Kulttuurien väliset erot - mikä on sairasta ja mikä ei.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- ...
- 108
- Seuraava »
[q]...................., 18.3.2009 12:43:
Kyllä palestiinalaisilla on syynsä vihata israelia. Kuvassa vanha kartta, ennen juutalaisten tuloa paikan päälle. Nato taas tukee israelia, jonka vuoksi arabit vihaavat myös natoa.
[/q]
Kas kun ei ollut puhe palestiinalaisista, joka on kyllä luku sinällään, vaan arabeista, joilla kumminkin on hallussaan lähes kaikki maa alueelta, muttei kelpaa. Joku Israelilainen (en muista kuka) sen sanoi: Israel voi olla palestiinalaisten kotimaa, mutta se on myös juutalaisten AINOA maa. Gaza on tällä hetkellä miehityksestä vapaa, kumminkin sieltä sataa raketteja päivittäin. Miksei paikallinen väestö ota asiakseen lopettaa iskuja, sitä kautta saaden mahdollisuuden rakentaa? Mihinkään Israelin harjoittamaan terroriin kohdistuvaan argumentointiin en lähde, kyllä iipoilla olisi sitäkin mahdollisuus harjoittaa jos haluaisivat, nyt kyse on täsmäiskuista, josta vielä varoitetaan joka kerta paikallisia niin, että heillä on mahdollisuus suojautua.
[q]shapeshifter, 18.3.2009 13:10:
nyt kyse on täsmäiskuista, josta vielä varoitetaan joka kerta paikallisia niin, että heillä on mahdollisuus suojautua.
[/q]
LOL.
eimulmuutamoi
Voit sä ton todistaa vääräksikin jos siltä tuntuu.
Lawfare in Gaza: legislative attack
[q] Virtually all mobile-phone subscribers in Gaza also received a number of SMS messages from the Israeli military on their cellphones: "every person with weapons, ammunition or a hidden tunnel in his house should leave it immediately"[/q]
[q]An officer at the international-law division explained to Yotam Feldman the logic of these warnings: "The people who go into a house despite a warning do not have to be taken into account in terms of injury to civilians, because they are voluntary human shields. From the legal point of view, [once warned] I do not have to show consideration for them. In the case of people who return to their home in order to protect it, they are taking part in the fighting." [/q]
Raakaa ehkä, mutta varoitettu on. Ja nämä esimerkit miehityksen ajoilta, nyttemmin samoja metodeita käytetään pommin tuloa ennen, jos alle jää varoituksen jälkeen on se oma valinta. Tai sitten Hamasin, mutta taas kerran: varoitettu on. Mitä muuta sitten pitäisi tehdä?
http://www.bash.org/?860040
( )
Sori, jatkakaa..
[q]kuilun partaalla, 27.4.2009 14:38:
Mtjoo, olisit edes huomauttanut, että mun väitteeni sinusta ja shapshifteristä (ja nolynistä) on kuitenkin argumentointivirhe, ad hominem, siis jos sillä perustelisin sen, että olet väärässä. En kuitenkaan niin tehnyt, ainoastaan naureskelin sille, että ilmeisesti vastasit reivaajalle ss'ksi rekkaroituneena, vaikka piti olla Valtakunnanpentele. TÄMÄ voi olla vain minun kuvitteluani, mutta sellaisen vaikutelman sain. Enkä siis ollut ainoa, siitä mulle vinkattiin, koska reivaaja ja shapeshifter ovat molemmat mulla noressa. Et muuten ole vieläkää ihmetellyt, että "missä muka näin kävi?" ;D
[/q]
En ihmetellyt, koska REivaaja on minullakin noressa ja pysyy siellä. En kategorisesti enää vastaa REivaajan viesteihin enkä vastaile ihmisten viesteihin muilla kuin tällä nimimerkillä.
p.s. noi IP-osotteet näkyy tuossa kyllä ihan kaikille. Luuletko, että vaihdan fyysisesti paikkaa jonnekin ihan eri langan päähän aina kun haluan teeskennellä olevani tampereelta?
