Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Tontsis, 27.9.2006 16:36:
---
TonySt, 27.9.2006 14:49:

Sore ehti nukkua jo muutaman minuutin ennen kuin mika aloitti uudelleen nämä riisumispuuhat. Ennen nukahtamistaan hän vielä sanoi EI ja käänsi kylkensä.
---

Vitut sano :) En mä kuule mitään eitä tossa videossa.

---
Ton "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa"-läpän perusteellako olet oikeutettu käymään käsiksi kaikkiin nukkuviin tyyppeihin, joiden kanssa olet esim pussaillut?

---

Kuka? Mä vai? Määrittele "käsiksi käyminen" ennen kuin voin vastata tähän. Riittääks, että toinen käsi on mimmin alla ja toinen kehon yli kainalossa? X)
[/q]

Säkin olet varmaan nähnyt kyseisen pätkän? Miksi sitä tarvii vielä erikseen määritellä? Kyseessä on nukkuva nainen, jota känninen äijjä alkaa riisumaan. (ja on niin kännissä ettei tajua toisen nukkuvan, mutta tajuaa kuitenkin vetää peiton siihen eteen...)

[q]Tontsis
Musta "käsiksi käyminen" kantsii määritellä, etten vahingos oo käynyt käsiks johonkuhun ketä oon kätellyt :D
[/q]
No mä oon siinä uskossa et Mika on "sormeillut" sammunutta Sorellaa ja vähän rankemmallakin kädellä, koska Sorellahan seuraavana aamuna ihmetteli "paikkojen" kirvelyä... Jos näin on käynyt, mun mielestä se voidaan jo laskea tietynlaiseksi hyväksikäytöksi, koska kohde on ollut asiasta täysin tietämätön eikä ole suostumustaan sellaiseen toimintaan antanut. Ja miks se Mika olis muuten vetänyt niitä housuja alas ellei tehdäkseen jotain? Ei se nyt pimeessä ainakaan vaan tirkistelyn vuoksi sellaista varmaan tekis ;)

Isoveljen ois HETI pitäny nuuhkasta Mikan sormia siellä päiväkirjahuoneessa, niin ois tästäkin hommasta varmuus.

Mitäpä jos se käpälöitsijä oliski ollu Kaki? Oiskohan reaktio ollu sama suomen kansan suusta?

Siitä, että naiset sankoin joukoin puolustelevat tätä Mikaa, voidaan vetää johtopäätös, että jos mies on komea, hän saa tehdä naisille mitä lystää. Taitavat naiset olla vain hormoniensa orjia eivätkä näytä kykenevän lainkaan omaan ajatteluun.

Nykyaikaa näyttäisi olevan siis, että jos kotibileissä pääsee halailemaan ja pussailemaan jonkun tytön kanssa, niin kannattaa yrittää kattoa millon se sammuu. Tämän jälkeen sille saa tehdä mitä lystää! Nykyaikana naiset pitävät järkyttävänä että joku kehtaa pitää sellaista rikoksena. Kaipa tämä meille miehille on sitten ihan jees, mutta naisten pointsit laskevat silmissäni aika pahasti.

[q]Tontsis, 27.9.2006 16:59:
---
peepe, 27.9.2006 16:42:
---
Tontsis, 27.9.2006 16:36:

Kuka? Mä vai? Määrittele "käsiksi käyminen" ennen kuin voin vastata tähän. Riittääks, että toinen käsi on mimmin alla ja toinen kehon yli kainalossa? X)

---

Säkin olet varmaan nähnyt kyseisen pätkän? Miksi sitä tarvii vielä erikseen määritellä? Kyseessä on nukkuva nainen, jota känninen äijjä alkaa riisumaan. (ja on niin kännissä ettei tajua toisen nukkuvan, mutta tajuaa kuitenkin vetää peiton siihen eteen...)

---

"Nukkuva nainen" eli "sammunut muija", jota Mika (känninen äijjä -> vähemmän humaltunut nuori mies) EI "ala riisumaan", vaan "riisui housuja alemmas". Älä liioittele.

