Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Siis no olihan ne nyt kunnon kemut siitä ei pääse mihinkään.. Itse olin ekaa kertaa vesiselvänä liikenteessä ja oli ilo huomata kuinka siellä aika kuluu nopeasti vaikka ei ryyppäisikään..
Isot kiitokset kuuluu kyllä Proteukselle joka pisti jalkaan liikettä ehkä välillä liikaakin..
No nyt ainakin tietää että seuraavatkin miltsit on käytävä läpi..
Ainii ja suuri kiitos kauniille naisille jotka piristivät iltaani.. *sydän*

olikos jatkoilla paljon porukkaa+ mulle iski akuutti ont om pengar, miks sinne täytyy aina maksaa niin pirusti?!? Eka melkein 10 epoo illal ja sit toiset jatkoil*eiei*
friction, täytyy kattella sit tulevaisuudes.*hymy*

[q]cout:
Kovat oli kekkerit! Pahoittelen liikaa kännisyyttäni
[/q]

Pääsit sit ainakin himaan asti Känni päälle

perjantai oli Todella laimee kyl... vast vikat 20min alko olee polkan polkkaa

mut tsiisus et sit lauantaina laitettii sali aika lämpimäks, aivan loistavaa pauketta!!

+ dj mexican (jäbäl oli huippu platat, ja osas tod pyörittää niitä)

+ harrin setti (luulin ekaks et menee vaikeeks pistää mexicanin jälkee paremmin vauhtii, mut olin todella väärässä=)

+ uudet tutut

- kuuuuuuuuumuuus (salettii 80 astetta siel lattial, paita,housut,hiukset ihan likomärät hiestä)

Joo no..Olihan nää paremmat koneistot järjestelyiden osalta kuin viime vuonna.
Perjantaina en tanssinut yhtään ja olin paikalla joku 4,5 tuntia, lähinnä sumopainia, chillausta ja hirveetä kännäämistä sekä safkans syöntiä mut ihan kivaa silti oli Tosin musiikki ei perjantaina oikeen missään ollut mun mieleen. Lauantaina sitten tulikin tanssittua mutta alkoi väsyttää siinä kahen jälkeen sen verran paljon et parempi kävellä kotiin kun oli vielä kivaa.
Lauantaina musiikki sopi edemmän mulle kun oli psyke ja harddance huone, tosin niissä ois voinu välillä ollaan enempi tilaa mutta ihan hyvä näinkin.
Launantaista kiitoksen erityisesti Pinjalle ja Antille, teidän kanssa oli mukavaa

[q]hallucinogen:
stadin raflois se ärränpii on kyl niin pop, ei kyllä jaksa ja sit ne ihmiset.....
[/q]
Word!

KUVIA:

http://nitecity.kicks-ass.org/pics/reclaim_the_streets_07062003/

lisää tulee about parin päivän päästä :)

No hitsi. Ensi vuonna guageillekin omat bileet, joihin nauhoitetaan parin tunnin verran NRJ:tä niin pääsevät nekin joraamaan ja kaikilla on kivaa.

jehea!
oli tosi hyvä meininki mut kumman vähän ihmisiä, tilaa oli vaikka muille jakaa. toisaalta etualalla oli loistavat kätinät siitäkin huolimatta ja me saavuttiin paikalle puolenyön jälkeen eikä siten päästy fiilistelemään sitä alkuillan downtempo-osuutta...

Jeejee...

Kylläpä oli kesän aloitus enemmän kuin kohdallaan...!

Porukkaa valui sisään aikaisin ja suoraan tanssilattialle,
missä Phazen tahtiin olikin enemmän kuin hyvä aloitella iltaa.
Phazen jälkeen Cosmon ja Lukan b2b olikin sellaista herkkua, että oksat pois...
B2B toimi tosi hyvin ja vanhoja klasaripätkiä ja uudempaa matskua tuli siihen tahtiin, että tanssilattia oli täynnä vain hymyileviä kasvoja!
Viimeisenä vetäneet Friik ja Triton jatkoivat omalla B2B:llään siihen mihin edelliset jäivät...
Toinen toistaan parempia raitoja ja loppuhuipennushan nyt oli aivan omaa luokkaansa...

Kiitos siis kaikille deejiille loistavista seteistä.
Samaten kiitokset runsaslukuiselle yleisölle, fiilis oli aivan loistava koko bileiden aikana ja oli hauska nähdä lattialle iloista, kesäistä meininkiä!

Erityiskiitokset Jonesille erittäin hyvin hoidetusta valokeikasta!

