Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Sanalla sanoen hyvät bileet oli.
Proteus ja Industrial DJ:t soittivat illan parhaimmistoa.Neon sekä Friik olivat myös ihan hyviä mutta olen kuullut parempaakin settiä k.o herroilta.Tritonin setin missasin joka sinänsä harmittaa pikkusen.

Olisin voinut pukeutua vähän enemmän
noihin bileisiin kun vaatteeni olivat pikkusen liian arkiset :I, mutta ehkäpä
ensi kerralla sit panostan enemmän :)

Seuraavia Säteen bileitä odottaen...

kivaa oli jos nyt kokonaisuutta ajattelee.. ei niin kivaa kuin kahdessa aiemmassa ja eipä viitti valittaa nyt muusta kuin muille harmia aiheuttaneesta narikka järjestelystä joka tosin ei minua haitannut koska mitään ylimäärästä ei ollut mukana.

Oli ihan mielettömän hyvät bileet. Neonin vika biisi oli niin legendaarisen mahtava. Sen biisin aikana teki melkein mieli lähteä lentoon

Kivaa oli, siitä voin näpytellä lisää myöhemmin.

-Mutta joo, toi on oikeesti tosi nihkeetä, en nähnyt tänä aamuna kys kameraa siellä alhaalla, tosin jonen kameran bongasin olevan pianon päällä, sinänsä outoa että se oli tallella kun sun kamera oli hävinnyt siitä ”vierestä”. Cyber-shotin taisin nähdä joskus la iltana siinä pianon lieppeillä viimesen kerran.

En tiedä kuka siellä on käynyt sitä kamaa viemässä kun, sieltä oli hävinnyt muutakin. Mutta niistä puhukoot he kenltä tavarat on viety mikäli parhaakseen näkee. Montaa täysin tuntematonta en siellä kyllä nähnyt.

Tosi p**seestä tommonen!

Pidetään peukkuja että saat kamerasi takaisin.

e.turha lainaus pois

[muokattu 22.6.2003 21:49]

niin siis oliko kellään kameraa mukana.. fotoja??

*ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**ankka**

...ne sensuurista menneet kuvat:
http://www.dorka.tv/03/19/index.htm

Kyllä oli hauskaa jalat oli aivan puhki kun tuli kotia. Hieno paikka.

Kiitoksia järjestäjille lisää tämmöistä

Ei ertyistä valittamista, ahdasta oli, kuten jo kaikki ovat todenneet, mutta ei porukkaa mielestäni vielä liikaa ollut. Tanssimassakin viihtyi hyvin. Ja se että setit (Jokke meni ohi täysin)kuulosti aika tasapaksuilta (mutta olisiko johtuneet persilleen olleesta äänentoistosta). Maestron ilmastointia kaipasi kyllä, nyt tuolla oli välillä aikas kuuma.

Pakko sinne en ensi kerralla kuitenkin lähteä, koska siellä on silloin Orkidea

(Pakko lisätä, että kunhan Orkidea EI soita ensimmäisenä, niin sitten homma on varma)

Flick my dick!

[q]Jone:
- No se ihmismäärä. Kun ulkona satoi niin sisällä oli infernaalisen täyttä. Tönimättä oli mahdotonta seisoa missään, saati sitten että olisi koittanut jopa kulkea johonkin suuntaan tai öhs, tanssia. Ahdistavaa. Sain päälleni kaksi kappaletta juomia ilman että kummallakaan kerralla päälleni ne kaatanut henkilö olisi hetkeäkään asiaa vaivautunut pahoittelemaan.

[/q]

ja viime kerran jalkeen jengi aukoi taallakin miten lippuja olisi voinut myyda enemman kun sisalla oli valjaa. olisi varmaan ollut suu messingilla jos nain olisi tehtykin...

imo tuolla oli ihan sopivasti porukkaa eika niinkaan turhan taytta. itse sain juomat aina max 5min jonottelulla ja jammailemaan/liikkumaan mahtui iiiihan hyvin. tosin ei sinne enempaa olisi halunnut kuitenkaan.

[q]Essi:
Oli kyllä positiivinen yllätys, että riitti intoa tanssia vähän chillimmänkin musiikin tahdissa. Kun on viimeaikoina tullut kallistuttua enemmän mätön puolelle. Mähän olisin ollut vaikka loppuun asti, mutta känniset kaverit raahasivat mut pois sieltä jo kahden aikoihin.

