Virallinen Apple topic
- « Edellinen
- 1
- ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- ...
- 104
- Seuraava »
99e + 24 x 89e = 2235 euroa. Halpa kuin mikä. Ja vielä puheaikaa kaupan päälle! Voi laskea, mitä kaikkea tuolla rahalla saisi - hyvän läppärin, hyvän 3g-luurin ja taatusti tarpeeksi dataa ja puhetta kahdeksi vuodeksi. Ja vielä ipod touchin jos tekee mieli kosketella.
[q]phanatic, 8.4.2008 21:26:
99e + 24 x 89e = 2235 euroa. Halpa kuin mikä. Ja vielä puheaikaa kaupan päälle! Voi laskea, mitä kaikkea tuolla rahalla saisi - hyvän läppärin, hyvän 3g-luurin ja taatusti tarpeeksi dataa ja puhetta kahdeksi vuodeksi. Ja vielä ipod touchin jos tekee mieli kosketella.
[/q]
No tuo on kyl sen verran halpa et pakkohan se on! Kimppatilaus any one? Voitais saada tingittyä
postikulut kahteen sataan per nuppi!
LOL
Esimerkkinä Nokia, brändi on EDELLEEN toimiva.
Mallisto laaja, tunnettavuus hemmetin loistava, mielikuvat peruskäyttäjällä hyvät ja markkinointi puskaradioineen toimii.
Jos SULLA ei vaan skulaa Nokian kanssa, ni en tuomitsis koko brändiä sudeksi.
Toki vikoja löytyy ja niille ei voi mitään tollaisella laitekapasiteetilla ja myyntimäärillä.
Mut yrityksen brändi edelleen on toimiva.
Mac on loistava kone, ihan hemmetin loistava.
Mutta, älä sekoita sana PC brändeihin.
Valmistajia on 1000+n ja esimerkiksi Sony Vaio sarjallaan on luonut hemmetin kivan brändin joka toimii.
Samoin LG pikkuhiljaa rakentaa tyylikästä ja muotoillumpaa mallistoa.
Sisuksille=käyttikselle ei laitteen valmistaja voi mitään PC maailmassa, jos winukkaa sinne halutaan tupata.
Mac:in etu on tuo rauta+softa yhteispeli johon muut eivät vielä ole päässeet.
Kun sä Gerry herjaat Gatesia ja niitä jotka arvostaa sitä, oletko ottanut huomioon sen seikan että kyseinen heebo on helvetin kova kaveri liiketaloudelliselta kantilta katsottaen?
Ja muistatko että aikoinaan Applellakin meni välillä heikosti?
Ja pakko todeta että kyllä Applekin osaa paskaa tuupata ulos.
Esim Apple TV joka oli alkuun täyttä shaibaa, nyt päivitysten jälkeen ihan jees jos vaan esim noi leffavuokrajutut skulais täällä kotosuomessa.
Samoten Macbook akunvaihdot, hajoilevat kuoret ekoissa sarjoissa Macbookkia.
Kovot poksahtelee ja todetaan että kyseisten valmistaja on kussu, toki mutta missä laadunvalvonta?
Ja toi muu laabatilaa.
Tulee enemmän mieleen tosiaankin aivopesun uhri kuin avoimesti tilannetta tulkitseva.
JOKAISESSA koneessa, käyttiksessä, valmistajassa & etc. on hyvät ja huonot puolensa.
[q]whispering, 16.4.2009 08:26:
---
Skenemursu, 16.4.2009 07:17:
Mulla on naita 24" BenQ monitoreita 3, mutta 2 on kiinni muissa koneissa =( jossain vaiheessa sitten.. 4 x 24" kiinni niin nakee klubbarinkin paremmin =)
---
On muuten ihan helmiä näyttöjä, hintalaatusuhde ihan omaa luokkaa :) Mulla tosin vaan itellä 1.
