Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Mikäköhä toi iso juttu on mitä tulee tapahtuun..? Siis toi ku tossa mainoksessa sanotaan et ens maanantaina mikn ei tuu oleen niinku ennen...

subun sivuilta näkee jo sen seuraavan viikkotehtävän joka on kyl aika
vähänkö kiva tehtävä

ja hitto se mira nyt sais jo lähtee.. parasta olis mira & sorella äänestykseen et edes jompikumpi ärsyttävistä akoista olis poissa.

[q]**JenKKis**, 26.9.2006 09:18:
Tuol jossain suomi24 keskustelussa oli puhetta että Sorella tarkoittaa italiaksi "sisko" (sorel?)
ja että hän saattas olla sit ovelasti "BB:n sisko", joka tarkoituksella on laitettu sekottamaan pakkaa.
Enpä tiedä, mut hauska ajatus
[/q]
Juu mäkin kuulin huhua, että Sorella tarkoittais joksku maaks isosiskoa, ja että jonkun maan BB:ssä oli muka ollut joku Sorella niminen tyyppi kilpailemassa, joka olikin sit osoittautunut näyttelijäksi... Mut itse en kyllä usko et tää Suomen Sorella mikään näyttelijä olis, koska nimikin kuulemma löytyy jonku espoolaisen koulun 4B-luokan kohdalta netistä...

Voi olla kyllä terapeutit tarpeen rupee vähän näyttämään ite kunkin meno sille :D

[q]**JenKKis**, 26.9.2006 14:29:
Salaliitto-teoria.. Sorella ei oikeesti ole sorella,vaan se on vaan keksitty toisesta sorella nimisestä opettajasta (koska tuotantotiimi on arvannu että ihmiset penkoo tietoonsa onko sen nimistä olemassa...) Ja se on näyttelijä,joka on laitettu sekottamaan asioita bb-taloon!
[/q]

Mul on vahva uskomus siitä, että joku on käyny siellä koululla jo tarkistamassa, että onko ko. henkilö paikalla :)

Mulla sympatiat täysin Sorellan puolella. Jenni ja Hanne vois lentää pihalle seuraavana harjoittamasta turhan päiväistä martta-mafiaansa... Hannesta ei ainakaan saa irti yhtään mitään; tosi harmaa ja mitään sanomaton tyyppi.

[q]**JenKKis**, 26.9.2006 14:29:
Salaliitto-teoria.. Sorella ei oikeesti ole sorella,vaan se on vaan keksitty toisesta sorella nimisestä opettajasta (koska tuotantotiimi on arvannu että ihmiset penkoo tietoonsa onko sen nimistä olemassa...) Ja se on näyttelijä,joka on laitettu sekottamaan asioita bb-taloon!
[/q]

mun yksi kaveri kanssa sanoi samaa hauskaa kuvitella näin olevan vaikken tyystin tuohon teoriaan usko (että olisi näyttelijä).

Seksuaalinen ahdistelu tms on täysin eri asia kuin raiskaus!!

Aivan oikea ratkaisu!

voi hitsi, mika oli niist kaikist kaikkist parhaimman näköne.

[q]Jocular, 26.9.2006 18:00:
Ja näin Mika poistettiin talosta.. [size=9]Vittu mitä paskaa saatana. Eipä tarvi sit noitakaa enää seurata..[/size] *toktok**senkin**dissaa*
[/q]

se, että mika poistettiin esitutkinnan vuoksi, pitäisi sorellakin poistaa koska hän on osa tutkintaa myös. käsittämätöntä ettei se akka lähde sen mukana.

Tulee mieleen Australian taannoinen Turkey slap episodi, josta molemmat jätkät potkittiin pihalle.

[q]Sallakat,
se, että mika poistettiin esitutkinnan vuoksi, pitäisi sorellakin poistaa koska hän on osa tutkintaa myös. käsittämätöntä ettei se akka lähde sen mukana.
[/q]

Niimpä. Muutenki joutas ulos mokoma. Heti ku Solero tuli taloon, ni ainaki itellä meni koko bb:stä fiilis ihan täysin.. Jotenki ohjelma muuttu tylsäks, vaikken nyt pelkästää sitä syytäkään.

[q]Jocular, 26.9.2006 18:14:
---

Niimpä. Muutenki joutas ulos mokoma. Heti ku Solero tuli taloon, ni ainaki itellä meni koko bb:stä fiilis ihan täysin.. Jotenki ohjelma muuttu tylsäks, vaikken nyt pelkästää sitä syytäkään.
[/q]
sorella on itseään säälivä minä minä "olen niin ulkopuolinen säälikää mua" tyyppinen hahmo. vaikken jennistä tykkää niin se napautti sorellaa hyvin niiden pizzan laiton yhteydessä.

nyt on melkein pakko saada lisää kundeja tonne. Tota vitun marttakerhoa ei pysty kyl kattelemaan pitkään yksinään riehumassa.