[q]
En muuten ymmärrä, miksi tuollainen seikka olisi edes tärkeää, eikös se ollut niin, että asiat kiistelevät, eivät ihmiset? Eli koitahan nyt niellä ylpeytes, lopeta itsestäs puhuminen, ja vastaa sulle esitettyihin kyssäreihin? Ei tietty ole pakko, mut ainaki antaisit kuvan "asiallisesta keskustelijasta".
[/q]
No, sinä tämän aloitit. Epäilemällä ääneen, että "vastapuoli" kirjoittaisi kahdella tai kolmella eri nimimerkillä yritetään "vastapuolesta" antaa kuva epämääräisenä sekopäänä, joka käy keskustelua täysin vilpillisin keinoin. Minusta se oli vastaamisen arvoista. Muilta osin tämä aihe tuntuu olevan jo varsin loppuunkaluttu.
[q]
Tais maito hapantua, ku kuulit Hallis-shown viimesimmästä käänteestä..? =D Vai oletko niitä, jotka uskovat, että Johtaja on aina oikeassa, teki mitä tahansa? Halla-aho alkaa olla ihan Väyrysen veroinen poliittinen kumipallo.
[/q]
...ja kun juttu on tätä tasoa, niin en usko että tässä keskustelemalla päästään yhtään pidemmälle. Itse en kannattajakorttia lähettänyt, ja minusta on olennaisempaa että Halla-aho säilyttää hyvät välin perussuomalaisiin ainoana tukijapuolueenaan ja lähtee mahdollisesti vaaleihin ensi eduskuntavaaleissa, EU-tasolla Halla-ahon asiat jäävät muun kohinan jalkoihin. Maahanmuuttopolitiikkaa tehdään täällä päässä, ei europarlamentissa.
[q]
*piruilua* Mut sun edustajakses sopii kyllä hyvin! =P *piruilua*
[/q]
Vai niin.
[q]
edit: Ja siis sä kieltäydyt uskomasta, mä myönnän, etten voi tietää. Hienoinen ero, mutta merkitsevä. Eli siis, jos näet mut, damienin ja reivaajan yhtäaikaa, uskot, että emme ole yksi ja sama henkilö, jos taas mä näen sut ja shapshifterin (ja nolynin) yhtäaikaa, mä tiedän ettette ole yksi ja sama henkilö.
[/q]
No se voi olla että pelkkä "kuilun partaalla" on pelkkä harha ja oikeasti yhden nimimerkin takana päivystää kokonainen bussilastillinen ihmisiä, jotka vuorotelleen kierrättävät vastausvuoroa.
Jahas, kuilulla on taas lääkitys hukassa. No, mulla ei ole paljoa muuta sanottavaa tähän, kun että tossa tönimishässäkässä on yksi todiste: sen 8-vuotiaan likan sana. Todistajia tai kamerakuvaa ei ole, joten miten ihmeessä tuo juttu uutisoidaan isosti faktana? (ellei kyseessä ole herkullinen rassismi jota pitää puffata, ettei vaan unohdu, että suomalaiset on kaikki juntteja ja huonoja)
Mä en jaksa ruveta vääntämään noista muista kohdista sen enempää, kaikki on jo jossain muualla esillä mitä mulla olisi argumentteina, jopa paremmin esitettyinä.
[q]josbe, 19.5.2009 13:22:
Tuksu sentään sanoo sen suoraan: http://www.iltalehti.fi/viihde/200905079542664_vi.shtml :D
[/q]
[q]- Me ollaan Tonyn kanssa samaa mieltä melkein kaikesta, minäkin inhoan neekereitä. Pahimmat sairaudet tulee Afrikasta, hivit ja ebolat, ne on vaan niin alkukantaisia ihmisiä, Tuksu tiedotti Viihdeuutisten mukaan.
- Vaaleaihoiset ihmiset on vaan älykkäämpiä ja rikkaampia, ylemmällä tasolla.
