Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

ei voi muuta sanoo ku et ehkä parhaimmat bileet mis on ollu tai ainakin ihan kärkipäässä*plur**plur*...vähän vaa ihmetytti kun ihmiset proteuksen setin jälkeen tanssimassa putos puoleen*ding*..mutta kaikin puolin huippu bileet..paikkakin oli ihan toimiva, mutta tulee kyl vähän ikävä makasiinei*suru*

Oli mahtava meno! Proteus näytti jälleen kerran taitonsa!
Suuret kiitokset yks1 klubille. Harmi, että muutatte Damiin...
Wain Yks1 voi olla paras!

[q]Griotte:
---
Lightsi:
En tykännyt.

---

Perustele.
[/q]

Jos alotetaan siinä järjestyksessä kun rupes vituttamaan.
Ensin se tungos yläkerrassa, jengi roikkuu baari tiskillä vaikka ovat jo saaneet juomansa.

Noh siinä tungoksessa väkisinkin tulee pyydettyä tilaa jos toiset ovat edessä. Mutta noin joka kymmenes tajusi sanoa ”sori” jne ennenkuin tunkee päin.

Jengi tuntui olevan todella erilaista muutenkin, verrattuna edellisiin säteisiin.

Muutenkaan en viihdy polkka bileissä pahemmin, johtuen musiikista, ei nappaa, tosin kyllä polkastakin joitakin piukeita raitoja löytyy.

Tällä kertaa tämä ”special rave” oli aivan täyttä paskaa. IMO

Ja siis pointtina ei ole dissata mitenkään järkkäreitä.
Helvetin hieno asia et tosiaan siellä oli jengiä, ja näytti sille että jotkut siitä nauttivatkin.

Joo todella upeet pippalot. Tuli polkattua oikeen olan takaa varsinkin Harrin setin aikana hiki lens ja nyt on jalat täysin paskana kiitos järjestäjille DJ:lle ja bilettäjille

Kiitos HYTKYlle (taas kerran) hienoista kemuista! Itselläni oli vähän välipäivä, mutta tulihan sitä Orkidean setin aikana pompittuakin...*plur*

Voisiko joku sivistyneempi kertoa mikä biisi oli se Tapsan soittama Satisfaction tms joka nosti tunnelman (matalaan) kattoon?

avb:[q]Hmm....Tulihan kerran kaytyä... *justjoo*[/q]

Niin ja ei tartte enään mennä...liikaa porukkaa ja liian kuuma

Tjoo-o. Oon jo niin kauan hehkuttanut että Hallmark on aivan loistava, mutta enää en kehu kellekkään. Nämä bileet tekivät sitten Tiestot, jotkut varmaan muistaakin vähän yli vuoden takaisen Tieston keikan Hesarilla? :D

Hallmarkissa musiikki oli aivan loistavaa ja paikka oli hieno. Dekoihin ja valoihinkin oltiin taas panostettu. Tosin ne poket olis voinut olla päästämättä niitä alle 20 vuotiaita sinne sisälle. Jos tapahtumaan on K-20, niin mielellään pidetään kiinni siitä. Täytyy sanoa että bileissä on tullut käytyä aika ahkerasti useampi vuosi ja oli ensimmäinen kerta kun näin joidenkin teinien machoilevan: Päättivät sitten ruveta painimaan tanssilattialla. Onneks sielä oli niin paljon tilaa niin oli helppo siirtyä toiseen paikkaan. ;D Täytyy toivoa että se ikäraja pitäis seuraavalla kerralla, ehkä ne NRJ-teinit jäis samalla pois. Paskat bileet ei voi mitään.

Ja kuviakin ehdin jossain välissä ottaa - http://www.akir0.com/impulse150803/

huonosta alusta huolimatta, mm pitkä jonotus sateen alla, ja alun tungos, olivat loppujen lopuksi aika onnistuneet bileet. edessä ainakin oli tilaa tanssia.

slusnik ei oikein ollut mun mieleen.

mutta orkidea soitti mukavan setin, mm see you in the next life :)

[q]Hyzenthlay:
se tosin oli miinusta, että musiikki oli todellakin ihan liian kovalla. Keitä sellainen palvelee? en haluais käyttää korvatulppia, mutta kun oli pakko.
[/q]

Se palvelee esim. minua, mutta seuraava on kieltämättä makuasia; Yleisesti ottaen elektronisen musiikin monia tyylisuuntia soittaessa on ihan kiva että musiikin kuulemisen lisäksi äänenpaineen tuntee kehossaan ja tämä valitettavasti edellyttää melkoista luukuttamista. Tulppien käyttäminen on tietenkin ihan oma valinta, mutta hyviä sellaisia käyttämällä äänen laatu ei kärsi ja päästään vielä nauttimaan yllämainitusta musiikin tuntemisesta kehossa. Omat tulppani leikkaavat kaikkia äänitaajuuksia tasaisesti 25dB, joten ääni ei mene neljän viljan puuroksi.