[q]TonySt, 26.9.2006 18:55:
Mulla sympatiat täysin Sorellan puolella.
[/q]
No onhan se väärin kun kaikki talossa kääntyvät Sorellaa vastaan tuon tapauksen takia, vaikka hän olikin siihen täysin syytön. Tosin ei mulla Mikaa vastaankaan mitään ollut. Nyt vaan sitten odotellaan niitä nimeämisiä. Eiköhän se oo aika varma, että Sore saa eniten nimeämispisteitä talolaisilta..

[q]satumetsä, 26.9.2006 20:13:
---
Cera, 26.9.2006 19:22:
Kyllä täytyy sanoo et naurattaa lukee noit tekstiviestejä mitä ihmiset on lähettäny tonne bb extraan :D

Saanko kysyä; millä tavalla Sorella TEKI Mikasta syyllisen? :DDDD

eiköhän se mika ihan itse tehnyt tehtävänsä..

---

Niinpä. Mä en todellakaan ymmärrä miten jengi voi täälläkin syyttää tapahtuneesta Sorellaa ja ruikuttaa kuinka Sorella on pilannut talossa kaiken. Ja kuinka on niiiiiin väärin kun IHQ Mika lensi talosta ulos.

Siis mitä vit... en vaan tajuu
[/q]

Mä taas en tajua ihmisiä jotka ei tajua tota. Oikeus ja kohtuus on että sekin lentää helvetihin sieltä samoista syistä kuin mika jonka ei todellakaan olis pitänyt lentää ulos noista syistä.

Äänestykseen joutuivat

[q]Cloud, 26.9.2006 22:50:
---
satumetsä, 26.9.2006 20:13:
---
Cera, 26.9.2006 19:22:
Kyllä täytyy sanoo et naurattaa lukee noit tekstiviestejä mitä ihmiset on lähettäny tonne bb extraan :D

Saanko kysyä; millä tavalla Sorella TEKI Mikasta syyllisen? :DDDD

eiköhän se mika ihan itse tehnyt tehtävänsä..

---

Niinpä. Mä en todellakaan ymmärrä miten jengi voi täälläkin syyttää tapahtuneesta Sorellaa ja ruikuttaa kuinka Sorella on pilannut talossa kaiken. Ja kuinka on niiiiiin väärin kun IHQ Mika lensi talosta ulos.

Siis mitä vit... en vaan tajuu

---

Mä taas en tajua ihmisiä jotka ei tajua tota. Oikeus ja kohtuus on että sekin lentää helvetihin sieltä samoista syistä kuin mika jonka ei todellakaan olis pitänyt lentää ulos noista syistä.
[/q]

Olen seurannut tätä keskustelua nyt jonkun aikaa. Ensinnäkin, vaikka Sorella nyt muuten mua ärsyttääkin, niin silti tässä asiassa menee sympatiat sen puolelle. Ei ole koskaan oikein tehdä sellaista, mitä Mika teki, ei vaikka toine ois kuin ollut tyrkky. Tosin eihän tässä nyt taas voi olla varma, mitä Mika oikein luuli, luuliko se, että se on hereillä tms...

Mutta tosta ulosheitosta, sehän oli jonkun tutkinnan takia? Mika toimi ainakin moraalisesti arvelluttavasti, (tiedä sitten, mitä Suomen laki sanoo asiasta, joku minua paremmin voisi infota, miksi tuo toiminta sitten lasketaan, seksuaaliseksi ahdisteluksi vai miten?) Mielestäni tästä toiminnasta pitääkin tulla jotain isompaa rangaistusta. Tai siis että, jos bb:n tuotantotiimi ei olisi mitenkään reagoinut, muuta kuin puhuttelemalla jne., niin tuntuu, että se olisi antanut kuvan, että hyväksyy toiminnan tai jotenkin katsoo sitä sormien läpi. Kyse siis myös median etiikasta.

[q]Zenni, 26.9.2006 23:44:

Onneks Sorellasta päästään eroon kuitenki pian.
[/q]

mä ainakin uhraan muutaman juuron saldoo sorellan miinuksiin jos se on äänestyksessä täl viikolla, pännii niin sen koko olemus miten se suhtautuu koko juttuun..

hohhoijakkaa..

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O