Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

pari viimeistä tuntia oli erittäin namua musaa,
sai aikaseksi jopa hien pintaan*hymy*
ihmeen vähän oli tosiaan porukkaa paikalla.

sairaaaaan mageeetaaaa :) ja v-loppuna sit säde

Harmittaa että heräsin vasta siinä klo23 aikoihin niin en viittiny enää lähtee sinne... mut mä uskon että sielä oli super ihana fiilis...*sydän*

Joopa.. Musa ei ollut myöskään ihan mun cup of tea, mutta paikka paikoin kyllä erittäin maistuvaa Myöskin tanssilattialla näytti hyvältä, hesperia oli dekoiltu kivasti ja fiilis oli floorilla piipahtaessa korkeella. Muuten silmään pisti hmm.. Muutamia ikävästi käyttäytyneitä ihmisiä, poket heitti viereisestä pöydästä pari tyyppiä pihalle jotka nukkuivat pöydässä, lisäks koko se porukka näytti olevan joko hirveessä kännissä tai jonkun muun nestemäisen vaikutuksen alaisena Sekasin ku seinäkellot.. Mut fiilis oli muuten hyvä, tuttujakin oli kivasti, eli kiitoksia vaan järjestävälle taholle, oli hianot pileet

-M

[muokattu 3.2.2003 09:32]

yana4000:[q]alien:... Armin Van Buuren ja Orkidea jyräs!!

nihkeimmät labyt imo.

ekat ja tokat oli kokonaisfiilikseltään parhaat :/

[muokattu 29.4.2003 12:32][/q]

Joo! Laby '98 \o/ Siinä vasta bileet.

Arena1:
Alkuillasta hyvää breiks meininkii + ihku Voices (Eric Prydz remix).
Mutta...Liimatainen räjäytti potin! Monta meikäläisen suosikkia Ruotsin maalta (mm. call on me, yo yo kidz) ja pari tuttua biisiä joiden nimiä ei vaan pysty jostain syystä muistaa
Tunnelma oli loistava jo ennen ”Dallas Superstars-settiä” (missä Jaakko! *hymy*). Tanssilattialla oli just sopivasti tilaa ja silti paljon porukkaa...ja mikä tärkeintä porukalla näytti olevan hauskaa

Arena2:
Täällä tuli tampattua suurin osa ajasta. Etenkin cosmarin biisit tuntu olevan kuin suoraan meikäläisen soittolistalta *hymy*. Sander Van Doornin ”Punk´d” oli yks illan parhaista Ferryn juustoisen Aven remixin kanssa
Trance-puoli olis tietenkin saanu olla vähän isompi. Aluks suorastaan ihmetytti trancen sijoittaminen jonnekin pieneen sivuhuoneeseen...mutta loppuen lopuksi se ei paljoa menoa haitannu

WCDJ porukat sai taas hymyn naamalle jo pelkällä olemuksellaan ja mikä parasta, liikkeellä oli taas paljon kaunista silmänruokaa eli kiitokset vielä heille

Summary: Loistavat pippalot, kiitän!

PS. Tietäjälle paljooon rispektiä! Mikä biisi soi ihan Hessun setin alussa ennen Eric Prydzin "Call On Me" biisiä?
Tutun tuntuinen biisi lyhyellä naisvokaali-pätkällä + "mahtitempoiset orkesterisoundit".

[q]Disco Stu:
---
powder:
Se on yksi vaihtoehto muiden joukossa. Hmhm.. jospa jätetään asia tähän, en mä millään pahalla tarkoittanut. Pyydän anteeksi käyttäymistäni.*blush*

---

eipä tuo mitään. mun mielestä oli aika huvittavaa että ensimmäisessä postauksesi johon kommentoin arvostelit jonea sanojen suuhun laittamisesta, ja kuitenkin sorrut itse samaan minun kohdallani
[/q]

Vastasin varmaan sullekin tuossa yllä. Ymmärrän kyllä sosiaalipsykologisen ”me, ja he” asetelman. Toivoisin että myös te ymmärrätte, saadaan epäilemättä keskusteluihin terveempi perspektiivi jatkossa.

[q]anis:
Ainut miinus vaan siihen,ettei polkka-alueelle saa viedä juomia

[/q]

Hmm.. ootkos useinki ollu baarissa jonka parkkihallissa olisi anniskeluoikeudet ?

.m

[q]Disco Stu:
---
powder:
Vastasin varmaan sullekin tuossa yllä. Ymmärrän kyllä sosiaalipsykologisen ”me, ja he” asetelman. Toivoisin että myös te ymmärrätte, saadaan epäilemättä keskusteluihin terveempi perspektiivi jatkossa.

---

ymmärrän me/he asetelman siten miten se yleensä ymmärretään. jotta saataisiin terveempi perspektiivi voisitko selvittää kuinka se ymmärretään sosiaalipsykologisesti mikäli se eroaa yleisestä käsityksestä.