Myöhemmin blondi kauhisteli sanomisiaan.
- Voi ei, toi oli kyllä rotuopillinen kauhea kommentti, hän sanoi, ja lisäsi, että tummaihoisissa on kyllä hyviä rap-artisteja.[/q]
:D
[q]kuilun partaalla
Tää Luomahan puhuu aziaa! Sähän siis olet tästä eri mieltä. Itse olen sitä mieltä, että ei pitäis olla erikseen "viharikoksia", vaan jokainen väkivallanteko on laskettava viharikokseksi. Tätäkin "junaholokaustia" on väheksytty nimeämällä se sarkastisesti ja selittelemällä, että tekijä oli "varmaankin humalassa", "piripää", ikäänkuin sellaiset seikat olisivat lasten kohtelussa jotenkin lieventäviä asianhaaroja. [/q]
Kuka on sanonut, että ne on lieventäviä? Kuten alempana selitän, tuo skenaario ei vaan muuten ole järkevä, kun että tekijänä on jonkunlainen vajakki, joihin huumaavien aineiden käyttäjät ja spuget pääsääntöisesti lasken.
[q]Homma.orgin keskustelua tästä "junaholokaustista":
http://hommaforum.org/index.php?PHPSESSID=6m89spgkc2kdqc5tee3e9i3ra7&topic=6772.0
Yksi, siis YKSI uutinen, jossa tekijä onkin suomalainen ja uhri somppu, saa koko foorumin sekaisin, 500 postausta kyseisessä triidissä. Missään muualla aiheesta ei jauheta noin paljoa, jopa HS'n kommentit tulevat siltä puolelta puoluekarttaa, tottakai se tuntuu suhteutettuna paisutetulta, koska itse paisuttavat. Ja samalla foorumilla floodataan sekä aitoja että valheellisia uutisia "mamujen" yleisestä rikollisesta luonteesta... Ja sit yks tollanen, ni menee Suomen urhoilta ripuli pöxyyn! =D Kandeisko hankkia hieman itsetuntoa, jos tollanen yksi keissi saa pois tolaltaan ja puolustautumaan? Samoin olen huomannut, että vaikka kaikki "hommalaiset" sanovat HS paskalehdeksi, niin sitä siellä eniten kommentoidaan. =DDD
[/q]
Johtuen siitä, että isoin media suomessa googlen jälkeen julkaisee suvereenisti valheita ja värittynyttä uutisointia, eikä ainoastaan tästä asiasta. Ja kyseessä ei ole pelkästään HS, vaan samanlaista tuuttaa koko sanomat-konsernilta, hesari sattuu olemaan näkyvin.
[q]
Mä sentään ymmärrän, et myös maahanmuuttajat ovat kykeneviä niin rehelliseen kuin valhelliseenkin propagandaan ja sellaiseen, jos kerran suomalaisetkin. "Moku-kriittiset" tarvitsevat oman Reichstaginsa, oman 9/11. Ehkä toi "junaholokausti" oli sompuille pieni sellainen. Itse ainakin kannustan maahanmuuttajia ilmoittamaan heihin kohdistuvasta syrjinnästä heti. Entäs Valtakunnanapina, mitä sinä suosittelet sellaiselle maahanmuuttajalle, joka kohtaa syrjintää ja väkivaltaa?
[/q]
Tota sun ymmärrystäs vaan ei missään tule esille.
Toi "junaholokausti" on oikein hyvä esimerkki tästä propagandasta, mitä nyt tuupataan: Hyvin hataraan kertomaan perustunut herkullinen tarina, jonka perusteella voidaan syyllistää kantaväestöä ja ajaa monikulttuuri-ihannetta taas eteenpäin. Koskaanhan näillä teon kohteilla itsellään ei tietenkään ole osaa tai arpaa tapauksen etenemisessä, joka poistaisi teon rasistisuuden ja siirtäisi syyn vaikkapa käytökseen? Tässä voisi vaikka olla niin, että muksu on rynnännyt kuin viimeistä päivää katsomatta eteensä, kuten olen nähnyt monesti tapahtuvan samanmaalaisten tekevän, jonka seurauksena törmännyt johonkuhun jolla vaan nyt on huono päivä tai lyhyt pinna. Likka tippuu perseelleen ja toinen sähähtää, että "kato mihin meet apina". Sitten mennään kotiin ja yhdessä kehitetään kiva tarina, joka sitten kerrotaan poliisille, ja soitetaan nyt johonkin lehteenkin samalla.