Pate oli kyl hyväs maistis. (Eci *sydän* Pate) Kalliilla ostetulle lipulle ei kyllä löytynyt muuta hyötyä, kuin ilmaisen lauttamatkan oikeutus. Ja oli mukava tutustua Ninaan.*hymy*
[/q]

väärin essi... se on pate *sydän* eci.... prkl... mä en kyl hirveesti kiihottunut siitä mitä pate yritti mulle tehdä

ihan kivaa oli joo...

Tulin ensimmäistä kertaa käymään ja jäi viimeiseksi myös täällä..
ei ollut musiikki, porukka,paikka eikä fiilis kohdallaan minun makuun...

noh plussaa mosson näytöksestä.. en ollut aikasemmin nähnyt joten kaikki uutta ja ihmeellistä..*hymy* hyvältä näytti.. kiitos siitä.

clubculture:[q]milla:

clubculture, olitsä se poika joka tuli kysyyn oonks harrastanut kickboxingia?

Et sä multa sellasta kyl keselly, mut seun kaveri (Angeli) kerto innoissaani siitä kun se oli nähnyt mut jossain bensiksellä bemariani tankkaamassa.
[/q]

*voiei**nauraa*
En kyl muista edes keskustelleeni kanssasi mut muistan kyllä nähneeni tosiaan sut jossain tankkaamassa

Okei joo Illuissa oli ihan kivaa.
Tabi oli jees ei niin loisto kun yleensä..
En mä keksi näin maanantaina muuta sanottavaa.*ding*

Kyllä ennen oli paremmin kun pc-demot
oli pc-demoja eikä näytönohjaindemoja
niinku toi zoom3 esim.

Nimim. ei pyöri mun 1,8 GHz koneella
mikään noista, vain sen takia et näytönohjain
on perus bulkki3d eikä joku dandy geforce 7

Hywwä BL!
Onneks oli satanu jo ENNEN ku tultiin paikalle. Mettä oli kostee mut eipä haitannu pieni viileys: ei tullu hiki. Tosin aurinkoinen sääkään ei ois ollu pahitteeks, järkkäreiden syy perkl
Ekat mettäbileeni eivätkä jää viimeiseks

shivan + muiden ilme kun minä ja MaoTse hyökätään

http://www.click-smilies.de/sammlung/waffen/violent-smiley-092.gif http://www.click-smilies.de/sammlung/sprachlos/speechless-smiley-040.gif

[q]Pablo:
---
Charly RePanic:
Tuo kommentti. Minäkö tässä ”taviksista” kitisin?! Muistaakseni täällä sai jakaa mielipiteitä? Ei tarvii kirjotella mitään, jos tuntuu vähäänkään siltä, että joku mahdollisesti kuittaa jotain takaisin...

Tervetuloa klubitukseen!

---

Wooot? Olisitpa ollut paikalla *hih*. Kyllä saa kuitata takaisin tottakai - mutta aika hienovaraista käyttäytymistä sä harrastat - ei millään pahalla. Joku voi saada kuvan että sulla olis henkilökohtaisia angsteja vaikka et tunne lainkaan taustoja.
[/q]

Kerro mulle siitä paikasta! Oon tuurannu Jaskaa tuolla muonoin!

edit: lisää textiä

Nii, siis... Oki, ehkä ammuin vähän yli... mut siis paikkassahan EI KÄY MUITA q taviksii!

Pitäisköhän sitä itsekin nörttäillä vloppu ja kahtoo kalsarit jalassa, kaljaa juoden Assyja tv:stä Nuorempana tuli muutanankin kerran käytyä ko.tapahtumassa ja löytyypä jotain omia räpellyksiä niin kuva kuin musa puoleltkain Assembly Cd:ltä.

Paras muisto oli kun kaverin toudella hieno Japani niminen demo, tuli kolmanneksi Amigan demo skaboissa.

[q]Mark:

saaressa liikku villi huhu että (taas) oli lippuja skannailtu aika roppakaupalla

[/q]

Tuo ei tullutkaan mieleen. Selittäisi kyllä sen miksi rannekkeita ei taaskaan ollut kaikille lipun ostaneille.

kuvia tullu klubbariin.......*iloinen*

O