Nimim. ”Elacinien käyttäjä jo vuoden tjsp.”

Unity(f):[q]Ai niin mä melkein jo unohdin...
sua varten mä hankin seuraavax kerrax super ison ruoskan jos et kokkaa mulle sitä fantastista tomaattikeittoa...*iloinen**vink* Hmm.. mites se menikään.. se tomaattikeitto on niiiiiiiin hyvää että mä vielä muistan sen vanhana mummona...*iloinen*[/q]

No just noin. Se on oikeesti niiiiiiin hyvää et varmasti muistat! Mut katotaan millo saan ton kalenteriin, koitan saada sen nyt järkättyy jotta en joudu julkisen ruoskinnan kohteeksi.

-V-

Oli toooosi jees. Kuvia tuli taas räpsittyä, en vaan osaa vielä käyttää tota laitetta millä otetaan niitä kuvia. Eli suuri osa niistä jäi taas huonoksi.

Suuret kiitokset kaikille, oli tosi kivaa.
Ensi kerralla lupaan pousailla ja kuvata vähemmän. (yea, sure).

[muokattu 7.7.2003 10:50]

haluan nähdä ne mun kuvat/ne kuvat missä olen ennen kuin niitä laitetaan mihenkään... kröhöm...en oikein viihdy kuvissa.

nimimerkillä
kamerakammoinen

Olix Southern Sun Dj-Tiesto mixi vai oliko joku muu ?

Ozma, pitikin sanoa, että mä ihastelin sun housuja siellä tanssilattialla toivottavasti pääsit mun kuviinikin...

btw, tilajärjestyksestä puheen ollen, se vanha oli paljon parempi. Päädyssä oleva chillailutila oli ihan söpö, mutta mun mielestä vähän turha. Dj kuuluu päätyyn ja sohvat alakerran chillihuoneeseen.

kappas Tuomas, nuo bileet oli minullekin ihka ensimmäiset "ravet" (tm)
voi sitä riemua kun lapinpoika kuuli tohtori patin yövuorossa että noi urheilutalon hässäkät oli K-16, ja että *pihkassa*RMB*pihkassa* soittaa siellä..ei tarvinnut kauan harkita lähteekö meneen.. hyvät muistot todellakin jääny noista.
jos joltain löytyy flaikkuja noista bileistä ja tarjoutuu skannailemaan ne niin olen enemmän kuin kiitollinen.. *nostalgiahymy*
ja tuohan oli massiivinen kolmen päivän tapahtuma sisältäen ne kylpyläbileet, joissa oli kuulemma jopa vettä...

http://www.damicon.fi/fri/flyers/old/1997/airave.txt

edit: linkki

(muokattu 12.2.2002 1:50:13)

Tosi kivat kemut, en vaan onnistunut pitämään lupaustani. Eli tanssiminen jäi vähemmälle ja keskityin pousaamiseen + kuvaamiseen, kävi vielä niin nihkeesti että lähes kaikki kuvat epäonnistuivat.
-No kyllä mä vielä joku päivä olen sinut tuon kameran kanssa.

Suuret kiitokset sekä wanhoille että uusille tutuille!

Nyt

Onkohan tuolta muuten kuvia. *täh*

[muokattu 23.1.2003 21:30]

Aivan loistavat bileet, ihan täys kymppi suoritus Säde Clubilta taas

DFG ja Ness pisti todella hyvät ja kovat setit, sais tulla useamminki vierailemaan *vink**nauru*

Neon & Proteus & Ioni soitti nyt ihan vaan semmoset perus-hyvät setit, todellisia ”klassikoita” tuli aika rutkasti, piti rupee kaivaa kaverin vanhoja rave-cd kokoelmia, jos löytyis itelleenki pari kipaletta niistä

*sydän* SÄDE *sydän*

Olin sopivassa kuume- ja flunssatilassa ja vedin kunnon pleksit. Oli superious-kiksua koko illan :) kiitos tutuille ja tytöille!

O