On puolihuhujen perusteella muuten tuon likan isipapalla historiaa kaikenmaailman tutkintapyynnöisttä. -Tai sitten voi olla, että koko roska on keksittyä. Ei missään ole edes näytetty mitään jälkeä, mitä tyttelille olisi aiheutunut. Surullinen naama kyllä loistaa lehdessä.
Se, että joku aikuinen tulee ja törkkää pienen likan pihalle junasta ja möläyttää perään tuntuu aika epätodennäköiselle vaikka kyseessä olisikin ihka-aito rasisti. Kyllä ne mielummin kurmottaa tätä "nuorisoa" mielummin.
Tohon, mitä suositella jollekulle, joka kohtaa rasismia provosoimatta, ei voi oikein muuta ohjetta antaa, kun sivuuttaa mahdollisuuksien mukaan ja puolustautua tarvittaessa. Ihan niinkuin kaikki muutkin. Thats how it goes. Rasistin ulvominen jokaiseen ilmansuuntaan ei ainakaan auta kun tuo sana on kärsinyt sen verta vahvan inflaation viime aikoina, että se ei enää tarkoita mitään.
[q]
Hmmm, mikä tuossa [http://sydsvenskan.se/.../quotNar-ska-ni-sluta-kasta-sten-pa-ossquot--quotNar-s...] on sinusta positiivista? Se, että siinä kuvataan syrjäytymisen tuhonkierrettä, jossa sinäkin olet hyväntahtoisena hölmönä mukana auttamassa?
[/q]
Eipä tuota kukaan ole kutsunut positiiviseksi, lähinnä se kertoo siitä tilasta, mikä naapurissa vallitsee, ja jota esmes minä en tänne halua. Vähän niinq aikakone jos nykylinjalla jatketaan. Jos tuosta pitää jotain positiivista kaivaa, se on se, että nyt ehkä joku herää tähän todellisuuteen kun tuollaiset tapaukset rupeavat yleistymään.
[q]
Esim nämä myyttiset "puskaraiskaukset", olisko niistä huudeltu yhtä tarmokkaasti, jos väitetyt raiskaajat olisivat olleet kantaväestöön kuuluvia?
[/q]
Kyllä, lähes kaikki raiskaukset yleensä uutisoidaan, jos ei tutkinnallisista syistä pidetä pimennossa. Mä en vaan koskaan ole kuullut, että joukko kantasuomalaisia kyseisenlaista touhua harrastaisi. Yleisin raiskaus suomalaisten tekemänä on kotona joko perheensisäinen tai jatkoilla jonkun uuden valloituksen kanssa päissään tehty. Perseestä toki sekin, mutta se taas ei liity tähän keskusteluun millään tavalla.
[q]MIKSI luulet, ettei yleensä puukotuksen uhrin ammattia kerrota? Tai tönäisyn uhrin ihonväriä?[/q]
Täh? Yleensähän uutisissa on paikkakunta, teko ja siihen liittyvät seikat lyhyesti. Jos kyseessä on trendi, että joltain toiselta paikkakunnalta tulee toistuvasti samantyyppisiä tekoja, kyllä se mainitaan. Saisi päteä myös ulkomaalaisiin, kuten se yleensä päteekin- poislukien tiettyjen kansallisuuksen edustajat tai sieltä lähtöisin olevat. Ne tuntomerkit kyllä katoaa johonkin mustaan aukkoon.