[/q]
joo itseasiassa toimistolta ei muita näyttöjä löydykkään kuin BenQ 22" js 24"... harmi vaan että se ensimmäinen 22" on vanhaa mallia ja harmaan varinen =)
[q]gerry, 27.1.2008 13:47:
Joten siksi vituttaaki tuollaiset jotka pitävät henkeen ja vereen Gill Gatessia ylijumalana ja dissaavat mäkkejä ilman et omistavat edes ipodia. Vai mikä vittu tekee Windossista niin superhybern käyttiksen?? Uskallaan väittää et 99prosenttia mäk käyttäjistä on entisiä Puuceenkäyttäijää.
[/q]
Ok, sulla pyörii omput selkeästi silmissä sen verran pahasti, että järkevä ajattelu voi olla vaikeaa.
Mä koitan tarkastella tätä neutraalisti. Siksi tuollainen fanboi-kiihkoilu on niin huvittavaa. Itse applen tuotteita en disauta, mutta en myöskään pidä niistä.
Toim. huom. En mä pidä mikkisoftasta yhtään sen enempää kuin applestakaan.
Tästä aiheesta mä en jatka enempää.
[q]pululu, 14.5.2009 21:51:
LOL APUA
Äsken avattuani MacBook Proni tapahtui jotain ihan käsittämätöntä : desktop heiluu kun hiirtä liikuttaa, ja nyt kirjoittaessa kirjaimet on yhtä pikselimössöä ja silmiin sattuu kun luultavasti tää näytössä oleva tavara liikkuu koko ajan hieman.
MITÄS HELVETTIÄ, EN MÄ TÄLLAISEEN LÄHDE OLLENKAAN.
Huomenna pitäis taittaa pari katalogia ja tällä touhulla siitä ei tuu kyllä yhtään mitään. Johtuuko tää Keravasta vai ihanko oikeasti tää on kosahtamassa? :((((((((((((((((((((((((((((
[/q]
Vähän vastaava kävi kerran itsellänikin, ja kyse ei ole sen kummemmasta kuin että sulla on todennäköisesti "Universal Access" päällä ja olet zoomannut hyvin vähän. Tällöin tapahtuu juuri mitä kuvailit. Ota tuo pois päältä System Preferencestä -> Universal Access -> Zoom "Off".
Laitoin tohon 2.16 Ghz Core2Duo bookkiin, nyt 10.5.x leopoldin ja bootcamp päälle ja siihen asensin Windows 7, buildi 7100.
iSight ei toimi lennosta ja kuulokeliitäntään tuli punainen valo...jota en ymmärrä.
Koska en ole nähnyt aiemmin siinä reiässä valoa.
Muuten rokkaa....täytyy aloittaa 3d markin testaaminen ja eri softien.....
Tällä hetkellä näyttää lupaavalta
panic(cpu 0 caller 0x001A9C68): Kernel trap at 0x00840d6
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUU....!
Panikointeja oli noin vuosi sitten varsin usein, mutta katosivat onneksi päivityksien myötä. Jännä lähteä selvittelemään että mistä tämä tuorein nyt sitten johtuu.
[q]Epailija, 26.1.2008 23:43:
mutta pistääkö Red Bull yhtään enempää rahaa itse juomansa valmistukseen kuin vaikkapa Rodeo? Veikkaan, että ei juurikaan.
[/q]
todennakoisesti huomattavasti vahemman per tolkki koska myyntivolyymit ovat aivan eri luokkaa
ok nyt on 12" takas kasassa... puolet ruuveista hukku matkalla mutta toimii... tietaakos kukaan josko noita ruuvisetteja sais ostettua jostain :) eli powerbook 12" ruuvisetti :)
[q]Skenemursu, 15.5.2009 11:19:
ok nyt on 12" takas kasassa... puolet ruuveista hukku matkalla mutta toimii... tietaakos kukaan josko noita ruuvisetteja sais ostettua jostain :) eli powerbook 12" ruuvisetti :)
[/q]
On se vaan niin vahinko, ettei susta tullut kirurgia!
[q]jUSSi, 27.1.2008 13:09:
---
Skenemursu, 27.1.2008 02:57:
---Äänestitkö kommunisteja viime vaaleissa?
---
Äänestitkö libertaareja viime vaaleissa?
Brändäys voi olla myös huono asia. Vaikka ei kaikkea uskoisi, niin Naomi Kleinin 'No Logo' on mielenkiintoista luettavaa.
[/q]
äänestin.
