Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- ...
- 148
- Seuraava »
[q]Summerblink:
Voi ruletusten ruletus. Nykysuomen sanakirjasta löytyy sana 'Juhlat' U:n kohdalta Unettomuuden ja Unfuckingbeliveablen välistä - U N I T Y
[/q]
kah, joku on ottanu asioista selvää ku on tehny opusta
-M
[q]hallucinogen:
Mä lupaan sulle et sä saat pitää pr0tonin ihan yksin, niitä pulloja sit voinkin koittaa pihistää
[/q]
oos ny taas
kuten henna tokas mult tulee kuvia huomenna on aikaaa ne lahettää
Cheat ei nii en löytäny tai sitten tunnistanu sua sieltä
musta oli ihan hyvä juttu, että paikka oli niin pieni tollasia lisää!
ja tietysti kävin ostoksilla myös lelukaupassa, mutta sitten olin ihan siellä käytävällä kun en saanut sitä vilkkuvaa nappia kiinni paitaani...
Ekat aamuillut oli hauska kokemus, tietysti Tabi *sydän* oli taas loistava
Edes lämpöhalvaus ei iskenyt, kun jäähdyttäytyi märällä paidalla
Oli kyllä kivempaa kuin illalla
[muokattu 28.7.2003 17:41]
Paskimmat bileet missä olen ikinä ollut! Koko järkkäri porukan toiminta oli perseestä
Kiva hinta bileistä joissa pyörii 2 moon floweria ja yksi strobo, ja joku keijo soittaa tyhjälle salille.
Harmi että toin mukanani vielä 20 hengen köörin...
hyvät billet oli 8DD
pääesiintyjät kipeet levarit solmus äänentoisto kusee ei oo porukkaa mitäs muuta 8D
ei voi mitää kaikke sattttuu mut näinpä vihdoinkin lisää klubituslaisia
Musiikki *sydän* ... jaksoi tanssia vesitaukoja lukuunottamatta
'hiukkasen' liikaa känniääliöitä tanssilattialla ... mutta nekään ei pystyneet pilaamaan fiilistä
edit: vika biisi pyörii vieläkin päässä *justjoo**hih*
[muokattu 16.8.2003 11:28]
[q]Nitta:
Vesilinjalla liikkuvana tanssiaddiktina saatoin vain pudistella päätäni kun totesin monen muun liikkuvan jonkin muun kuin hyvän musiikin voimalla.
[/q]
höpöhöpö. anna muiden olla niin kauan kunhan eivät aiheuta sulle tai muille epätoivottua häiriötä. ja jos aiheuttavat, niin ei tarvitse sitä syytää kaikkien tajusteita käyttävien niskaan. päihtymättä jättämisessä ei toki ole mitään vikaa. päin vastoin, varsin mainiota, jos hupi irtoaa ilmankin. mutta yksi asia, mitä en voi sietää, on nirppanokat puristiabsolutistit, jotka toitottavat että siis sviddu konemusiikki ja huumeet eivät ole mitenkään kytköksissä toisiinsa tai sviddun sekopäät, menis nyt muualle vetämään mömmönsä.
[muokattu 11.8.2003 02:44]
[q]Janus:
---
straiter:
Ja D:lle tiedoksi: Kukaan ei pysty nukkumaan bileitä kumoon niinkuin sä sen teit! Sä kuulet tosta vielä pitkään!
---
Hehee.. You got that right. Kerrankin näin päin. Jaksaako setä enää heilua? Ettei vaan olisi syytä hankkia rollaattori/vast.?
[/q]
Perhanan jätkät! Puukkoo tuloo siihen malliin että huhhuh!
Tätä ei selvinpäin kestä... Juu, juu kyllä kestää! Mua ette lannista...
Kohta sun hymys leviää yhden vuokrarollaattorin verran, grr...*dissaa*
Tommille ISO KIITOS bileistä :):)
Oli kivaa, ja hyvä meininki heti alusta alkaen.
Musiikki aivan loistavaa!
Tuttujakin kerkesi jututtaa.
hih. mrD;n kello oli sanonut sopimuksen :D irti ja Cosmon loppu setti vähä myöhästyi, loppuhyvin kaikki hyvin ;)
Ensikuussa uudestaan ! :)
*hymy**heiii*
[q]Elwira:
Rauhotus nyt vähäsen Jone äläkä hyökkäile tolla tavalla.*nauru*
[/q]
Jepa, mut kelaahan mistä hyökkäys johtui. En mä malttiani menettänyt missään vaiheessa, mutta seison kyllä vahvasti sen takana että mielestäni tollainen ainoastaan oman porukan (tässä tapauksessa siitä mitä ilmeisimmin psyke-puolen ihmisten) hyväksyminen ja toisenlaisten (muiden kuin normi metsäbile-yleisön) syyllistäminen huonosta menosta ainoana perusteena se, että he ovat jossain määrin erilaisia, on typerää ja vastenmielistä.
TJEU: Rasismi, seksismi, mikä tahansa jonkun toisen kansanosan minkä tahansa asteinen syrjintä
[muokattu 15.7.2003 22:33]
Aivan fantastiset bileet*joo* Unity Forever*plur* Kiitos kaikille *sydän*
Oli loistavat kemut kyl. Harmittaa vaan se muu paska mitä niitten yhteydes tapahtus.
Orkidean setti oli ihan kohtalainen ja ihan jees, mut yleensä itselleni on jäänyt orkidean setin jälkeen sillanen fiilis, et: "Wow, oli parempaa mitä muistinkaan!", mut täl kertaa ei tullut tota fiilistä. TAB=*sydän*
Kiitokset kaikille vanhoille ja uusille ihanille tutuille/kavereille! Oli oikein mukavaa. *iloinen**hymy*
*super**enkeli*
Mukavaa oli. Iloinen tunnelma tarttui myös minuun. Alkoholia tais mennä muillakin aika runsasti.*iloinen* Valot oli hyvät. Kaikinpuolin hyvät bileet.
Kiitokset järjestäjille!
Dorka:[q]tonppa:Kuka oli se hullu humalainen, joka tanssi siel edessä väärin päin ?
No mä tanssin edessä ja välillä _väärinpäin_ ? Ehkä siellä jotkut muutkin tanssi _väärinpäin_ jos se en ollu minä... *ding*[/q]
joo, hyvä vaan. Meitä on siis ollut monia *nauraa*. Huh, tuli kyl välillä vedettyy sellasii "Chicken Tonight"-liikkeitä, että kyllä saa taas hävetä itteensä *ding*. Moraalinen krapula ei siis lievittäne koskaan...
neonin springi oli kyl sellanen reissumiehen veto et meinas kyyneleet tulla..*sydän*
häpeän itseäni aivan vitusti .. en dokaa ikinä enää bileissä ainakaan .. kivaa kuulla tänään mitä on eilen tehny .. voi helvetti
niin ja onkos jollain tietoo ottiko joku kuvia ja aikoo vielä nettiin laittaa? *iloinen**hih**vink*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- ...
- 148
- Seuraava »