[q]
"Junaholokausti"? Sä itket ja kitiset, ku mä vertaan tönimistä ja puukotusta, jä sä itse nyt vertaat sitä tönimistä holokaustiin??? Mit vit? [/q]
Sitä kutsutaan sarkasmiksi. Viittaa asian saamiin mittasuhteisiin.
[q]Tyranoid, 28.11.2009 17:26:
---
SamHard, 28.11.2009 17:09:
Tämä on Suoraan iltalehden keskuisteluista otettu:
---
nuff said
Sama palsta, sama thread:
Ravintola Kaisaniemessä on kerran viikossa Afrikka-iltamat. Suosituinta siellä on KOIRATANSSI, siinä suominaiset konttaavat lattialla ja gorillanturpaiset aids-neekerit parittelevat niitä lorttoja kumpaankin reikään!
[/q]
Toi mun postaus voi olla myös jonkun provoa..? Mutta alla oleva samalta palstalta
oleva postaus on selvästikkin jonkun semiuusnatsin/rasistin postaus veikkaisin.
Yritin vaan tuoda esille sen, että vaikka tällä junttimaalle kaikki monikulttuurisuus
on rikastava asia, niin ihan kaikkea ei pidä katsoa läpi sormien, oli se sitten kultturi
tai uskontoperinteistä käytöstä. Musta hyvä käytös ja laki pitää koskea kaikkia
maassa asuvia tasapuolisesti.
Kulttuuri/kansa/maa mikä hyvänsä, tää on sairasta:
http://blogs.tampabay.com/photo/2009/11/terrorism-thats-personal.html
Olen tässä lueskellut noita REivaajan juttuja..
Voi nyt hyvänen aika! Tuletko kenenkään kanssa toimeen?
Kato jätkä peiliin.
MaMu-politiikkaan pitäisi saada jotain järkeä, rikollisia ei pitäisi tänne päästää. On ikävää, että täysin rationaalista kritiikkiä heittävistä ihmisistä leimataan heti rasisteja. Kuitenkin tässäkin maassa on paljon isompia ongelmia (varsinkin nyt).
My 2 cents.
[q]shapeshifter, 20.5.2009 04:58:
No, mulla ei ole paljoa muuta sanottavaa tähän, kun että tossa tönimishässäkässä on yksi todiste: sen 8-vuotiaan likan sana. Todistajia tai kamerakuvaa ei ole, joten miten ihmeessä tuo juttu uutisoidaan isosti faktana? (ellei kyseessä ole herkullinen rassismi jota pitää puffata, ettei vaan unohdu, että suomalaiset on kaikki juntteja ja huonoja)
[/q]
En tiedä onko 8-vuotias tyttö nyt sitten osoitettavasti vetänyt tarinan hatusta tai heittäytynut uhriksi, mutta ainakin tota jälkimmäistä tuntuisi olevan tarjolla myös sun toimestasi vaikka kuinka ilmeisesti olet aikuinen mies. Ei varmaankaan ole liikaa sanottu, että Suomi on maa jossa rasismia esiintyy merkittävissä määrin (eikä ollenkaan ainoa sellainen - valitettavasti). Tämä ei kuitenkaan ole ollenkaan sama kuin "suomalaiset on kaikki juntteja ja huonoja."
Mun mielestäni on todella hämmästyttävää havaita kerta toisensa jälkeen kuinka monikulturismin kriitikot ovat täysin lasista tehtyjä. Kun kriitikkoa kritisoi tai osoittaa objektiivisestikin tarkastellen havaittavissa olevia ongelmia, niin kriitikot vetävät kehiin passiivisaggressiivisen siilipuolustuksen ja vuotavat marttyyrisydänverta tantereeseen muuttaen sanat kuten "joskus" tai "useat" muotoihin "aina" ja "kaikki."
Kyse ei ole kenenkään paremmuudesta tai huonommuudesta. Kyse ei myöskään ole siitä ollaanko tässä nyt juntteja vai ei. Kyse on siitä, että meillä on käsissämme ongelmia joita pitäisi pystyä yhdessä ratkomaan ja valitettavasti tämä esimerkiksi sun kulkemasi tie ei ratkaise yhtään mitään vaan lähinnä luo lisää ongelmia kun väkisin heittäydyt keskustelukyvyttömäksi.