Ja kyllähän se tajus, että se eukko nukkuu. Ehkä se veti peiton, ettei sen tuu kylmä? Niin mä tekisin eikä mua voi siitä syyttää, että haluun kourii siellä alla :D

Musta "käsiksi käyminen" kantsii määritellä, etten vahingos oo käynyt käsiks johonkuhun ketä oon kätellyt :D
[/q]

No, mä olen tästä asiasta sun kanssa vähän eri mieltä, ja niin on ilmeisesti joku muukin, koska Mika ei enää talossa ole.

[q]Nacu, 27.9.2006 17:10:
Isoveljen ois HETI pitäny nuuhkasta Mikan sormia siellä päiväkirjahuoneessa, niin ois tästäkin hommasta varmuus.
[/q]
tosi on! Mut joo, eipä tuotakaan voida mitenkään todistaa, kun kumpikaan ei sano tilanteesta mitään muistavansa. Mä sanoinkin et se on vaan mut luulo siitä, mitä on voinut tapahtua..

[q]locoster, 27.9.2006 18:42:
Siitä, että naiset sankoin joukoin puolustelevat tätä Mikaa, voidaan vetää johtopäätös, että jos mies on komea, hän saa tehdä naisille mitä lystää. Taitavat naiset olla vain hormoniensa orjia eivätkä näytä kykenevän lainkaan omaan ajatteluun.

Nykyaikaa näyttäisi olevan siis, että jos kotibileissä pääsee halailemaan ja pussailemaan jonkun tytön kanssa, niin kannattaa yrittää kattoa millon se sammuu. Tämän jälkeen sille saa tehdä mitä lystää! Nykyaikana naiset pitävät järkyttävänä että joku kehtaa pitää sellaista rikoksena. Kaipa tämä meille miehille on sitten ihan jees, mutta naisten pointsit laskevat silmissäni aika pahasti.
[/q]

Indeed !

[q]Tontsis, 27.9.2006 16:50:
Jos viisi minuuttia ennen sammumista on selvästi nauttinut Mikan käpälöinnistä ja läheisyydestä, ni On aika kaukaa haettua, että se muuttuu hyväksikäytöksi tai seksuaaliseksi häirinnäksi viisi minuuttia myöhemmin, kun muija sammuu tyyliin muna kädessä. Muuttuu unen häirinnäksi korkeintaan. Just anto kouria ja sit hetken päästä kourinta olikin vittu joku häväistys?! Käyttäkää nyt vittu vähän sitä maalaisjärkee älkääkä lukeko lakia kuin piru raamattua tai kohta joutuu oikeesti kattomaan, ettei mee lähellekään juopuneita ailahtelevia muijia.
[/q]

Mä käytän maalaisjärkeä se imo on seksuualista häirintää tasan siinä vaiheessa kun toinen osapuoli ei millään tavalla kykene ymmärtämään/tajuamaan/kieltämään sitä mitä toinen henkilö tekee. Tosin siihen en ota kantaa, että tapahtuiko tässä tapauksessa seksuaalista häirintää vai ei, sillä kaikki faktat ei ole tiedossa. Voihan olla, että äijä vaan runkkaili siellä peiton alla...

Tällaisessa tapauksessa on kylläkin hyvin mahdollista, että kähmityn osapuolen humala ja teot ennen kähmintää vaikuttavat poliisin esitutkitaan sekä viimekädessä tuomioon jos juttu sinne asti menee ts. kähmijä ei saa yhtä kovaa tuomiota kuin jos kähmitty olisi ollut alusta asti täysin sammunut.

vitun pelleilyä.piste.piste

Radiossa sanottiin, että molempia osapuolia
on kuultu eilen. Miten ja missä vaiheessa ne
on kuullu Sorellaa jos se on ollu tuol talossa?

[q]satumetsä, 27.9.2006 12:55:
---
Cloud, 27.9.2006 11:42:

Itse odottelisinkin mielelläni sulta vastausta miksi tuo riittää talosta heittämiseen?

