P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]sälli, 18.1.2006 22:37:
Onko kukaan teistä Pacifiquessa olleista saanu jatkoseuraa vastakkaisesta/omasta sukupuolesta?*vink*
[/q]
todellaki... vittu meil oli hirveet orgiat viimeks.... Pacifique on paras paikka pokailla. Ei mua kyl muuten se mesta kiinnosta. Näkee kenen uikkareissa on tavaraa ja kenen ei!*nauru**igor*
[q]Bio, 10.2.2006 14:47:
Joo mullakin on kauhee treeni
Progemahan kasvatus on menossa: pizzaa, hamppareit, kaljaa, siduu..
[/q]
Oikee meininki! :D
Tosin - MUN MAHA PIEKSEE KAIKKI MAHAT! >:| :]
;)
[q]-e-, 16.2.2006 20:04:
Ihquu! Tampere rulaa! Ja Okiru on ihana :)
[/q]
^^
KittyCleo: Minä =
Tapsa: Susta mulle vastusta ole ;)
Oe voe, onpa taas harmillista kun tulee niin paljon taviksia ja vääriä ihmisiä paikalle pitämään hauskaa.
Henkilökohtaisesti olisin paljon tyytyväisempi jos ainoastaan mun UG-ystävät saapuisivat paikalle. Sit kun ensi vuonna ei kannattavuussyistä enää järjestettäisi näitä bileitä, voisimme itkeä kilpaa miten väärin on kun kaikki hyvät bileet viedään alta!*joo*
Plur ja sillee.
Tuota.. kun klubbaris lukee et alkaa seittemält ja Pacifique sivuilla et puoli kaheksan ja mun lipussa lukee et kaheksalt VASTA.. ni mikä olikaan oikea alkamis aika? Onhan se seittemält, jooko?*iloinen*
Onkohan tuol lippupalvelussa jokin virhe kun siel on pari kertaa lukenu et "muutamia" ja nyt taas et "tilaa on" Vai laitetaanko lippuja sitä mukaa lisää myyntiin kun ne meinaa loppua että onko sittenkin taas 2000 lippua myynnissä?*ding*
Kauhee ku mul on kyselyikä*pepsodent*
[q]Homegrove, 28.2.2006 12:18:
[x]lippu (vissiin)
[x]rumat ja liian kireät uimahousut (ei ikävä kyllä speedot)
[x]kaljamaha
[x]kalpea iho
[x]FIILIS
[/q]
sama lista kuin mulla :)
pitäis koittaa hankkii jostain isommat uimahousut, johon se sukkapari mahtuis sisälle :D
*selkäkarvojenajelemis*
Lopettakaa jo hehkuttelu:(((
Onko kukaan teistä Pacifiquessa olleista saanu jatkoseuraa vastakkaisesta/omasta sukupuolesta?*vink*
[q]Homegrove, 3.3.2006 16:02:
Jos tänään vetäisi mäyriksen Karhua niin saisiko sillä vielä mahaa kasvatettua?
[/q]
tuskinpa, mutta saisit krapulan ja oksentelisit huomenna, et kyl sekin on hauskaa :D
[q]ville, 1.12.2005 14:02:
---
Äläs nyt, parhaat naurut irtosi varsinkin niistä lastenallassekoilijoista viime vuonna :D
[/q]
Tai siitä pariskunnasta siinä villivirran alkuvaiheissa, vesiputouksilla :D
[q]Jone, 1.12.2005 18:28:
---
Jäbähän on Skenen virallinen TP[pieni](tm)[/pieni] - pelkäätkö että sulta varastetaan katseita muiden toimesta?
[/q]
dude, se ongelma onkin se, etten ole enää tuossa vaiheessa ja voisin olettaa, että mielellään katsottaisiin naispuolisia kuin minua :D
[q]Mar6, 21.2.2006 15:07:
Siksihän meillä on muutenkin tunnetusti ihmisiä jotka ovat autolla/antavat kyytiä.
Mieluummin olen silti kimppakyydissä klubittajakavereideni kanssa kun menen tuon (hyvin vittumaisen) matkan bussilla+junalla.
[/q]
Pitää muistaa, että kaikille tuo kyyti ei ole mikään itsestäänselvyys ja mikäli sellaista ei saa, niin on käytettävä muita keinoja. Jos on niin kermaperse, että jättää bileet väliin kyyti"ongelman" takia, niin on kyllä syytä katsoa peiliin (ja tuo siis ei ole sulle osoitettu, vaan näin yleensä)
[q]Jusna666, 21.2.2006 15:07:
Eihän täälä kai kukaan oo whinennykkää..
Tää alko vaan siitä, että ajattelin jos rupeisin kuskaa porukkaa ees-taas.
[/q]
Viimeisenä kahtena vuonna jengi on valitellut tuota kyytiongelmaa, eikä tämäkään vuosi eroa siitä millään lailla. Ja saat vapaasti kuskaa jengiä edes takas, toihan on mainio tapa saada hieman extraa itselleen, jos tietty jää yli bensakuluista :)
[q]Mar6, 21.2.2006 15:19:
Mun jutun pääpointti oli se että on tosi jees jos joku klubittaja tarjoaa kimppakyytimahdollisuutta tyyliin "Onni antaa kyytiä" "Maija matkat liikennöi"
[/q]
Mun pointtini taas ei edelleenkään liity suhun millään tasolla, vaan niihin, jotka whinevät autokyytejä itsestäänselvyytenä ja jos moisia ei löydy, niin itketään miten joutuu jättämään bileet väliin yms.
On hienoa että on ihmisiä jotka jaksavat kyydittää frendejään, propsit siitä, mutta on myös muitakin mahdollisuuksia jos autokyytiä ei löydy
[q]Jusna666, 21.2.2006 14:38:
Kylläpä ihmiset valittelee kun ei oo kyytiä..
Pitäsköhän perustaa pacifique epäviralliset kuskit oy, kun en ite jaksa tonne lähtee.
[/q]
Ihmiset voisivat käyttää oma-aloitteisuutta kyytien kanssa. esim. Espoon Keskuksesta ja Leppävaarasta menevät bussit 82 ja 21 suoraan Serenaan. Ei se kovin vaikeaa ole matkustaa Helsingistä jompaan kumpaan junalla ja jatkaa siitä eteenpäin.
[q]Mar6, 21.2.2006 14:53:
Julkinen on aina julkinen
[/q]
Jos ei ole valmis maskutamaan julkisilla, niin imo. turha whineä sitten kyydeistä.
[q]ville, 22.2.2006 20:11:
Kun haluat jotain hoitaa pistä insinööri asialle
[/q]
Menee kumminkin liian säädöksi ja keskitytään metatoimintaan lopputuloksen toimivuuden sijan
[q][Nuclear], 1.3.2006 15:33:
Pari hassua päivää ja sit polskuttelemaan! Toivottavasti tällä kertaa sais lokeron..
[/q]
lupaan viedä nenäsi edestä yhden :P
Tao taoo!!
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 81
- Seuraava »