[q]Jone,
---
En tiedä onko 8-vuotias tyttö nyt sitten osoitettavasti vetänyt tarinan hatusta tai heittäytynut uhriksi, mutta ainakin tota jälkimmäistä tuntuisi olevan tarjolla myös sun toimestasi vaikka kuinka ilmeisesti olet aikuinen mies. Ei varmaankaan ole liikaa sanottu, että Suomi on maa jossa rasismia esiintyy merkittävissä määrin (eikä ollenkaan ainoa sellainen - valitettavasti). Tämä ei kuitenkaan ole ollenkaan sama kuin "suomalaiset on kaikki juntteja ja huonoja."
[/q]
No millä muulla selität sen, että tietyt tahot poikkeuksetta jaksavat muistuttaa kuinka monomaaninen ja juro kulttuuri meillä on, joka ei pärjää kansainvälisesti mitenkään muuten kun ottamalla mamuja. Ja aasialaiset eivät syystä tai toisesta ole prioriteetti, vaan jotkut ihan muut kansat. Joka kerta kun tälle penää perusteita, vastaus on "monikulttuuri on rikkaus/no kun muillakin on x määrä/rasisti" tai joku näiden variaatio. Miten se on rikkaus, ei ole tähän mennessä kukaan onnistunut kertomaan muuten kuin keksityillä luvuilla, kuinka jokainen maahanmuuttaja säästää valtiolle olikos se 300 000. 15-42- vuotias kamelikuski kun ei ole se paras ammatti täällä.
[/q]
Mun mielestäni on todella hämmästyttävää havaita kerta toisensa jälkeen kuinka monikulturismin kriitikot ovat täysin lasista tehtyjä. Kun kriitikkoa kritisoi tai osoittaa objektiivisestikin tarkastellen havaittavissa olevia ongelmia, niin kriitikot vetävät kehiin passiivisaggressiivisen siilipuolustuksen ja vuotavat marttyyrisydänverta tantereeseen muuttaen sanat kuten "joskus" tai "useat" muotoihin "aina" ja "kaikki."[q]
Lueppa tuo oikeasti läpi ennenkun kiihotut liikaa.
[q]
Kyse ei ole kenenkään paremmuudesta tai huonommuudesta. Kyse ei myöskään ole siitä ollaanko tässä nyt juntteja vai ei. Kyse on siitä, että meillä on käsissämme ongelmia joita pitäisi pystyä yhdessä ratkomaan ja valitettavasti tämä esimerkiksi sun kulkemasi tie ei ratkaise yhtään mitään vaan lähinnä luo lisää ongelmia kun väkisin heittäydyt keskustelukyvyttömäksi.
[/q]
Tällaista keskustelua ei pitäisi ylipäätään joutua käymään. Suomen kansallinen itsetunto on jostain syystä helv*tin huono ja media ei sitä kohota, ei tarvitse kovin kauaa etsiskellä kun löytää aina jonkun uutisen, missä jaksetaan toistaa joku seuraavista teeseistä:
-Alkoholin kulutus
-Itsemurhat
-Kansainvälinen kilpailu
-
[q]Kelju K. Kojootti, 14.4.2009 20:45:
Epäilen, että REivaaja ei ole pilveä nähnytkään. Aikakin siltä noi läpät vaikuttaa.
[/q]
oivoi...*lmao*
[q]REivaaja, 14.4.2009 20:55:
---
Kelju K. Kojootti, 14.4.2009 20:45:
Epäilen, että REivaaja ei ole pilveä nähnytkään. Aikakin siltä noi läpät vaikuttaa.
---
oivoi...*lmao*
[/q]
Jos olet, niin älä helvetissä mainitse sitä julkisesti.
Kun olen lukenut tätä boardia, niin siellä on tämä eräs joka nillittää kaikesta kaikille.