[q]ravec, 15.5.2009 01:28:
....kuulokeliitäntään tuli punainen valo...jota en ymmärrä.
Koska en ole nähnyt aiemmin siinä reiässä valoa.
[/q]
Toi viittaa siihen että kone puskee digitaalista signaalia ulos, oletko kokeillut että toimiiko tavalliset kuulokkeet? Asetuksista saanee vaihdettua ulostulon analogiseksi(?)
[q]jUSSi, 27.1.2008 13:05:
Mitä pelaamiseen eri käyttiksillä tulee, niin Linux näyttää nyt menevän heittämällä ohi mäkistä:
tjeu: http://www.transgaming.com/products/cedega/
[/q]
ja samalla sivulla linkki cideriin. jep.
[q]sts, 27.1.2008 10:55:
---
Skenemursu, 27.1.2008 03:07:
-
2. jos läppärin haluaa niin Appleltahan tulee nopein Vista läppäri... eli jos Vistaa pyörittää niin nopein rauta on Apple ainakin PC world testejen mukaan, mutta onko sitten niin että noissa peleissä ei enää Applen käyttämät näytönohjaimet pärjää ??
---
2. ei tuo pidä paikkansa. ainoa mikä on totta on se että apple on ainoa joka antaa 100% tuen koneidensa laitteille (pl isight jolle ei ole vieläkään toimivaa ajuria). Kyllä esimerkiksi hp:n hirviömäinen HDX-sarja pesee millätahansa läppärillä lattiaa, mutta onko se läppäri on sitten toinen asia. Mutta tosiaan suurin ongelma on nuo näytönohjaimet jotka päivittyvät pc-läppäreihin huomattavasti nopeammin.
[/q]
Niin siis täähän on varmaan vanha, mutta tämä PC world testin mukaan Apple Macbook Pro oli ainakin viime vuonna nopein Vista läppäri:
http://www.pcworld.com/article/id,136649-page,3-c,notebooks/article.html
en tiedä sitten kuinka puolueellinen toi PC World taho on, mutta ei se yleensä ole mun mielestä ollut kovinkaan Mac pro ainakaan ennemmin... no anyway...
Ehdotan että kaikista tuotteista ja brändeistä poistetaan tuotemerkkinimet sekä muut vakiintuneet symbolit. Sit meillä on enää tarjolla tietokoneet X, Y ja Z sekä käyttöjärjestelmät 1, 2 ja 3. Itse asiassa olisin erittäin innoissani kun voisin tarpeen/halun yllättäessä käydä poimimassa paikallisesta varastoliikemyymälästä laitteen X optiolla 2. Tokihan ymmärtäisin mitä olen ostamassa ja koko ostoprosessi olisi minulle miellyttävä ja helppo... Lisäksi mahdollisissa huoltopalvelu- ym. tarpeissa olisi selkeää kun voisin viedä hiilihappo- sekä makeutusainepitoisen kolauutejuomani kyllästämän X 2:n paikalliseen yleiselektroniikkahuoltopalveluliikkeeseen ja nauttia selkeiden, hiottujen palveluprosessien annista.
Lopputulemana totean, että brändit ja markkinointi ovat itse Saatanan keksintöä. Ei logoille!
Mitä pelaamiseen eri käyttiksillä tulee, niin Linux näyttää nyt menevän heittämällä ohi mäkistä:
tjeu: http://www.transgaming.com/products/cedega/
uuu. täytyykin kokeilla itse myös. takkar o pokkar.
ai ai... safari just got a whole lot faster:
http://nightly.webkit.org/
hitto mikä vauhti selaimessa.
[q]Lost-Soul, 15.6.2006 12:08:
Eikös Cinema Displayt ole samoja näyttöjä kuin Dellit?
[/q]
Niissä on sama näyttöelementti, mutta Dellin näytöissä on empiirisen havainnoinnin perusteella epämiellyttävän jyrkkä kontrasti (ja spekseissäkin kontrastisuhde on isompi, mikä periaatteessa pitäisi olla hyvä asia mutta käytännössä tässä tapauksessa ei kyllä ole). Hyviä näyttöjä nekin on toki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- ...
- 104
- Seuraava »