---
Siinä voi helposti käydä niin, että alkuperäisestä ideasta voidaan johdella asiat epäolennaiseen suuntaan, niin että saadaan vastapuoli näyttämään esim. ilkeältä ihmiseltä.
---

jos seuraat tätä forumia hieman pidempään huomaat että eräs hallitsevimmista piirteistä täällä on että asiat johdatellaan alkuperäisistä asioista epäolennaiseen suuntaan. siksi kannattaa tunnustaa tama tosiseikka ja kayttaa reilusti ja kursailematta rautalankaa

[muokattu 30.7.2003 10:28]
[/q]

Tarkoitan sitä että kuulun tiettyjen ihmisten piirissä ”meihin”, ja kaikkien muiden mielestä ”heihin”, joihin tyypillisesti suhtaudutaan suurella varauksella. Objektiivisuutta kommentoinneissa lienee turha lähteä tavoittelemaan, mutta mielestäni subjektiivisuuden ja edellämainitun väliin mahtuu harmaan sävyjä, jotka saattaa jäädä ko. tilanteen vallitessa pimentoon. Itsehän pyrin ajattelemaan myös ”heistä” hyviä ajatuksia(piikikkäistä kommenteista huolimatta -> halunnen herättää keskustelua?), olen siis kiltti ihminen*pahis*

Toiseen kyssäriin vastaan; ei haittaa, väännetään vaan rautalankaa*hymy*

remotion:[q]alien:mut kyl nyt näin siis maaaaaaaaailman kauniimman naisen, joka myi niitä bissejä!! siis ihan levoton....

hehe, sähköpostia odotellessa... *plur*[/q]

joo oli ihan mieletön kisu. Tappelun jälkeen se nyhjötti yksin ehkä vähän peloissaan siinä pihalla , miksi en mennyt tarjoamaan turvaa sille *nyyh**nyyh**nyyh*

Totta turiset; hillittömän hyvät bileet koko vlopun ajan, paitsi että happi loppui... eikä ainoastaan Molokon keikan aikana, vaan jokaikisessä salissa viimeistään loppuyöstä Selvisin kuitenkin hengissä - juuri ja juuri - koko kolmen päivän setin... jihaa!!! Nyt on taas iskenyt päälle festarien jälkeinen ahdistus, tahtois takas...

Periaatteessa oli hyvä keikka, mutta valitettavasti aika vähän porukkaa... vaikka olikin ilmainen keikka. Baker's ei ehkä ole paras mahdollinen keikkapaikkana ja muutenkin siellä on ehkä vähän enemmän rokkimeininki. Mutta Accu kyllä vakuutti (taas)

Kiitos hienon tapahtuman järjestämisestä. Oli paras juhannus vuosiin. Tuttuja oli, mutta myös tuntemattomia, joista osaan sain kunnian tutustua, mutta osa jäi edelleen tuntemattomiksi. Kiitos kaikille paikallaolijoille tunnelman luomisesta. Saavuimme hieman yllättäen paikalle, sen kummempia suunnitelematta. Kiitos että mahduimme sekaan. Ja erityisesti kiitos Tommille ja Ericalle hauskasta seurasta *sydän*

...ja Tapsuli, no hard feelings, takki on jo pesty

[muokattu 23.6.2003 00:01]

oli vasta mun ekat illut mut tosi jees oli ...ei ollu kuuma (kuten unityssa) ja musatyylit vaihteli --> plussaa pitää kyl varmaan joku su-aamu vääntäytyä sinne uudestaan...

Jotkut dissaa koneistoa siitä ,että se on kaupallinen tapahtuma ja lipun hinta on tuhottoman korkea. Mun mielestä sillä ,että joku saa siitä hivenen rahaa taskunpohjalle ei oo mitään pahaa jos se ei muuten vaikuta tapahtuman luonteeseen kovinkaan paljon kuten artisteihin ja muuhun sälään.

mulla oli jlat kipeet jo ensimmäisen 15min jälkeen, mutta polkkasinpa sitten melkein koko proteuksen setin läpi *sydän* meinasi kotimatka tyssätä siihen, etten enää saanut jalkaa toisen eteen. Oltiinpa jo kuudelta aamulla nukkumassa...

[q]katai:
Niinjoo valoista.. UV valoja jäin kaipaamaan kun kerrankin olin varustautunut kaikenmaailman tököttien kanssa joiden olis pitänyt hehkua mutta eipä tälläkertaa.
[/q]

To on kyllä niin totta. Oon jaksanu tosta marista joka Säteen jälkeen ja siihen olis kyllä kiva saada muutos. Aika pienihintainen ja yksinkertainen efekti, jonka luulis sopivan Glorianki budjettiin.

björk oli <3

Hyvä tapahtuma oli ja siitä suuri kiitos järjestäjille Hauskaa riitti ihan alusta, ihan loppuun asti vaikka päätös juhlille olikin ei ehkä niin toivottu
Onneksi ystävät ehti varoittamaan mahdollisesta tulevasta vaarasta ennenkuin olisi ollut liian myöhäistä

Se Samin muistotilaisuus oli aika hieno tapahtuma ja ne kynttilät oli todella näyttävän näköisiä tuollein syys-hämärässä...

Lisää tälläisiä; Loisto mesta kyllä!!!

Kauhea morkkis kun en voinut osallistua \”polkkabileisiin\” (ja vielä työn takia!!!).. *uuh**hmph**nyyh*

O