Impulse-posse kiittää ja kumartaa, heinäkuun Impulsessa nähdään...!
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=9027

Tomppa / Impulse Crew

http://www.impulse-crew.org

parhaat tietty lähtee ensviikonloppuna risteilee ja pitää omat bileet sitten siellä laivalla.....

asdifjaföhgjkafölhgkjaödflgjkaäösdgfasdgf

nii mäki kuulin et joku veti överit siel mut en havainnut tilannet... no toivott.sille ei kuitenkaa käyny sen pahemmi*uuh*

muute ne bileet oli iha jees (ainaki loppuillast) ku alux oli iha kauheet kixuu... no mut kyl sitäki pysty vähä danssaa*nauru*

niii ja mä en oo kuullu ikinä enne mexicanii ja mua vähä kiinnostas millast settii se heittää..?

UUDESTAA, UUDESTAA*hih*

Jesh..olihan ne bileet..harvemmin avaudun huonoista puolista, mutta...viihdyttiin paikalla n.1,5h jonka jälkeen oli pakko päästä ulos. Happi alkoi loppua heti 15min jälkeen tuskaisen täyteen ahdetussa tilassa tanssiessa.*poks*

Onnex lähdettiin näihin hippaloihin extempore, enkä odottanut mitään kummempia..*justjoo* eipä niistä oikein mitään irronnutkaan..paitsi epäystävällinen blokkari, joka töni aina oikein huolella ohimennessään raskaana olevaa ystävääni ja ulos selviydyttyämme sisällä huomaamamme öyske-sankarin päätyminen ambulanssiin*ding* ei näin*eiei*

Jotain hyvääkin sentään löytyi: alakerran vessat, jotka olivat siistit ja niiden ulkopuolella käytävä, josta löytyi happea*iloinen* + tietenkin ystäväiset ihanaiset*sydän*

[q]Dorka:
---
hallucinogen:
En ole aamuissa koskaan käynyt mutta jos jaksaisin viideltä mennä niin kyllä haluaisin et kunnon kiksu tai jokin muu hyvä alkaisi heti eikä tulisi sitten jotain hmmm.... paskaa, tosin en tiedä mitä se monien puhuma paska on ollut

---

No en nyt tuota ”paskaksi” luokittelisi, vaikka itse siitä en pidäkkään. Mut jos tanssimaan haluaa tulla niin onko niin vaikeata tulla sitten vasta siinä 9 aikoihin tai tietysti jos on joku himo tanssija joka vetää putkeen 5-12 niin minä vaikenen
[/q]

heh, mulla oli ilta-illut vielä alla

Juu kivaa oli, nyt tuli pitkästä aikaa tanssituakkin vähän enemmän.

Proge taikka mitä se nyt oli, puri muhun 10:llä.
Kiitoksia taas kaikille. *pihkassa**piis*

huuhuh.. olipas unityt

wolden kanssa tultiin paikalle jo klo 15 tietämillä... parin bissen jälkeen lähettiin
sitten aarteemetsästykseen ja semmonenki sitte löyty..

humalan nousessa päätettiin sitten osallistua soutukilpailuun mihin loppupeleissä
otetiinkin vaan toinen pareista, ja Woldehan sinne meni... pääs finaaliin aj tuli kolmanneks.

loppuilta meniki sitte aika pitkälti hengaillessa ja nuotiolla istuessa..

Paikkana Uunisaari on lähes täydellienen ja koko Unityn toiminta aivan loistavaa !
Kiitos ja lisää tämmöstä :)

Kiitos vielä kaikille jotka teittä eilisestä niin mahtava..

piis,
.m

Sinne män ne bileet ja tulihan sit todettuu et jengi kaipaa sitä hardimpaa matskua sekaan!!! Myöskin setit lyhyemmiksi. No sitä sit ensikerral
Suur kiitos Batylle ja Alexille! Suurin kiitos kuuluu tietenkin teille kaikille jotka saavuitte paikalle sateesta huolimatta!

Ps. Kivoja kuvia olit Baty ottanut! : http://www.djbaty.com/kuvat/bsc-9-7

*enkeli**enkeli**enkeli*

on varmaan aika tyyristä....ja osamahan saattas kaapata koneen *vink**pahis**vink*

Resulle kommentoisin, että minusta volyymi oli vähintään sopiva (monissa paikoissa ihan liiallinen) ja jonkinasteisesta valoisuudestakin tykkään, on kiva että näkee vähän eteensä ja huomaa, jos kaveri tanssii metrin päässä. Savusta taas... jos sitä on liikaa se pilaa koko tunnelman IMO (ja lisäksi se pilaa salamalla otetut kuvat ja pimeässä huoneessa on inha kuvata ilman salamaa ja ilman superluksuskameraa, valivali). Ottamiani kuvia on muuten osoitteessa http://maija.irtie.org/koneisto03/

Minäkin olisin kyllä kiinnostunut mitä kaikkea mediaa siellä oli edustettuna. Yhdessä vaiheessa lauantaina Valssaamo tuntui olevan täysin toimittajien kansoittama ja räpsivät ahkerasti kuvia ja myös videota. Googlen uutishaku ei ainakaan löytänyt mitään Koneisto-juttuja.

O