Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 67
- Seuraava »
Mä oon tehny havainnon, et mitä paremmas kunnossa ihminen on, sitä kriittisempi se on yleensä omasta kehosta, mitä paremman näkönen, sen huonomi yleensä itseluottamus omasta ulkonäöstään.
[q]Claudi0, 11.1.2010 16:26:
Mä oon tehny havainnon, et mitä paremmas kunnossa ihminen on, sitä kriittisempi se on yleensä omasta kehosta, mitä paremman näkönen, sen huonomi yleensä itseluottamus omasta ulkonäöstään.
[/q]
Lol. Mä oon havainnu, et rumilla ja läskeillä on huono näkemys itsestään ja ovat tosi kriittisiä omista kehoistaan. Sitä vaan, et se on ihminen itse, josta heikko itseluottamus ja kriittisyys (itseinho) lähtee. Suhtautuminen kehoon on seuraus, ei syy.
[q]Claquesous, 11.1.2010 16:32:
---
Claudi0, 11.1.2010 16:26:
---
Lol. Mä oon havainnu, et rumilla ja läskeillä on huono näkemys itsestään ja ovat tosi kriittisiä omista kehoistaan. Sitä vaan, et se on ihminen itse, josta heikko itseluottamus ja kriittisyys (itseinho) lähtee. Suhtautuminen kehoon on seuraus, ei syy.
[/q]
Anteeksi. Ei yleensä, vaan usein.
[q]KooKie, 11.1.2010 20:04:
---
Ei muuten voi millään tavalla yleistää. Henkilökohtaisen kokemuksen mukaan hikareita "sorsitaan" (jos sorsitaan) nimenomaan sen takia, että ovat "tylsiä", eivätkä kouluun paneutumiseltaan osallistu elämän muihin aspekteihin. Mä olen saanut erinomaisia kouluarvosanoja, mutta myös harrastanut ja rällästänyt siinä ohessa, eikä mua ole ikinä "sorsittu" jonkun arvosanakateuden vuoksi.
[/q]
Mä komppaan ihan 100% tota. Ton olen huomannut joka ikisessä koulussa, aina ala-asteelta amk:hon. Sama duunielämässäkin: ei tylsistä jannuista pidetä, tai ainakaan niihin ei tutustuta hirveän hyvin, koska nämä tyypit eivät osallistu esim. "virkistystilaisuuksiin", tai jos osallistuvat, niin lähtevät parin tunnin päästä himaan nysväämään. Okei, ei bilettäminen ja sosiaalinen kanssakäyminen ole kaikkien juttu, mutta turha sitten ihmetellä, kun ne duuni- ja koulukaverit tuntuvat etäisiltä. Loppareissa tämä voi sitten mennä "sorsimiseksi", kun porukka saa susta sen kuvan, että "jahas... ei taida toi jannu hirveesti diggailla meistä, kun aina skippaa kaikki tilaisuudet tutustua meihin" tms.
Olen huomannut, että mulla on koneella istuessa helvetin huono asento, ei oo ihme et paikat on kipeet! :D
Olen huomannut että vaikka yrittää olla kiva kaikille niin aina jostain suunnasta joku keksii jotain selän takana juoruilua Menee ihan hukkaan kaikki mukavuus jos saman tuloksen saa vaan vittuilemalla kaikille.
Ei kai kannata liikaa YrItTäÄ olla kiva
Mä oon kyllä itseasiassa huomannu kans saman et joitain ihmisiä vtuttaa ja ottaa päähän positiivisen, pirteen ja avoimen elämänasenteen omaavat ihmiset!... Jos hymyilyttää ja näkee kaikessa jotain hyvää niin PHYI! Jotain on siinä ihmisessä vialla ja pitää alkaa vttuileen... Apua people mikä teitä vaivaa....
PLUR my life *sydän* Mä ainakin haluun kaikille hyvää :) :)
...että vaikka kuinka kaikkensa antaa, se ei aina riitä. Omaan napaan tuijottavat teinit on niin rasittavia. Älkää koskaan ottako moista alivuokralaiseksi, saatika sitten kaksi sellaista.
Olen huomannut että meille on tullut uusi seinänaapuri, millonkas se tuonne ilmesty. Pitäisi varmaan sanoa hei moi tervetuloa.
pluristelu on kivaa*plur*
On hassua huomata kyll' miten uniikki omalla laillaan suomen konemusaskenekin tuntuu olevan. En sit' silloin tajunnut, kun siell' olin.
Taalla kaupallisen konemusan kehdossa nakee asiat jotenkin niin erilailla. Ihmiset ei oikeestaan tajua sita miten joku voi olla niin sisalla "reiviskenessa"(en diggaa sanonnasta, mutta parempaakaan en keksi), kun taalla sellaista ei sinansa ole.
PLURistelu on aivan ihanaaaaa
tarvitsevani päivittäistä metsässä liikuskelua. Huomasin myös, ettei lumi estä saamasta metsän energiaa itselleni. Puissa näkyi olevan paljon lämpöä.
ettei kylmyys iske ollenkaan ulkona, kun kävelee rauhallisesti. Sykekin on rauhallinen, ja veri kulkee käsiin ja jalkoihin asti.
Aika moni kaveri soittaa tarviessaan apua tahi rahaa lainaan
en ite huomannut, mut kovasti sanottiin olevan metallican riffi
Mä taas oon huomannut, että kun se pieni ääni siellä päässä sanoo jotain, niin sitä kannattaa kuunnella, koska se on yleensä oikeassa.
Viime aikojen tapahtumat on opettaneet luottamaan vaistoon, eli jos tuntuu että jokin on pielessä, jokin on pielessä.
Jotenkin kuumottavaa miten oikeaan sitä osui, vaikka toinen väitti muuta. No, ens kerralla sit fiksummin :)
kesällä olevan mahdotonta keskittyä työntekoon.
... naapurin setä ei seksiäänistä perusteella kestä 2 min pitempään
Olen huomannut, että lady gagan bad romance biisissä on ihan jäätävän kovat hooverit, vaikkakin artisti ja biisi muuten on vitun ärsyttävä.
[q]sapeli, 22.1.2010 21:32:
Olen huomannut että inhoan rucolaa!
[/q]
Elikäs näin suomalaisittain: SINAPPIKAALIA!
Yliarvostettu kasvi imo, mutta menee omalla lautasella :)
kun joku hymyilee minulle kadulla niin se tarttuu ja saa minutkin hymyilemään vaikka oloni olisi kurja :) + miehille on perkeleen vaikeaa ostaa lahjaa >.< :D
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 67
- Seuraava »