Virallinen Apple topic
- « Edellinen
- 1
- ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- ...
- 104
- Seuraava »
http://paallikko.pp.fi/makki/mac-kuva-koottu.jpg
tää tarvitaan viel aika monta kertaa täs threadis.
[q]Epailija, 15.2.2007 12:28:
Sano nyt kuitenkin, ettei tuota hommaa oikeasti jouduta tekemään kannettavaa roudaten. Menee usko insinööreihin jos kukaan ei muka ole älynnyt, että homma hoituisi huomattavasti pienemmällä ja kätevämmälläkin laitteella. :D
[/q]
Enpä tiedä mitä langatonta verkkoa tuo tuossa mitaa, mutta ainakin meidän firmassa kuljetaan autolla ja mittaillaan.
Vielä kun mäcistä löytyisi Real Time Weapon Change, niin hankkisin sellaisen heti!
[q]littlebig, 15.2.2007 18:19:
autolla ei pääse seinien sisäpuolelle, ei voi ajaa jalankulkualueilla, tai talojen viidennessä kerroksessa
edit:siis juuri siellä missä niitä koneita käytetään, harvemmin keskellä tietä (sekin ollaan kieltämässä nykissä) lol
[/q]
Tämäkään ei poista sitä tosiseikkaa, että jos tuota hommaa tehdään kannettavalla, niin silloin siihen riittäisi taskuunkin mahtuva laite.
[q]Samu, 18.10.2007 20:47:
Eipäs olekaan! Jonkun helpon (ja halvan) webbieditorin tarviin vielä. En tee sivuja, mutta päivitän kyllä. Oon pc:llä käyttänyt Dreamweaveriä. Ehdotuksia?
[/q]
Textedit.
edit: pad -> edit. ei noita voi muistaa :D
[q]Loopy, 29.6.2009 14:01:
Kyllä noita eri hackeja ja kiertotapoja on olemassa. Useimmilla käyttäjillä niihin ei vaan ole tarvetta.
[/q]
Tää se probleema mun mielestäni onkin. iTunes pohjautuu siihen, että kun useimmilla ei oo tarvetta, niin ei tarjota sitten tota optiota kenellekään. Ei se ny olis liian vaikeeta olla advanced mode, jossa vois suoraan totakin informaatiota käyttää. Metadataa se on siinä missä mikä tahansa muukin.
iphone riita meni puoliksi
[q]
Apple ja Cisco ovat sopineet riitansa Iphone-tuotemerkistä, joka kuuluu Ciscolle, mutta jonka Apple otti luvatta käyttöön uudessa kännykässään. Sopu on varsin erikoinen, sillä molemmat jatkavat nimen käyttämistä, ja myös taloudellinen puoli herättää monia kysymyksiä.
Cisco ja Apple kertoivat sopimuksesta hyvin vähän. Yhtiöt ovat sopineet, että kumpikin voi jatkaa Iphone-nimen käyttöä, eivätkä yhtiöt riitauta asiaa tuomioistuimissa. Tämän lisäksi yhtiöt kertoivat hyvin väljästi, että "mahdollisuuksia yhteistoimintaan tietoturvassa ja kotien ja yritysten tietoliikenteessä tutkitaan."
Sen sijaan sopimuksen taloudellisista yksityiskohdista yhtiöt vaikenivat kuin muuri. Analyytikot epäilivät aiemmin, että Apple joutuisi maksamaan Ciscolle kymmeniä tai jopa satoja miljoonia dollareita vuodessa Iphone-nimen käytöstä, sillä Cisco omistaa sen.
Tilanne ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen. Ciscon tavassa jatkaa Iphone-nimen rekisteröintiä, vaikka yhtiöllä ei pitkään aikaan ollut Iphone-nimistä tuotetta, on löydetty epäselvyyksiä. Tämä on neuvotteluissa todennäköisesti pelannut Applen pussiin.
Iphone-tuotemerkin rekisteröi ensimmäisenä Infogear, jo vuonna 1996. Vuonna 2000 Cisco osti yhtiön, jolloin tuotemerkki siirtyi Ciscon haltuun. Cisco ei kuitenkaan julkaissut Iphone-tuotetta ennen kuin Applen julkistus oli ilmeinen. Linksys-sarjasta julkaistiin kotien nettipuhelin Iphone-nimellä joulukuussa.[/q]
[q]miikkah, 19.2.2007 15:35:
iPhone edellä, LG:n Prada seuraa perässä :)
http://www.pradaphonebylg.com/
[/q]
Väärin Prada julkaistiin ennen iPhonea.
[q]thomas, 23.2.2007 13:13:
edit: lg:n piti vaan keksiä joku hyvä kumppani jonka kanssa markkinoida tota ke850:sta. ei ollu tarpeeks myyvä nimi niin lyöttäytyivät yhteen pradan kanssa.
[/q]
Just....
