Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 67
- Seuraava »
että odottavan aika on NIIIIIIIIIIIIIIN pitkä.
etten oo pitäny juur kehenkä kavertiin pitkää aikaa mitää yhteyt
... että mitä vähemmän on työpäiviä jäljellä, sitä enemmän oppii tykkäämään työkavereistaan, ja sitä enemmän alkaa heitä ikävöimään.
Olen huomannut... puhuvani ittekseen todella paljon :D
[q]Goala, 27.2.2010 16:09:
Olen huomannut, että mulla on koneella istuessa helvetin huono asento, ei oo ihme et paikat on kipeet! :D
[/q]
Olen huomannut, että olet tässä aivan oikeassa.
[q]Janisa, 23.12.2008 17:55:
...että äidilläni on tylsää ja se odottaa malttamattomana tätä joulunaikaa. Siltä on tullut ainakin satamiljoona tekstiviestiä tänäänkin missä se ihan vaan kyselee mun puuhasteluja tai kertoo omistaan tai siltä tulee multimediakuvaviestejä sen koristelemasta joulukuusesta tai se kertoo maistaneensa lanttulaatikoita tai se ihastelee lahjoja tai se ihmettelee säätä tai siitä on hauskaa kun kissa leikki joulukoristeilla tai tai tai... Voi elämä!
[/q]
hahehahehah Äitit *sydän*
Että täällä Torremolinoksessa kaikki menee ihan jotenkin hullusti :D :D Senor Janne hiihteli illalla koko yön kateissa oltuaan kämpille yöpuvun housut jalassa ja kaks nroa liian isot nahkakengät jalassa putkasta jo ekan illanvieton jälkeen (ne ei siis ollu sen kuteet edes..) Eli jäbä on lähteny kämpiltä ilman housuja ja kenkiä..... eilen vai toissapäiväná oltiin psykebileissä Fugessa ja taas on kummasti tavaroita kadonnu... mm. ...noh... kaikenlaista aina rahasta ja kameroista mp3-soittimiin... kivaa on ja sillee!! Feliz Navidas!!!!
[q]Anselmi, 16.12.2008 10:27:
---
mariq, 16.12.2008 10:15:
..että vuoden vaihteen aikoihin onkin tosi kivasti nuo vapaat; joulun jälkeen keskiviikkoon asti töitä, torstai vapaata, perjantai töitä, viikonloppu vapaata, maanantai töitä, tiistai vapaata.. Näpsää
---
Mä oon enemmän kuin onnellinen et menee about noin. Voi pojat sitä vitutusta jos kaikki nuo juhlapyhät
osuis viikonlopuille.
[/q]
Niin samaa mieltä! Ja btw yhen päivän töissä jaksaa just hyvin, kun tietää et seuraava on vapaata :)
hmm.. olen huomannut tarvitsevani aamu pusuja, että päivä alkaisin paremmin..
sekä halauksia ja muuta läheisyyttä.
ihmiset ovat liian omahyväisiä ja ajattelevat liikaa omaa napaa nykyisin. Toisaalta kai tässä pitää ajatella ensin omaa hyvinvointia, kuin muita.. varsinkin työelämässä nykyisin jos haluaa pitää työpaikkansa, eikä joutua lomautetuksi..
sellanen päivän verran kasvanut parransänki on optimaalinen raaputustyökalu. esim. käsi kun sattuu kutisemaan, niin parralla on todella mukava rapsutella. :)
..että monet ihmiset eivät ole koskaan tyytyväisiä. Hyvä esimerkki ovat mun asiakkaat, usein koko matka mennään hiljaa takapenkillä mutta joskus kun joku haluaa väkisin jutella jotain mutta ei keksi aihetta niin sää on tietysti se mistä voi aina valittaa taksikuskille. Ei se mua muuten haittaa mutta kun se tosiaan on lähes poikkeuksetta valitusta, aina joko sataa tai paahtaa, on liian kylmä tai liian lämmin. Jos on pitkään ollut jokin tietynlainen keli kuten vaikka sadekausi ja sitten tuleekin "nätti" päivä niin silloin tosiaan kehutaan mutta jos se sama nätti ilma jatkuu toisenkin päivän ajan niin kyllä taas haukutaan.. Pitäis varmaan asentaa tuohon apukuskin niskatukeen takapenkkiläisen luettavaksi joku lappu joka kieltää säästä puhuisen jos siitä ei ole mitään hyvää sanottavana :D
että Kotka on jonkinsortin periferiaa. Mun navigaattori ei toimi siellä! :D
..että myös sormilla juokseminen on takaperin paljon vaikeempaa
[q]Kolera, 28.7.2009 09:56:
---
Ozie, 28.7.2009 08:05:
---
sapeli, 27.7.2009 15:53:
---
Kolera, 27.7.2009 15:01:
njoo pankkikohtasta varmasti on mut esim. nordealla se on 2e+2.5% nostetusta summasta.
