisastudio pitäs nyt järkkää joku päivä.
Mistään ei löydy Diner's Clubin kortin luottorajoista tietoa.
[q]Morrowe, 20.10.2006 18:00:
Olen huomannut, että toisille ihmisille puhuminen on tärkeämpää kuin teot, ja toisille taas teot tärkeämpiä kuin sanat.
[/q]
Olen huommannut että nämä kyseiset ihmiset ovat sinisilmäisempiä kuin ne jotka osaavat yhdistää ja vertailla nähtyä/koettua siihen mitä on luettu/kuultu. Unohtamattakaan sitä että ne myös tajuamattaan lankeavat valehteluun, koska eivät osaa yhdistää sanojansa tekoihinsa :S
Olen huomannut että useita asioita ei osaa arvostaa ennenkuin niiden edestä - tai niiden takia - on joutunut kärsimään.
Että ympärilläni on ihmisiä jotka oikeasti rakastavat minua
että battery syövyttää rakkoja mun huuliin*sars*
että sunnuntait on lähes aina perseestä *toktok*
EDIT. Ai niin, ja että kotona odottava laivalta tuliaisiksi tuotu kauhea karkkikasa ei sunnuntaina kotiin selvittyä ole oikeasti niinkään kiva yllätys!
että ainakin MfLI ilmoittekee tänne noita SoundChilds -juttuja, alkaa väittely.
Ja totta joo, sunnuntait on syvältä (paitsi silloin kun on maanantai vapaata, mitä tosin nyt ei ole *igor*)
Olen huomannut että puhuminen auttaa vaikka toinen oliskin ihan tuppisuuna..tulee sellanen "puhtaampi" olo!
Huomannut myös että kun oon nälkäinen enkä saa heti ruokaa olen myös vaarallisen Räjähdysherkkä ja kiukkuinen
Olen huomannut, että joillekkin millään ei ole mitään väliä, mutta jollekkin toiselle se voi olla kaikki.
Olen huomannut, että tribaaliprogea parempaa ei ole!
Että miulle tulee ikävä nykysiä työkavereita huomisen vikan päivän jälkeen.
Ja että miulla on ikävä exäni ja minun entistä yhteistä koiraa.
Ja että en ymmärrä yhtä ihmistä, saati sitten itteeni :D
Nukkumaan ja huomenna kaikki on taas paremmin :)
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 67
- Seuraava »