1) Sä oikeasti uskot, että yhden maailman suurimman matkapuhelinvalmistajan ja yhden maailman suurimman couture muotitalon yhteistyö syntyy alla kahdessa kuukaudessa? Googletas vähän taaksepäin niin toteat, että pradan ja lg:n yhteistyö julkaistiin jo aiemmin.
2) Oletko tietoinen siitä, että maailman suuret muotitalot on julkistaneet kilvan kanssa yhteistyösopimuksia matkapuhelinvalmistajien kanssa. Sanoooko d&g & razz mitään? Nokiallakin oli joku malli, en vaan muista mallitalon nimeä.
Siinä sä olet oikeassa, että iPhone tuli ennen pradaa, mutta prada kun on lg:n laite, joka tuli ennen iPhonea. LG:n on tottakai tehtynyt yhteistyösopimuksen Pradan kanssa vauhdittaakseen puhelimen myyntiä, mutta sillä ei ole mitään tekemistä iPhonen kanssa. iPhone kun tuli myöhemmin.
Tähän voisi taas kerran lainata sitä kuvaa.... muutamille applefaneille taitaa edelleen tulla yllätyksenä, että maailma ei pyöri applen ympärillä...
[q]ville, 23.2.2007 13:46: Nokiallakin oli joku malli, en vaan muista mallitalon nimeä.
[/q]
Giambattista Valli
Onks kukaa tääl viel kokeillu Vistaa Applen koneella? Toimiiko? Onko hankaluuksia asennuksen/yhteensopivuuden kannalta?
[q]Kaaso, 23.2.2007 14:07:
---
ville, 23.2.2007 13:46: Nokiallakin oli joku malli, en vaan muista mallitalon nimeä.
---
Giambattista Valli
[/q]
Versace myös.
mul on ollut nyt viikon verran ihan hirvee hinku hankkii mcbookki. oon tutkinu eri mestoi ja vertaillu ja lukenu ja tsekannu ja vaiks mitä. mietin täs jo opintolainan ottamista. mut mun pitäis kyl ehkis eka ansaita tää, esim skarppaamalla koulussa. mut suht työlästä, ehkä jopa liian. Eli mietitään lisää :)
[q]hards, 23.2.2007 15:25:
mul on ollut nyt viikon verran ihan hirvee hinku hankkii mcbookki. oon tutkinu eri mestoi ja vertaillu ja lukenu ja tsekannu ja vaiks mitä. mietin täs jo opintolainan ottamista. mut mun pitäis kyl ehkis eka ansaita tää, esim skarppaamalla koulussa. mut suht työlästä, ehkä jopa liian. Eli mietitään lisää :)
[/q]
Applestoresta saa opiskelijana hyviä alennuksia :)
[q]hards, 23.2.2007 15:25:
[/q]
Minkä takia oot Maccia hankkimassa?
[q]mku,
Miksei?
[/q]
Täh? Miksei, mitä miksei? :P
Fuji on tosi hyvä pehmeä ja makea lajike.
Fuji tulee ilmeisesti kiinasta vaikka voisi kuvitella että tulee japanista*joo*
[q]Skenemursu, 18.5.2009 08:25:
onnistuin lavistaan nayton ruuvimeisselilla... ja tiputtaa cd aseman joka ei enaa toimi.... tais kayda niin etta tasta 12" tulee nyt desktop computer ja pitaa alkaa katseleen uutta lapparia...
[/q]
Eh!! Mä asensin kerran Dfg:n Ossille sen koneeseen uuden prossutuulettimen, jonka seurauksena Verkkokaupasta piti käydä hakemassa uusi emo, prossu ([size=8]vanhaan prossuun ei saanut enää yhteensopivaa emolevyä[/size]), muistit ([size=8]uusi prossu ei tukenut enää vanhoja muisteja[/size]) ja näytönohjain ([size=8]AGP-väyläisiä emoja ei löytynyt hyllystä core2-kannalla[/size]) - vain yhden pienen reiän emolevyssä tähden!
OpenGL-tuki on ominaisuus, joka auttaa ehkä eniten juurikin nimenomaan Photoshopissa. Sen lisäksi, että kyseinen kikkula tekee zoomaukista sisään/ulos smootheja, parantaa se myös performanssia niin efekteissä, filttereissä, kuin ihan itse käyttöliittymässäkin. Suosittelen lämpimästi!
[q]Lost-Soul, 15.6.2006 12:08:
Eikös Cinema Displayt ole samoja näyttöjä kuin Dellit?
[/q]
Niissä on sama näyttöelementti, mutta Dellin näytöissä on empiirisen havainnoinnin perusteella epämiellyttävän jyrkkä kontrasti (ja spekseissäkin kontrastisuhde on isompi, mikä periaatteessa pitäisi olla hyvä asia mutta käytännössä tässä tapauksessa ei kyllä ole). Hyviä näyttöjä nekin on toki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- ...
- 104
- Seuraava »