---
Nordean asiakas olen.
Kyllä multakin Goalla nostetuista rahoista lähti, mutta ehkä Viro on jotenkin Nordean tai Visa Electronin "omaa aluetta"? Kyllähän siellä pystyi myös monessa paikassa maksamaan Electronilla.
---
http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakkaat/Kortit%2bja%2bmaksut/Kortit/Hinnat/860332.html
Näyttäisi sanovan että Visa Electronilla nostaminen maksaa 1,00 Virossa.
---
siis viro kuuluu kotimaahan vai meinaatko että viron kruunut on nykyään euroja? =)
ja joo toi euromääräinen nosto on kyl musta vähän hämärä käsite
[/q]
Käteisnostot ulkomailla kohdasta löytyy seuraavaa:
"Automaateilla tehdyt euromääräiset käteisnostot Rahaliittoon kuuluvissa EU-maissa sekä kruunumääräiset nostot Ruotsissa Visa Electron-kortilla/kpl" jonka hinta 1,00
[q]mariq, 19.3.2009 17:00:
..että kahvi ja paprika ei sovi yhteen
[/q]
Ei ni,eikä myöskään suklaa ja tuore sitruuna. Tulee vähän paha olo.
että ku viikon ryyppää niin osaa sitä mennä rahaa ja paljon.. PRKL*hikoil**eikä*
[q]Kolera, 16.11.2008 14:37:
että pidän väkivaltaa oikeutettuna toimenpiteenä saadakseni "kiusaamisen" loppumaan.
Oli taas niin lähellä etten rojauttanu kyynärpäällä tyttöä naamaan kun ei suostunut lopettamaan puremista vaikka ainakin 2 kertaa kovaan ääneen sanoin et oikeesti nyt loppu saatana.
[/q]
Naiset kato luulee, että niillä on täysi oikeus käyttää mm. puremisen tyylistä väkivaltaa siksi, että miehet on niin sovinistisia ettei ne lyö takaisin.
Auta armias jos kundi ois purru, oisit varmasti antanut fyysistä palautetta. Naisia taas suojelee sovinistinen kaksoisstandardi, jonka purkamista kovinkaan feministi ei kehtaa ehdottaa ;)
Itse henkilökohtaisesti inhoan joidenkin tyttöjen "söpöä" tapaa purra ihmisiä. Defenestraation arvoinen synti ihmisyyttä vastaan.
Olen huomannut että vaikka yrittää olla kiva kaikille niin aina jostain suunnasta joku keksii jotain selän takana juoruilua Menee ihan hukkaan kaikki mukavuus jos saman tuloksen saa vaan vittuilemalla kaikille.
Että mä pyrin ottamaan selvää kaikesta, mitä en ymmärrä. En siis siinä mielessä, että olisin kiinnostunut ihanteellisissa mielessä tai yleensäkään uteliaisuudessa vaan siinä mielessä, mitä en yksinkertaisesti ole välinpitämättömyydestäni halunnutkaan ymmärtää. Kuten romanikulttuuri, ilkivalta tai wowin paladiinit. Ainoastaan kokemalla noita voi ymmärtää heitä ja ehkä sitä kautta oppia mukauttamaan heitä tai meitä samaan systeemiin ja olla yhdessä voittajia (?)
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 67
- Seuraava »