---

Eikös se niin mennyt että Mika poistettiin talosta poliisitutkinnan vuoksi. Siihen nyt isoveljellä ei ole paljoa sanottavaa. Kun vilkaisee mitä laissa sanotaan.. pitäisi viimeistään silloin olla täysin selvää miksi Mika lähti talosta.
[/q]

Jeh ja on imo tosi pelottavaa että tuollaisesta voidaan tehdä poliisi tutkinta. Totuus kun olisi kuitenkin se, että jos kameroita ei olisi ollut ei tutkintaa koskaan tulisi. Jos tulisi vastaavista asioista nostettaisiin tutkintoja joka ilta täällä suomenmaallakin niin naisten kuin miesten osalta.

[q]mayah, 27.9.2006 17:54:
---
Karski, 27.9.2006 17:49:
Radiossa sanottiin, että molempia osapuolia
on kuultu eilen. Miten ja missä vaiheessa ne
on kuullu Sorellaa jos se on ollu tuol talossa?

---

Se oli yli kaks tuntia "päiväkirjahuoneessa", eli sitä kautta on roudattu pihalle ja takaisin.

Ja mä en oikeesti kato tätä sarjaa, mulla ei ees näy subi.
[/q]

ok. En mäkään tota sarjaa kato, seuraan
vaan siitä käytävää keskustelua. Se on paljon
mielenkiintosempi

Tää BB kakkonen jää niin pahasti viime vuodesta...

Jotenkin hirmu negatiivista ollu koko ajan toi touhu. :( Ihan surettaa.

[q]Tontsis, 27.9.2006 16:50:
kohta joutuu oikeesti kattomaan, ettei mee lähellekään juopuneita ailahtelevia muijia.
[/q]

Todellakin tämähän vie vaan suomeakin lähemmäs jenkkityyliä. Kohta meillä suomessakin haastetaan ihmisiä oikeuteen siitä, että tuojotat jonkun pyllyä ihaillen. Itsekin tässä mietin, että pitäiskö nostaa kanteen naisia vastaan jotka on houkutellut mut luokseen ja kännisekoiluita on tapahtunut. Mietin vain syytä miksi nostaisin, mutta ehkäpä jos kerron poliisille niin ne nostaa syytteen mun puolesta :)

[q]Cera, 27.9.2006 17:59:
---
sittenhän todella moni poika voisi alkaa kuvitella,
ja varmaan nyt kuvitteleekin jo siis,
että toi on jotenkin hyväksyttävää.
[/q]

*toktok*

mistä ton vhitun videon voi nähä? pakko kattoo ku tullu tollanen haloo. Mut voin kyllä jo tässä vaiheessa sanoa että mika teki väärin koska tilanne kuvattiin ja kaikki näki sen, ja koska juttu jäi vaan tohon. Mitä ois tapahtunu jos kukaan ei ois ollu käskemässä mikaa pois? sitä ei tiiä kukaan ja siitä on turhaa jossitella. Mutta tosiaan jos joku vetää housuja hieman alas ja sen jälkeen VAIN halaa ei asiassa ole mitään väärää , paitsi jos koko suomen kansa näkee sen.

[q]Cera, 27.9.2006 17:59:
talosta ulos lennosta sen verran,
että jos ei ois lentänyt, niin sittenhän todella moni poika voisi alkaa kuvitella,
ja varmaan nyt kuvitteleekin jo siis,
että toi on jotenkin hyväksyttävää.
[/q]

:D Joo. Oli oikein kunnon näpäytys. "Käytä toista seksuaalisesti hyväksi, niin lennät ulos BB-talosta!" Rangaistusta kerrakseen. Kylläpä tuli tehokkaasti näytettyä pojille (ja miksei tytöillekin) missä raja kulkee! Voi sitä rangaistuksen pelon määrää, mitä kaiken maailman kännisekoilijat nyt tuntevat sisimmässään! Jess!

Eh, ihan tosissaan. Sitä saa olla aika menetetty tapaus jo valmiiksi, jos omaa moraalikoodistoaan jonkun BB:n takia muuttaa suuntaan tai toiseen.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O