Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- ...
- 250
- Seuraava »
Mitä tähän nyt sanois....
Tuo Sorella ei näemmä oo kauheen kauhistunut asiasta. Tuollaista kyllä sattuu valitettavan usein etenkin kotibileissä. Tosin mä väittäsin et myös toistepäin. Tämä asia on nyt siinä suhteessa liioiteltu, että Sorella ei kauheasti asiasta ole moksiskaan (katson koko ajan näiden kahden välistä keskustelua 24h/7). Hyväksyttävää moinen asia ei tietenkään ole. Jos tuo asia pystytään käymään tuollain osapuolten kanssa läpi niin mikä tässä on ongelmana?
Sorella naureskelee asialle ja ja kääntää oikein puukkoa itkevän Mikan haavassa.. omituista..*ding*
[q]lohikarme, 22.9.2006 16:13:
Mitä tähän nyt sanois....
Tuo Sorella ei näemmä oo kauheen kauhistunut asiasta. Tuollaista kyllä sattuu valitettavan usein etenkin kotibileissä. Tosin mä väittäsin et myös toistepäin. Tämä asia on nyt siinä suhteessa liioiteltu, että Sorella ei kauheasti asiasta ole moksiskaan (katson koko ajan näiden kahden välistä keskustelua 24h/7). Hyväksyttävää moinen asia ei tietenkään ole. Jos tuo asia pystytään käymään tuollain osapuolten kanssa läpi niin mikä tässä on ongelmana?
[/q]
Pieni korjaus edelliseen... sorella nöki nyt videon ja on oikeasti järkyttynyt. Saas nähdä mihin tää menee...
[q]Fyraett, 22.9.2006 18:28:
---
satumetsä, 22.9.2006 18:15:
Kaikki ulos sieltä talosta
---
joo!
Ja sit tilalle 5 naista ja 5 miestä vankilast
[/q]
12kpl väkivaltarikollisia ja lisäks pirtua, piriä ja muutama puukko...
JEEE.. Paras voitti! Onnea Sari!! *sydän*
[q]LooPy, 22.9.2006 14:28:
---
mattij, 22.9.2006 12:01:
Ruotsin bb-parhaatpalat.avissa maattiin, mutta suomen vastaavassa maataan väkisin!
---
Oliks tää se vessapano-juttu?
[/q]
Mistäsäpuhut? pano on aina pano...
[q]LooPy, 22.9.2006 23:01:
---
mattij, 22.9.2006 22:55:
---
Mistäsäpuhut?
---
tästä.
---
mattij, 22.9.2006 22:55:
---
pano on aina pano...
---
Niin o.
[/q]
Ehheeiiii kyllä mä puhut ihan tästä :D
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=151122
Kaarlohan on just hauska :D
Ihan niinku se olis jatkuvasti räjähtämispisteessä.
aaaah! ihanaa ku ei omista telkkaria <3
[q]Hansu,
PS. Kännisiä urpoja löytyy muuten myös ns. tosielämästä. Kokeilkaa vaikka.
[/q]
mut niit on kivempi kattoo ku ne on ns neljän seinän sisällä eikä pääse aamulla karkuun tekemisiään! hähähää
tosin mulla ei oo 24/7 ja emmä varmaan oikeesti kerkiäis kattoon sitä kovinkaan paljon kun pitää kuitenkin käyttää tota luppoaikaa vähän järkevämpään, eli wowaamiseen ^^
Tää sivusto on pian kiinnostavampi kuin itse ohjelma addict
Jos noilla perusteilla voi nostaa raiskaus syytteen ni mähän oon vaarallinen sarja raiskari!!! todelline suojelupoliisin kauhu. Vittu et alkaa oikee vituttaa toi ylenpalttinen holhoominen ja tässä se taas nähään kuinka helposti äijäst tehää syntipukki.
[q]UnityF, 24.9.2006 00:00:
Mä en tiiä mut jotenkin en osaa syylistää Mikaa joku tossa Sorelassa kusee ja pahasti en tiiä..
Mut mikäs minä olen sanomaan Mika saa kuitenkin paskat niskaa ja nainen on jälleen kerran siveyden sipuli.
ja Mika hiplasi persettä niin Sorella valittaa kun pilluu on kirvelly ym.. hohhoijakkaa
[/q]Oikein joku kerranki samaa mieltä*aplodit*
Tuolta se video löytyy, jos haluaa tehdä omat päätelmänsä:
http://video.google.com/videoplay?docid=710187337160568795&q=mika+%26+sorella
Mut, jee Tatu putos! Kale kiitos seuraavaks
ei helvetti ettei sitä miraa saatu ulos sieltä. Tatu nyt oli sentään perus järjellä varustettu ihminen vaik olikin tylsiintynyt.
En ymmärrä, että miksi miehellä olis joku ns. lupa riisua tytön housut pois, vaikka tyttö olis flirtannu jne. Jos nukkuu (tai sanois ei), ni kyl varmasti on jotai vikaa sen miehen päässä, et silti tekee niin.
Vähän sama asia, kun että jos tytöllä on lyhyt hame ja se raiskataan, ni sit se jotenkin olis sen tytön vika vain koska sillä on ollu lyhyt hame.
Ei kovin loogista.
Mutta tässä taas nähdään, kyrvät selkeesti tätä maailmaa pyörittää.
Mä oon kerran herännyt siihen, että tyttö repii keskellä yötä housuja pois jalasta. Tosin olin aiemmin illalla humalaspäissäni antanut ymmärtää, että tällaiset touhut on ehkä ihan ok. Enpä ollut ennen tajunnut, että muthan on vittu yritetty raiskata..:O
Täytyykin alkaa tehä asialle jotain, sillä eihän tämä ole suotavaa!
jaahas,vanha koira yusub on saatettu edesvastuuseen täällä*tirsk*.
Saatiinhan se Tatu ulos sieltä.. Seuraavaksi oliskin sit Kaarlon vuoro!
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- ...
- 250
- Seuraava »