[q]shapeshifter, 20.5.2009 15:56:
Tällaista keskustelua ei pitäisi ylipäätään joutua käymään.
[/q]
Tässä on se kohta, jossa selkeästi saavutetaan hetkeksi sama (joskin utopistinen) aallonpituus.
Noin niinkuin muuten:
Ketä ovat ne "tietyt tahot", jotka "jaksavat poikkeuksetta muistuttaa kuinka monomaaninen ja juro kulttuuri meillä on", ovatko he noin stereotypioita ajatellen kovinkin väärässä, tulisiko stereotypioita vakavaan keskusteluun tuoviin henkilöihin sitten suhtautua muutenkin kuin huvittuneesti tuotiinpa niitä keskusteluun sitten miltä puolelta monitahoista aitaa tahansa ja pitäisikö mun oikeasti selittää sulle "tiettyjen tahojen" toimintaa jos en itse ole kyseisen ryhmän edustaja? Koska "tiettyjen tahojen" teoria siitä, että Suomen kansantalous ei tulevaisuudessa tule toimimaan ilman maahanmuuttoa on mielestäsi selkeästi näinkin umpiväärä, niin mikä mahtaa olla oma näkemyksesi asiasta? Rullaisivatko hommat kovastikin paremmin mikäli maahanmuuttopolitiikkaa kiristettäisiin mahdollisimman tiukaksi ja millä ihmeen yhtälöllä?
Jos "rikkaus" on asia, jota sun arvomaailmassasi ylipäätään mitataan puhtaasti monetaarisia mittareita käyttäen niin mäkään en osaa sanoa sulle onko maahanmuutto Suomelle tällä hetkellä rikkaus vai ei - en nimittäin ole tutustunut yhteenkään settiin numeroita asiaan liittyen. Mikäli "rikkautta" taas käsitellään mun arvomaailmani kautta niin osaan tarvittaessa luetella sulle pitkän listan asioita joiden kautta maahanmuutto rikastuttaa.
Monomaanisuus liitettynä kulttuurilliseksi piirteeksi kuullostaa muuten aika mielenkiintoiselta.
[q]REivaaja,
ÖÖ?
Vaikea sanoa kune en tiedä mistä puhut.
[/q]
Koitin vähän vinkata että lainasit mua edellisessä postissa ja pistit pisteen sinne missä ennen oli pilkku, josta sitten johdin hieman syvemmälle tämän käytännön esimerkin saattelemana, pilkettä silmäkulmassa vittuiluna.. .
[q]REivaaja,
Kyllä mä vinkin tajusin, en vaan sitä, miten se muutti oleellisesti sisältöä.
[/q]
[q]Pienehkö sivistyssanakirja,
konteksti tekstiyhteys, asiayhteys, laajempi yhteys, johon asia kuuluu[/q]
Eli päälauseen sivulauseen suora editoiminen pois, muutti mun ilmaisua mun vinkkelistä sellaiseksi leijailevaksi, vapaasti tulkittavaksi muodoksi. Veit mun viestistä tarkoituksen.
[q]REivaaja
Etkö sä tajua kuinka vaikea kysymys se on? Sä halvennat sitä tolla sun diibidaaballas, eikä sulla siksi ole oikeutta poliittisesti noteerattavaan mielipiteeseen.
[/q]
Sähän siitä päätät.
[q]Kelju K. Kojootti, 14.4.2009 21:30:
---
REivaaja
Etkö sä tajua kuinka vaikea kysymys se on? Sä halvennat sitä tolla sun diibidaaballas, eikä sulla siksi ole oikeutta poliittisesti noteerattavaan mielipiteeseen.
---
Sähän siitä päätät.
[/q]
Mä en oo sun sanoistas vastuussa.
Ja jos sä et pysty argumentoimaan mielipidettäsi yhtään sen paremmin, suosittelen, että olet hiljaa.
Mun mielipide asiasta kuuluu tänne. sun mielipitees musta ei.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- ...
- 108
- Seuraava »